Nou vraag ik me af, zou er nog wel genoeg talent over zijn voor de volgende Idols?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
x-factor is qua opzet en idee heel leuk en vol potentie, maar in de uitvoering blijkthet tegen te vallen.
Denk het wel, tot nu toe kwam het elk jaar goed.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou vraag ik me af, zou er nog wel genoeg talent over zijn voor de volgende Idols?
Ja, ik weet hetquote:Op zondag 18 februari 2007 23:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou nou, overtuigend betoog.
Nou ja, zo erg veel talent vind ik niet in het deelnemersveld dit jaar. Ik bedoel, als mensen als Dorine tot de vierde liveshow kunnen komen....quote:Op zondag 18 februari 2007 23:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Denk het wel, tot nu toe kwam het elk jaar goed.
LOL. Precies.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja, zo erg veel talent vind ik niet in het deelnemersveld dit jaar. Ik bedoel, als mensen als Dorine tot de vierde liveshow kunnen komen.....
In een landje van 16 mln poppetjes zal het doosje talent toch wel een keer opraken, één nieuwe jaargang kan dat echt niet oplossen. Ben benieuwd wat er in IDO 4 tevoorschijn komt.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:27 schreef Fir3fly het volgende:
Nou vraag ik me af, zou er nog wel genoeg talent over zijn voor de volgende Idols?
Ach, meestal zijn er ook maar één of twee mensen die echt kans maken en echt talent hebben.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:56 schreef Andiyan het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die groep immens is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |