maar misschien heeft ie wel een heel goed pedaaltequote:Op donderdag 25 januari 2007 17:47 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
zoiets gokte ik ook jah.
amps zijn beter, je zegt het zelf alleen omdat je een zooi pedalen hebt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
maar misschien heeft ie wel een heel goed pedaalte![]()
Of haal je een prachtig geluid uit de buizenoversturing...quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Haal je een belabberde drive uit een pedaaltje![]()
*ping*quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Haal je een belabberde drive uit een pedaaltje![]()
Dat werkt best ideaal, gewoon alles op 10 gooienquote:
Ehm? Gewoon de snaren er op rausen en stemmen maar?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:30 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik heb een gitaar gekregen van iemand, net zelf nieuw setje snaren op gezet. Maar hoe kan ik hem nu stemmen?
http://www.guitarforbeginners.com/onlinetuner.htmlquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:30 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik heb een gitaar gekregen van iemand, net zelf nieuw setje snaren op gezet. Maar hoe kan ik hem nu stemmen?
Als ik dat nummer zou kennen (lees: hebben) zou ik je best willen helpen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:00 schreef punkjunk het volgende:
kan iemand mij helpen aan een tab/accoorden schema van 'i didnt have the nerve to say no'? ik kom er maar niet uit
Electrisch of akkoestisch ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:30 schreef SterkStaaltje het volgende:
Het verlies aan hoog was voor mij reden om er eentje in te bouwen. Het geluid werd echt gewoon te dof op laag volume.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:27 schreef Jorikjet het volgende:
mwoa, dat valt best mee
Als je open staat voor 57mb aan video en weet waar ik dat neer kan potenquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:32 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Als ik dat nummer zou kennen (lees: hebben) zou ik je best willen helpen.
Het nummer druppelt nu via soulseek bij me binnenquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:35 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Als je open staat voor 57mb aan video en weet waar ik dat neer kan poten. Ik ben ook een discographie aan het binnen halen dus als ie daar bij staat zal ik je even aanschieten. Ik heb net trouwens ook in mijn beste engels een maitlje gestuurd naar Chris Stein (de gitarist van blondie dus) dus misschien is 'ie een aardige kerel die niet van ze plaats weg gezweefd is en mail ie teurg. Iig bedankt voor t aanbod.
dude, ik gaf een link naar een online tuner.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja je hebt geen stem apparaat dus,
heb je wel een webcam met microfoon ?
Ik vind jouw posts niet interessant genoeg om te lezenquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:52 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dude, ik gaf een link naar een online tuner.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vind jouw posts niet interessant genoeg om te lezen![]()
Daar ben ik nu mee aan het experimenteren, het wordt al beterquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:52 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dude, ik gaf een link naar een online tuner.
Nee heb geen stem apparaat en hier ook geen webcam.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja je hebt geen stem apparaat dus,
heb je wel een webcam met microfoon ?
Komt dat omdat je daar geen geld voor hebtquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:06 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Nee heb geen stem apparaat en hier ook geen webcam.
Ik krijg nog geld van jequote:Op donderdag 25 januari 2007 20:14 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Komt dat omdat je daar geen geld voor hebt?
Bel iemand op met een stemapparaatquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:06 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Nee heb geen stem apparaat en hier ook geen webcam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |