Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Prima, ik heb vandaag mijn afstudeerverslag ingeleverd.![]()
Ben er wel tevreden over.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Helemaal tevreden over je verslag? Wanneer krijg je de beoordeling?
Vanmiddag heb ik een paar vlokjes gezien, maar 't was niet veel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
Alles prima hier. Alleen die veelbeloofde sneeuw blijft uit
ik bestempel niet snel iets als 'echte sneeuw' maar dit voldeed ruimzat:quote:
Zeker spannendquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ben er wel tevreden over.![]()
Ik moet eerst nog een tentamen doen, daarna de boel presenteren en daarna hoor ik mijn eindcijfer.![]()
Spannend wel.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik bestempel niet snel iets als 'echte sneeuw' maar dit voldeed ruimzat:
- het bleef liggen
- het bleef plakken in m'n haar
- het waren echt vlokjes
da's toch sneeuw
oh ja, heb je toevallig dat kaartje nog van de ACLO hal? ik weet niet meer in welk topic je dat gepost had
Jij was denk ik veel vroeger buiten. Bij mij lag er niet echt iets en er waren ook geen dwarrelende vlokjesquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik bestempel niet snel iets als 'echte sneeuw' maar dit voldeed ruimzat:
- het bleef liggen
- het bleef plakken in m'n haar
- het waren echt vlokjes
da's toch sneeuw
Jawel, da's allemaal in de week voor de meetingquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeker spannendMaar dat is allemaal niet voor de meeting of wel? Zou wel leuk zijn als je dan klaar bent
en anders gaan we gewoon moed indrinken
![]()
ik liep tussen 10 en half 11 naar zernike gebouw toen het begon te dwarrelen en even later was het best heul erg dik en weer even later was het overquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij was denk ik veel vroeger buiten. Bij mij lag er niet echt iets en er waren ook geen dwarrelende vlokjes
Hopelijk morgenochtend, want dan ga ik wel vroeg naar de ub
O!quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:26 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jawel, da's allemaal in de week voor de meeting![]()
Zeker.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
O!Als het allemaal goed gaat is dat wel heel leuk!
![]()
Als je er maar niet al te arrogant van wordtquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:28 schreef Neleos het volgende:
Zeker.Dan loop ik daar gewoon rond als hoogopgeleide op die meet.
![]()
Isgoed. Succes met studeren.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je er maar niet al te arrogant van wordt![]()
![]()
Ik ga nu echt weer aan't werk, zodat ik over een aantal jaar ook kan afstuderen![]()
![]()
wat is jouw highscorequote:Op woensdag 24 januari 2007 14:39 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Niet doen
Ga een leuk verslavend spelletje doen ofzo....ben ik ook aan het doen
http://www.addictinggames.com/reactioneffect.html
Ook achter je oren gewassen?quote:
Uitgaan, slempen en een beetje werkenquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:51 schreef Etcetera het volgende:
wat doe je zoal sinds je afgestudeerd bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |