Als het telkens exact op hetzelfde moment is ga ik er van uit dat het een automatisch proces is, zoals een cronjob/windows service. Het zou kunnen dat iemand een modem heeft die continu het nummer draait aan de hand van zo'n automatisch service. Heb je nummerherkenning, zodat je kan zien wie je belt?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:05 schreef Bastard het volgende:
En die dialer start uitzichzelf stipt?
Ik zat te denken aan iets als 'toets 5' .. dat je word gebeld als de andere lijn word opgelegd, want daar lijkt het op. Vraag mij af of iemand wel eens zo'n storing heeft gehoord.
Ja, maar het nummer is niet herkenbaar.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:10 schreef Lucille het volgende:
[..]
Als het telkens exact op hetzelfde moment is ga ik er van uit dat het een automatisch proces is, zoals een cronjob/windows service. Het zou kunnen dat iemand een modem heeft die continu het nummer draait aan de hand van zo'n automatisch service. Heb je nummerherkenning, zodat je kan zien wie je belt?
Hahah, fantastischquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:09 schreef Frollo het volgende:
Whehe, wij hebben thuis ook zoiets. Elke donderdagavond om 23:20 gaat onze telefoon éénmaal over!
Met telefoonprovider Wanadoo gebeld, heel verhaal. Het kwam erop neer dat we bij het aansluitpunt, het telefoonstopcontact dus, iets moesten losdraaien of vastschroeven, ik weet het niet precies meer.
Alleen bevindt dat aansluitpunt zich achter een rijk gevulde boekenkast en het is gewoon te veel moeite om die te verplaatsen. Dus hebben we er maar mee leren leven.
Dat laatste lijkt mij stug.. maar we zijn aan het turven inderdaad.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:12 schreef Petre het volgende:
Opschrijven wanneer het voorkomt en wat je hoort. als je dat 2 weken hebt gedaan of je hebt 10-15 meldingen, dan stuur je dat lijstje naar de kpn ( of je eigen telecomprovider). Die waarschuwen dan de beller, en als de klacht blijft aanhouden kun je zelf ook die gegevens krijgen.
KPN mobiel en kpn vast zijn samen gegaan. bij mobiel staat dat iig wel op de site, dat bij herhaaldelijke klachten geven ze de info door.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij stug.. maar we zijn aan het turven inderdaad.![]()
Volgens mij is dat gewoon KPN die je iets aan willen smeren... hebben we thuis ook last van. Als je een seconde of 10-15 wacht, hoor je opeens wel iemand, die dan gaat zeuren of je hun diensten af wilt nemen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:10 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb het ook gijs, maar dan 2 keer dag. Nr Onbekend
gaat 3x over ofzo. Ben ik snel genoeg om op te nemen dan hoor ik niets aan de andere kant
Nee dat heb ik niet.. wel grappig om te lezen dat het kennelijk wel bij meer mensen kan spoken op de telefoonquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:22 schreef Locusta het volgende:
Heb je toevallig ook zoiets als "internet plus bellen" ofzo?
Vriendin van mij werkt nl. bij de primafoon en die vertelde dat daar nog wel eens dat soort problemen voorkomen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |