Je bedoelt van die keer dat jij geen geld had voor eten en ik je patat broodje kroket en je cola betaalt hebquote:
Euhm nee,....omdat ik nog nooit een gitaar heb aangeraakt en er gister een gekregen heb en ook niet aan camsex doe.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:14 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Komt dat omdat je daar geen geld voor hebt?
Wow, hoe heb je al je dagen dan gevultquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:18 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Euhm nee,....omdat ik nog nooit een gitaar heb aangeraakt en er gister een gekregen heb en ook niet aan camsex doe.
doen alsof ie aan camsex doet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:18 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Wow, hoe heb je al je dagen dan gevult![]()
Das goor dudequote:Op donderdag 25 januari 2007 20:22 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
doen alsof ie aan camsex doet.
met je moeder.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:18 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Wow, hoe heb je al je dagen dan gevult![]()
Als het niet te veel moeite is zou je em dan on line kunnen zetten of mailen? Met emule is dat ding niet te vinden, en de discographie schiet ook niet op.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:47 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Het nummer druppelt nu via soulseek bij me binnen
Ik zal het wel ff beluisteren.
Heb het ff snel beluisterd, zo moeilijk is het niet, luister naar de bas!quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:00 schreef punkjunk het volgende:
kan iemand mij helpen aan een tab/accoorden schema van 'i didnt have the nerve to say no'? ik kom er maar niet uit
geweldig man, zodrekt ff proberen. Zou je me ook nog van dienst kunnen zijn door dat nummer online ergens te poten? Of via msn over te sture ofzoquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:36 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Heb het ff snel beluisterd, zo moeilijk is het niet, luister naar de bas!
Beginaccoorden zijn:
Bm - Em - G - D/F# - G - A
Dan komt stukje refrein:
Bm - Em - F#m
en dan solo over zelfde accoorden als couplet
Refrein...
Tussenstukje:
C#m - G#m - F#m (2 maten)
refrein
Daarna het einde:
D - E - A (met dalende baslijn G F# E)
That's it!
(disclaimer: heb dit dus heel snel gedaan, fouten voorbehouden)
Geen probleem, zie je PMquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:30 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Als het niet te veel moeite is zou je em dan on line kunnen zetten of mailen? Met emule is dat ding niet te vinden, en de discographie schiet ook niet op.
Supa!quote:
Ik geloof dat m'n gitaar docent ooit zoiets heeft gezegd ;p schijnt nog echt te kunnen ook geloof ikquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bel iemand op met een stemapparaat
en stem em via de telefoon!
Stemmen via de telefoon kan best, de toonhoogte verandert niet dus gooi op speaker en stemmen maarquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:50 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Ik geloof dat m'n gitaar docent ooit zoiets heeft gezegd ;p schijnt nog echt te kunnen ook geloof ik![]()
![]()
Nou als dat net zo goed is als met je zusje dan heb je je dus wel vermaaktquote:
Tege je zelf in gaan staat toch maar zo raar heh?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:17 schreef imported_sphinx het volgende:
ik ga niet reageren op het domme gezeur op deze pagina.
nee, gewoon een single channel amp op het randje van oversturing zetten (een mooie cleane sound, waarbij je met een harde aanslag wat "gruis" in je geluid krijgt) en vervolgens met een goeie tubescreamer-achtige (ibanez ts-808, fulltone fulldrive, menatone red snapper, etc) de amp een schop voor z'n flikker geven om hem echt flink te oversturen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
ik kan natuurlijk ook al mijn partijen met distortion spelen inderdaad.
Dat gaat fans kosten denk ik...
versterkers (ook buizen versterkers) zijn helemaal niet zo goed in oversturing. ze zijn goed in overstuurt [i]worden[/in].quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Haal je een belabberde drive uit een pedaaltje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |