It`s only a matter of time...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:49 schreef Toad het volgende:
Jammer dat er nog geen fok-jingle is he....
Ow, jij wil mij plezieren?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:48 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Nee, jij vond het lekker, dus ik dacht, laat ik D.Rose eens een lol doen. Doe ik dat ook eens![]()
Maricha heeft toch die andere jingles ingesproken (mail, sms enzo)? zou wel lachen zijn een Fok! jingle.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:49 schreef Toad het volgende:
Jammer dat er nog geen fok-jingle is he....
Vlaag van verstandsverbijstering, is inmiddels voorbijquote:
net nu ik het doorhadquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:52 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Vlaag van verstandsverbijstering, is inmiddels voorbij![]()
leuk nummerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:53 schreef Toad het volgende:
The Feeling - Fill my little world!
Misschien nog een stukje? maar het wordt dan wel krap!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:48 schreef TheVulture het volgende:
The Feeling is ook leuk
Maar mijn Moloko zit er niet meer in
sex bedoel je?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:54 schreef Cee het volgende:
Trouwens, niet om vervelend te doen of zo, maar kan iemand soms bevestigen wat de tekst is van het 'refrein' van die tenenkrommende megahit? Want ik versta steeds iets dat gewoon te belachelijk voor woorden is, het kan haast niet kloppen, dus ik wil even dat iemand het hier post zodat ik kan checken of ik gek ben of dat het lied gek is.
nee dus...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien nog een stukje? maar het wordt dan wel krap!
hoe heet deze ook alweer?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Wat een goede plaat om mee af te sluiten, super plaat van Air.
(geinige clip trouwens)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |