Fucking PIP,PAP,POP.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:43 schreef JAY-T het volgende:
Heel slecht dat ik dit topic heb gevonden.. Vind mezelf namenlijk terug in zo'n beetje elke post die ik hier lees![]()
Ik kan mezelf er gewoon niet toe aanzetten om te leren.. Ook al heb ik de hele dag geen f*ck te doen, dan nog leer ik niet's avonds denk ik dan, wat heb ik nou eigenlijk gedaan vandaag? Tv kijken, internetten, beetje opruimen, eten, ff de stad in, internetten, tv kijken, weer eten en fitnissen (ok, daar is niks mis mee) dat is het moment waarop ik er altijd weer spijt van krijg dat ik niet geleerd heb..
Maar het leuke is, de volgende keer gaat het weer precies zo![]()
Resultaat: 8 studiepunten (zonder 2 her's die ik nog terug moet krijgen) terwijl ik er ongeveer al 26 had kunnen hebben![]()
Ik ben komende week trouwens ook vrij, mooi de tijd om maar is mijn portfolio in elkaar te gaan zetten.. Moet die week daarop compleet worden ingeleverd, en heb er dus eigenlijk nog niet zoveel aan gedaan.. Klote is ook dat ik een POP moet gaan schrijven (persoonlijk ontwikkelings plan) Daar wordt je dus niet vrolijk van..
herkenbaarquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:43 schreef JAY-T het volgende:
Heel slecht dat ik dit topic heb gevonden.. Vind mezelf namenlijk terug in zo'n beetje elke post die ik hier lees![]()
Ik kan mezelf er gewoon niet toe aanzetten om te leren.. Ook al heb ik de hele dag geen f*ck te doen, dan nog leer ik niet's avonds denk ik dan, wat heb ik nou eigenlijk gedaan vandaag? Tv kijken, internetten, beetje opruimen, eten, ff de stad in, internetten, tv kijken, weer eten en fitnissen (ok, daar is niks mis mee) dat is het moment waarop ik er altijd weer spijt van krijg dat ik niet geleerd heb..
Maar het leuke is, de volgende keer gaat het weer precies zo![]()
Resultaat: 8 studiepunten (zonder 2 her's die ik nog terug moet krijgen) terwijl ik er ongeveer al 26 had kunnen hebben![]()
Komende week vrij, dus mooi de tijd om maar is mijn portfolio in elkaar te gaan zetten.. Moet die week daarop compleet worden ingeleverd, en heb er dus eigenlijk nog niet zoveel aan gedaan.. Klote is ook dat ik een POP moet gaan schrijven (persoonlijk ontwikkelings plan) Daar wordt je dus niet vrolijk van..
Heb jij dat ook altijd dat je aan begin vd periode denkt van, nu ga ik alles bijhouden, naar de colleges, lezen etc?quote:Op zondag 4 februari 2007 10:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb 't komende week weer stervensdruk
Die planning om goed te beginnen aan m'n nieuwe periode wordt al lastig, aangezien ik deze week gewoon 0 tijd heb voor m'n studie..
jaquote:Op zondag 4 februari 2007 13:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Heb jij dat ook altijd dat je aan begin vd periode denkt van, nu ga ik alles bijhouden, naar de colleges, lezen etc?
Wat herkenbaar en wat leuk om te zien dat anderen dat ook hebbenquote:Op zondag 4 februari 2007 14:11 schreef Asmodean het volgende:
[..]
ja
en de eerste week ga ik dan meestal ook naar alle colleges...
vanaf de tweede week echter ...
Tja als het echt simpelweg het boek opdreunen tijdens het tentamen is dan ben ik na een week of 2 ook verdwenen.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wat herkenbaar en wat leuk om te zien dat anderen dat ook hebben
De eerste week, soms 2 weken, ga ik altijd naar alle colleges om te kijken wat het is.. en soms kom ik dan niet meer terug![]()
Vergeet je VWO cijferlijst nietquote:Op zondag 4 februari 2007 16:01 schreef Corelli het volgende:
nou goed, moet nog even het cijfer afwachten maar verwacht dat het voldoende is en daarmee is dit blok weer helemaal op z'n pootjes terecht gekomen, zoals bijna altijd. Pauperen en toch een diploma halen. Im lovin'it. Nou nog even de headhunters overtuigen dat ik echt wel een talent ben
natuurlijk, ik moest gewoon even mijn jaloezie uitenquote:Op zondag 4 februari 2007 13:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik heb al 5 tentamen gehad, mag ik even?![]()
Nee hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 18:32 schreef mjan het volgende:
[..]
natuurlijk, ik moest gewoon even mijn jaloezie uiten
maar is dat bij jullie normaal, een week vrij na de tentamenweek?
Zooo herkenbaar! Hahaquote:Op zondag 4 februari 2007 20:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die colleges overigens niet altijd, omdat die vaak knap zinloos zijn. Dat lezen en bijhouden enzo echter wel. Het probleem ermee is: zo gauw je een achterstand oploopt, denk je daarna van: ah, dan kan dat beetje achterstand er ook nog wel bij. Dat denk je een week of 8, en dan heb je nog een week voor de tentamens en is 't weer zover...
Dit heeft een van mijn vriendinnen afgelopen week ook nog letterlijk gezegd!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:06 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik heb geen tentamens meer dus het SOGgen voor tentamens zit er niet meer in.
Nee, het is nu veel erger: scriptie schrijven! Daar zie ik een beetje tegenop.
Het onderzoek doen is leuk, maar alles documenteren is saai werk. Gelukkig heb ik nog tot juli de tijd.
Vriendin kwam uiteindelijk toch niet: door haar slechte studieplanning moest ze nog een verslag afraffelen...quote:Op maandag 5 februari 2007 12:33 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ik zit nu al bijna anderhalf uur op een pc te kloten, terwijl ik eigenlijk twee verslagen af wil maken (moeten woensdag ingeleverd worden)... Aangezien ik zit te wachten op een vriendin om samen onze studieboeken te halen en bij te kletsen, denk ik niet dat ik de komende twee uur actief iets aan mn studie ga doen...![]()
en nog maar 11 en een half uur.. (jaja, ik ook)quote:Op maandag 5 februari 2007 21:04 schreef ssebass het volgende:
Nou laat ik eens beginnen. Over uh 12 uur tentamen
en, wat is je onderwerp?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:36 schreef klausch het volgende:
Ik ben bezig met een pws niet leuk
Als het niet leuk is, waarom heb je dat onderwerp dan gekozen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:36 schreef klausch het volgende:
Ik ben bezig met een pws niet leuk
Gefeli!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:32 schreef Etcetera het volgende:
dit is denk ik het beste topic hiervoorIk heb mijn propedeuse
vandaag mail binnen gehad dat het laatst P-vak voldoende is
ik ben echt zo blij he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |