| dekkered | dinsdag 23 januari 2007 @ 23:16 |
Hej iedereen,
Ik zag dat er nog geen centraal topic over was dus ik dacht ik maak het gelijk centraal.
Maar waarom ik dit open is eigenlijk omdat ik een vraag had waar ik niet uit kom.
Mijn vraag is wat voor Programeertaal is dit? de 1 zegt dat het C++ is de andere Pawn maar ik weet het dus niet meer. Ik zal een kleinstuk kopieren. (als dit trouwens niet mag zeg het dan even of verander het direct voor de mods dan)quote:/************************************************************************************************************************/ public plugin_end() { //Called on plugin end if(ClimbMap()) { set_cvar_num("mp_friendlyfire",Cvar[0]) set_cvar_num("mp_autoteambalance",Cvar[1]) set_cvar_num("mp_teamlimit",Cvar[2]) set_cvar_num("mp_flashlight",Cvar[3]) } } /************************************************************************************************************************/ public plugin_precache() { precache_model("models/w_longjump.mdl") //longjump precache_model("models/w_longjumpt.mdl") //---"--- precache_sound("items/nvg_on.wav") precache_sound("items/nvg_off.wav")
beam = precache_model("sprites/zbeam4.spr") precache_sound("weapons/xbow_hit2.wav") } /*************************************************************************************************************************/ /************************************************** USP/SCOUT REMOVE *****************************************************/ /*************************************************************************************************************************/ public gimmetime(id) { set_task(0.2, "killevilusp", id+50, "", 0) }
public killevilusp(Taskid) { new model[32] new oid, tEnt, wEnt tEnt = find_ent_by_class(-1, "weaponbox") while (tEnt > 0) { entity_get_string(tEnt, EV_SZ_model, model, 32) if (equali(model,"models/w_usp.mdl")) { oid = entity_get_edict(tEnt, EV_ENT_owner) if (oid > 0 && oid < 33) { remove_entity(tEnt) wEnt = find_ent_by_class(-1, "weapon_usp") while (wEnt > -1) { oid = entity_get_edict(wEnt, EV_ENT_owner) if (oid == tEnt) { remove_entity(wEnt) } wEnt = find_ent_by_class(wEnt, "weapon_usp") } } } tEnt = find_ent_by_class(tEnt, "weaponbox") } set_task(0.2, "killevilscout", Taskid, "", 0) }
public killevilscout(Taskid) { new model[32] new oid, tEnt, wEnt tEnt = find_ent_by_class(-1, "weaponbox") while (tEnt > 0) { entity_get_string(tEnt, EV_SZ_model, model, 32) if (equali(model,"models/w_scout.mdl")) { oid = entity_get_edict(tEnt, EV_ENT_owner) if (oid > 0 && oid < 33) { remove_entity(tEnt) wEnt = find_ent_by_class(-1, "weapon_scout") while (wEnt > -1) { oid = entity_get_edict(wEnt, EV_ENT_owner) if (oid == tEnt) { remove_entity(wEnt) } wEnt = find_ent_by_class(wEnt, "weapon_scout") } } } tEnt = find_ent_by_class(tEnt, "weaponbox") } } /*************************************************************************************************************************/ |
| dekkered | dinsdag 23 januari 2007 @ 23:19 |
probleem is hier is het iets minder duidelijk want hij haalt de spaties weg.
als je het op de goede manier wilt hebben stuur ik het wel op
mail staat in men profiel |
| __Saviour__ | dinsdag 23 januari 2007 @ 23:33 |
| gebruik de [code] tag |
| SpecialK | dinsdag 23 januari 2007 @ 23:38 |
Als ik zo kijk naar de schandalige naamgeving van functies zou het zo php kunnen zijn 
Maargoed daarvoor zijn er niet genoeg dollar tekens. |
| __Saviour__ | dinsdag 23 januari 2007 @ 23:39 |
Het is een besturingssysteem van iets gevaarlijks! 'weapon_usp' ! |
| xprotagonistx | dinsdag 23 januari 2007 @ 23:44 |
| Het is geen C++, ook geen Java of C#. Het is (lijkt?) typeloos. Het ziet eruit (aan de functienamen en constanten te zien) als een scripttaal voor een spel. Als ik op entity_get_edict google krijg ik zooi over half-life scripting. |
| xprotagonistx | dinsdag 23 januari 2007 @ 23:47 |
| PAWN is dus het antwoord. Nooit van gehoord. |
| SpecialK | woensdag 24 januari 2007 @ 00:06 |
Ik snap alleen even 2 dingen niet:
1. Je mag toch niet zonder overleg met mods een centraal topic aanmaken? 2. Verwacht je echt dat er ineens 100den posts komen van mensen die willen weten wat voor programmeertaal een stuk code is?  |
| ARKON | woensdag 24 januari 2007 @ 01:20 |
quote: een je team maten schieten je zo omver.. SPOILERset_cvar_num("mp_friendlyfire",Cvar[0]) |
| DutchErrorist | woensdag 24 januari 2007 @ 01:47 |
quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:06 schreef SpecialK het volgende:Ik snap alleen even 2 dingen niet: 1. Je mag toch niet zonder overleg met mods een centraal topic aanmaken? 2. Verwacht je echt dat er ineens 100den posts komen van mensen die willen weten wat voor programmeertaal een stuk code is?  1/2. Niet geschoten is altijd mis. |
| vbmot | woensdag 24 januari 2007 @ 02:40 |
Het is ZEKER geen (correcte) C++. Ik zie achter geen enkel statement een ; staan. Dat niemand dat nog gezien heeft 
[ Bericht 2% gewijzigd door vbmot op 24-01-2007 02:52:11 ] |
| dekkered | woensdag 24 januari 2007 @ 08:38 |
quote: het is een stuk van een plugin voor counter-strike |
| SpecialK | woensdag 24 januari 2007 @ 09:07 |
quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:40 schreef vbmot het volgende:Het is ZEKER geen (correcte) C++. Ik zie achter geen enkel statement een ; staan. Dat niemand dat nog gezien heeft  Ja want iedereen claimede ook dat het C++ was  |
| Sander | woensdag 24 januari 2007 @ 16:15 |
Nee, een centraal programmeertaal topic lijkt me toch iets te breed, behalve dan dat dat via de mods gaat, is het onderwerp gewoon niet echt iets voor DIG.
Het centrale computer topic bestaat om diezelfde reden ook niet. |