Spam...quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:39 schreef bdt het volgende:
Check dit:
http://www.wii-like-nintendo.nl/nieuws/bericht/336/
Erg vet hehe. ben benieuwd hoeveel het gaat kosten.
Wel excuuuuuuuuusss me!quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:22 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Stijlvol? Het is belachelijk standaard.
dan heb je niet de nieuwste screens gezien want dat is toch echt end life ps2 gfx.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:59 schreef Kill_em_all het volgende:
Nou die vangaurd lijkt wel pre-ps2 gfx te hebben dus ik heb er niet echt veel hoop op. Sowieso ben ik al geen MOH fan maar als ze nog geeneens de moeite nemen om het een beetje wii waardige gfx te geven kan het nooit veel worden.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:50 schreef NrSiX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Looney Tunesmet co-op mode, ben benieuwd!
ligt eraan (voor mij) hoeveel bust a move gaat kosten. Het is zowizo een leuke gamequote:Op woensdag 24 januari 2007 13:04 schreef linebear het volgende:
zie dat de release lijst bekend is....
die ik wel wil kopen misschien:
- ssx blur
- sonic
- bustamove
Deze deed mij ja zeggenquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:08 schreef NrSiX het volgende:
[..]
ligt eraan (voor mij) hoeveel bust a move gaat kosten. Het is zowizo een leuke game
Wil eerst wat video's zien van de game zelf =]
Niet in Arnhem iigquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:05 schreef bdt het volgende:
Is de nieuwe lading vandaag in de shops gearriveerd?
Via pricecompare van mezzin kan je een paar goedkope zaken vinden, zelf haal ik mijn games bij zuiderpark-computers vandaan. (10 minuten van mijn schoolquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:14 schreef linebear het volgende:
hoop niet dat ie 60 euro gaat kosten, dat zou ik te veel vinden...
maar ja de andere games mogen ook best goedkoper
Je kan ook zelf verder zoeken en een nog lagere prijs vindenquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:50 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Via pricecompare van mezzin kan je een paar goedkope zaken vinden, zelf haal ik mijn games bij zuiderpark-computers vandaan. (10 minuten van mijn school)
er is een sponge bob spel, is dat niets !?quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:54 schreef Herr.Flick het volgende:
Wil ik iedere keer een foto maken van wessel en de Wii-muts, wil ie die muts niet op, en trekt hem iedere keer vlug van z'n bol af![]()
Kidz...![]()
Weet iemand of er al leuke kinderspellen gereleased gaan worden a-la Dora ofzo voor de Wii?
[afbeelding]
Of iets anders voor een 3 jarige?
![]()
Sterren vangen met je Wiimote! (heb al meerdere Dora afleveringen gezien hier met mijn neefjes/nichtjesquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:54 schreef Herr.Flick het volgende:
Wil ik iedere keer een foto maken van wessel en de Wii-muts, wil ie die muts niet op, en trekt hem iedere keer vlug van z'n bol af![]()
Kidz...![]()
Weet iemand of er al leuke kinderspellen gereleased gaan worden a-la Dora ofzo voor de Wii?
[afbeelding]
Of iets anders voor een 3 jarige?
![]()
had ik nog niet aan gedacht eerlijk gezegd!quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:55 schreef linebear het volgende:
[..]
er is een sponge bob spel, is dat niets !?
Ah Dora is meer jou nivoquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:03 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
had ik nog niet aan gedacht eerlijk gezegd!
Absoluut!quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:05 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Ah Dora is meer jou nivo![]()
Over naar belangrijker nieuws![]()
Mortal Kombat komt naar de WII![]()
![]()
![]()
of tewel lekker weer mensen hun aars trappen
![]()
we houden van de jaren 90 johquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:07 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Absoluut!![]()
MK is zoooo jaren '90
![]()
had ik al gezegd dat ik verkocht was nu?quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:14 schreef disjfa het volgende:
[..]
Deze deed mij ja zeggen
Maar ik ben dan ook al puzzle bobble/bust a move sinds dag 1 fanHeb bijna alle delen zindsdien
Nee nog nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:11 schreef NrSiX het volgende:
[..]
had ik al gezegd dat ik verkocht was nu?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |