Het is dus waar.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sex bedoel je?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kelly watch the Starsquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:57 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
hoe heet deze ook alweer?
Jammerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nee dus...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:57 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://www.youtube.com/watch?v=iV_oBB1iQQk Mocht je de clip willen zien.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:57 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
hoe heet deze ook alweer?
ik dacht having sex, maar komt op hetzelfde neerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is dus waar.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies."...to lay down on your back stretched out doing sex so good like it should". Ik kom er nu gewoon voor uit, wat ik uit dat gezever van de zanger opmaak. Tell me it's not true.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mijne ook niet hoorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nee dus...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En zo hoort hetquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:00 schreef Seraphina het volgende:
Michiel maakt het vol tot de laatste tiende van een secondeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
morgen een nieuwe poging?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mijne ook niet hoor
maar volgens mij doen ze dat met opzetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou, laat ik dan maar op z'n minst hopen dat ze dát in ieder geval in goed engels hebben gedaan want ik verstond 'doing sex' steeds en dan kun je net zo goed op z'n Borat's met 'sexy time' aan komen zetten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik dacht having sex, maar komt op hetzelfde neerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uiteraardquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
morgen een nieuwe poging?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Okay dan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Uiteraardom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik blijf doorgaan tot het me gelukt isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en ik heb al 2 platen uitgezocht waar ze niet omheen kunnenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Okay dan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
trustequote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:08 schreef Seraphina het volgende:
Mensen, ik ga pitten!
Morgenavond om 19:48u wordt mijn request gedraaidquote:Succes D.Rose! Laat even weten als en wanneer het je lukt, dan kan ik de podcast even opzoeken (ik heb het vermoeden dat ik 2 topics ofzo ga missen en die scroll ik dan altijd heeeeeeel snel door dus dan mis ik dat). Ik wil het legendarische moment dat jouw requestje wordt gedraaid natuurlijk niet missenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop