Nee ik moet nog in bad, maar ik ben te luiquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:31 schreef Neleos het volgende:
Zit je met je laptop in bad?
Niet doenquote:
Ah, dan is m'n toevoeging verslavend niet meer dan correctquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:44 schreef MaJo het volgende:
Nee die spelletjes doe ik niet aan, ik ken mezelf dan krijg ik echt nooit meer iets gedaan
Nou, het is een combinatie van verveeld en/of boos.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was niet ladderzat![]()
Heb ook geen last van een kater, dus het viel allemaal reuze mee.
Oja, Nem, als jij neutraal kijkt dan zeggen mensen dat je boos kijkt he? Ik dacht dat dat bij mij ook zo was, maar niet dus. Gister zat ik aan de bar. Komt er een jongen naar me toe:
hij: 'vermaak je je wel?'
ik: 'absoluut'
hij: 'je keek zo verveeld'
ik:![]()
Dat is eigenlijk nog veel erger dan boosheid. Als je naar iemand luistert en je neutrale gezicht straalt verveeldheid uit.
Ik ga dan altijd fokk'n.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
Als ik me verveel ga ik online klaverjassen...
Mensen zeggen tegen mij ook altijd dat ik zo chagrijnig kijk.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, het is een combinatie van verveeld en/of boos.
Dus soms is het boos, soms is het verveeld
Vervelend is dat he? Want ik kan het op dat moment onwijs naar m'n zin hebben.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:05 schreef Neleos het volgende:
[..]
Mensen zeggen tegen mij ook altijd dat ik zo chagrijnig kijk.![]()
Zo is het precies.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vervelend is dat he? Want ik kan het op dat moment onwijs naar m'n zin hebben.
Daar hoef ik geen Prodent-smile voor te hebben
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:15 schreef Soempie het volgende:
Oh, een absoluut wonder. Ik loop voor op m'n planning![]()
Die planning heb ik vanmorgen wel aangepast, maar toch
Prima, ik heb vandaag mijn afstudeerverslag ingeleverd.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:16 schreef Soempie het volgende:
hoe gaat het met jullie?
Ik was al druk bezigquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dan moeten we het topic maar ff snel volmaken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |