Toch een mindere remix die veel te hoog in de hitlijst staat, imo. Toevoeging: idd, origineel is veel beter..quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Of je even een plaat afbreekt.
Achja, het origineel is toch stukken mooier.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:15 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
en een antwoord dat hij gaat komenvet, thanks
Mag ik namens Fok zeggen dat jij het beste avondprogramma op de radio hebtquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:26 schreef MichielV het volgende:
Mag ik toch weer eens even hard op typen dat ik het tof vind dat jullie hier avond aan avond zitten te luisteren en slowchatten. Nou dat
Mag ik hardop typen dat ik je programma nog geen maand ken en het nu al één van mijn favorieten is, alleen jammer dat ik nooit mijn requestjes terug hoorquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:26 schreef MichielV het volgende:
Mag ik toch weer eens even hard op typen dat ik het tof vind dat jullie hier avond aan avond zitten te luisteren en slowchatten. Nou dat
Neequote:Op woensdag 24 januari 2007 20:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mag ik namens Fok zeggen dat jij het beste avondprogramma op de radio hebt
Nou, mijn compliment aan jou is dat het - afgezien van een paar mindere nummersquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:26 schreef MichielV het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |