abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45907801
Mjah, ik heb ook nog steeds niks van bovenstaande af
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_45908332
Hmm, straks tentamen. Ben benieuwd wat ik ervan ga bakken .
  vrijdag 2 februari 2007 @ 14:08:16 #203
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_45916010
mijn presentatie vanmorgen ging verbazend goed. Vooral gezien he feit dat ik gisterenavond (toen ik dus die presentatie had willen voorbereiden) druk bezig was met "when webcam goes wrong".

Het tentamen van vanmiddag ging dan weer wel kut.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_45952406
Heel slecht dat ik dit topic heb gevonden.. Vind mezelf namenlijk terug in zo'n beetje elke post die ik hier lees

Ik kan mezelf er gewoon niet toe aanzetten om te leren.. Ook al heb ik de hele dag geen f*ck te doen, dan nog leer ik niet 's avonds denk ik dan, wat heb ik nou eigenlijk gedaan vandaag? Tv kijken, internetten, beetje opruimen, eten, ff de stad in, internetten, tv kijken, weer eten en fitnissen (ok, daar is niks mis mee) dat is het moment waarop ik er altijd weer spijt van krijg dat ik niet geleerd heb..

Maar het leuke is, de volgende keer gaat het weer precies zo

Resultaat: 8 studiepunten (zonder 2 her's die ik nog terug moet krijgen) terwijl ik er ongeveer al 26 had kunnen hebben

Komende week vrij, dus mooi de tijd om maar is mijn portfolio in elkaar te gaan zetten.. Moet die week daarop compleet worden ingeleverd, en heb er dus eigenlijk nog niet zoveel aan gedaan.. Klote is ook dat ik een POP moet gaan schrijven (persoonlijk ontwikkelings plan) Daar wordt je dus niet vrolijk van..

[ Bericht 1% gewijzigd door JAY-T op 03-02-2007 20:56:42 ]
pi_45952805
Komende week vrij
pi_45953029
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 20:43 schreef JAY-T het volgende:
Heel slecht dat ik dit topic heb gevonden.. Vind mezelf namenlijk terug in zo'n beetje elke post die ik hier lees

Ik kan mezelf er gewoon niet toe aanzetten om te leren.. Ook al heb ik de hele dag geen f*ck te doen, dan nog leer ik niet 's avonds denk ik dan, wat heb ik nou eigenlijk gedaan vandaag? Tv kijken, internetten, beetje opruimen, eten, ff de stad in, internetten, tv kijken, weer eten en fitnissen (ok, daar is niks mis mee) dat is het moment waarop ik er altijd weer spijt van krijg dat ik niet geleerd heb..

Resultaat: 8 studiepunten (zonder 2 her's die ik nog terug moet krijgen) terwijl ik er ongeveer al 26 had kunnen hebben

Ik ben komende week trouwens ook vrij, mooi de tijd om maar is mijn portfolio in elkaar te gaan zetten.. Moet die week daarop compleet worden ingeleverd, en heb er dus eigenlijk nog niet zoveel aan gedaan.. Klote is ook dat ik een POP moet gaan schrijven (persoonlijk ontwikkelings plan) Daar wordt je dus niet vrolijk van..
Fucking PIP,PAP,POP.
pi_45956157
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 20:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Komende week vrij
komende week tentamenweek
  zondag 4 februari 2007 @ 02:28:07 #208
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_45961511
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 20:43 schreef JAY-T het volgende:

Komende week vrij, dus mooi de tijd om maar is mijn portfolio in elkaar te gaan zetten.. Moet die week daarop compleet worden ingeleverd, en heb er dus eigenlijk nog niet zoveel aan gedaan.. Klote is ook dat ik een POP moet gaan schrijven (persoonlijk ontwikkelings plan) Daar wordt je dus niet vrolijk van..
herkenbaar
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
  zondag 4 februari 2007 @ 10:13:28 #209
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_45964214
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 15:34:00 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_45968855
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 22:19 schreef mjan het volgende:

[..]

komende week tentamenweek
Ik heb al 5 tentamen gehad, mag ik even?
pi_45968888
quote:
Op zondag 4 februari 2007 10:13 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ik heb 't komende week weer stervensdruk
Die planning om goed te beginnen aan m'n nieuwe periode wordt al lastig, aangezien ik deze week gewoon 0 tijd heb voor m'n studie. .
Heb jij dat ook altijd dat je aan begin vd periode denkt van, nu ga ik alles bijhouden, naar de colleges, lezen etc?
  zondag 4 februari 2007 @ 14:11:57 #212
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_45970201
quote:
Op zondag 4 februari 2007 13:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Heb jij dat ook altijd dat je aan begin vd periode denkt van, nu ga ik alles bijhouden, naar de colleges, lezen etc?
ja

en de eerste week ga ik dan meestal ook naar alle colleges...

vanaf de tweede week echter ...

maar volgens mij ga ik wel een beetje de goede kant op, en ben ik aan het omhoogklimmen uit mijn motivatiedal... want ik heb vorige week voor het eerst iets gelezen wat ik daadwerkelijk interessant vond...
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_45970537
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:11 schreef Asmodean het volgende:

[..]

ja

en de eerste week ga ik dan meestal ook naar alle colleges...

vanaf de tweede week echter ...
Wat herkenbaar en wat leuk om te zien dat anderen dat ook hebben

De eerste week, soms 2 weken, ga ik altijd naar alle colleges om te kijken wat het is.. en soms kom ik dan niet meer terug
pi_45972018
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Wat herkenbaar en wat leuk om te zien dat anderen dat ook hebben

De eerste week, soms 2 weken, ga ik altijd naar alle colleges om te kijken wat het is.. en soms kom ik dan niet meer terug
Tja als het echt simpelweg het boek opdreunen tijdens het tentamen is dan ben ik na een week of 2 ook verdwenen.
De laatste les krijgen we vaak een oefententamen mee en die maak ik dan wel even serieus met als gevolg dat het tentamen een eitje is.
  zondag 4 februari 2007 @ 16:01:15 #215
153940 Corelli
1653 - 1713
pi_45973950
nou goed, moet nog even het cijfer afwachten maar verwacht dat het voldoende is en daarmee is dit blok weer helemaal op z'n pootjes terecht gekomen, zoals bijna altijd. Pauperen en toch een diploma halen. Im lovin'it. Nou nog even de headhunters overtuigen dat ik echt wel een talent ben
pi_45974423
quote:
Op zondag 4 februari 2007 16:01 schreef Corelli het volgende:
nou goed, moet nog even het cijfer afwachten maar verwacht dat het voldoende is en daarmee is dit blok weer helemaal op z'n pootjes terecht gekomen, zoals bijna altijd. Pauperen en toch een diploma halen. Im lovin'it. Nou nog even de headhunters overtuigen dat ik echt wel een talent ben
Vergeet je VWO cijferlijst niet
  zondag 4 februari 2007 @ 16:30:52 #217
153940 Corelli
1653 - 1713
pi_45974938
quote:
Op zondag 4 februari 2007 16:16 schreef Dementor het volgende:

[..]

Vergeet je VWO cijferlijst niet
maar wel 9.2 voor wiskB
pi_45979528
quote:
Op zondag 4 februari 2007 13:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Ik heb al 5 tentamen gehad, mag ik even?
natuurlijk, ik moest gewoon even mijn jaloezie uiten

maar is dat bij jullie normaal, een week vrij na de tentamenweek?
pi_45980004
quote:
Op zondag 4 februari 2007 18:32 schreef mjan het volgende:

[..]

natuurlijk, ik moest gewoon even mijn jaloezie uiten

maar is dat bij jullie normaal, een week vrij na de tentamenweek?
Nee hoor Ik heb dit keer gewoon 3 tentamenweken en in de laatste week is geen tentamen.. dus vandaar dat ik gewoon vrij ben!
  zondag 4 februari 2007 @ 20:14:01 #220
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_45983680
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 15:34:00 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 4 februari 2007 @ 22:06:12 #221
51837 klnvntrbyt
Enlighten Me
pi_45990023
Ik heb geen tentamens meer dus het SOGgen voor tentamens zit er niet meer in.

Nee, het is nu veel erger: scriptie schrijven! Daar zie ik een beetje tegenop.
Het onderzoek doen is leuk, maar alles documenteren is saai werk. Gelukkig heb ik nog tot juli de tijd.
dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
pi_45998437
quote:
Op zondag 4 februari 2007 20:14 schreef Mikkie het volgende:

[..]
Die colleges overigens niet altijd, omdat die vaak knap zinloos zijn. Dat lezen en bijhouden enzo echter wel. Het probleem ermee is: zo gauw je een achterstand oploopt, denk je daarna van: ah, dan kan dat beetje achterstand er ook nog wel bij . Dat denk je een week of 8, en dan heb je nog een week voor de tentamens en is 't weer zover...
Zooo herkenbaar! Haha
pi_46003520
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:06 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik heb geen tentamens meer dus het SOGgen voor tentamens zit er niet meer in.

Nee, het is nu veel erger: scriptie schrijven! Daar zie ik een beetje tegenop.
Het onderzoek doen is leuk, maar alles documenteren is saai werk. Gelukkig heb ik nog tot juli de tijd.
Dit heeft een van mijn vriendinnen afgelopen week ook nog letterlijk gezegd!
Alleen heeft zij, na bijna twee jaar, gisteren haar scriptie ingeleverd.

Ik zit nu al bijna anderhalf uur op een pc te kloten, terwijl ik eigenlijk twee verslagen af wil maken (moeten woensdag ingeleverd worden)... Aangezien ik zit te wachten op een vriendin om samen onze studieboeken te halen en bij te kletsen, denk ik niet dat ik de komende twee uur actief iets aan mn studie ga doen...
pi_46003667
tv[p
pi_46005740
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:33 schreef Kauki het volgende:

[..]
Ik zit nu al bijna anderhalf uur op een pc te kloten, terwijl ik eigenlijk twee verslagen af wil maken (moeten woensdag ingeleverd worden)... Aangezien ik zit te wachten op een vriendin om samen onze studieboeken te halen en bij te kletsen, denk ik niet dat ik de komende twee uur actief iets aan mn studie ga doen...
Vriendin kwam uiteindelijk toch niet: door haar slechte studieplanning moest ze nog een verslag afraffelen...
Boeken wel gehaald en ik had gehoopt dat het studieblaadje bij mn boeken zou zitten, maar nee hoor Jammer, anders had ik weer een reden gehad om niks te doen...
pi_46016718
* Geeft zichzelf een schop onder de kont

Moet nu nog wel even wat doen, anders kom ik nooit aan die 40 uur per week
pi_46020660
Nou laat ik eens beginnen. Over uh 12 uur tentamen
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_46021684
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:04 schreef ssebass het volgende:
Nou laat ik eens beginnen. Over uh 12 uur tentamen
en nog maar 11 en een half uur.. (jaja, ik ook)
en een paper inleveren morgen.

gelukkig is er

succes!
  maandag 5 februari 2007 @ 22:53:19 #229
140245 base3ball
State Of Mind
pi_46025103
Erg herkenbaar allemaal . Alleen is het gekke dat ik het tegenwoordig niet meer zo bij tentamens heb, maar wel nog heel sterk bij het maken van papers en dergelijke. Dat is echt altijd laatste moment werk, ondanks alle goede plannen

Het stomme is dat ik dan nooit wat ga doen, wat ik normaal in mijn vrije tijd ga doen (dvdtje kijken, spelletje spelen, uit gaan enz). Nee, echt de meest zinloze dingen. Tv programma's kijken die niks aan zijn, doelloos over internet surfen enz, enz.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_46026504
pff het kan me ook niets meer schelen of ik het haal of niet. Ik wil er gewoon vanaf zijn. Maar deze week nog een paar dus ben na morgen niet eens klaar.
pi_46028284
alles komt altijd wel weer goed joh, niet teveel stressen!

ow, heb ik nu zojuist mn huidige levensmotto verklapt?
pi_46028414
Ik ben bezig met een pws niet leuk
pi_46028699
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:36 schreef klausch het volgende:
en, wat is je onderwerp?
pi_46031174
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:36 schreef klausch het volgende:
Als het niet leuk is, waarom heb je dat onderwerp dan gekozen?
pi_46031188
Nou even een nachtje doorgetrokken en kijken of ik nu nog de puf heb om het tentamen te maken. Moet weer even proberen drie uur wakker te blijven in een stille donkere zaal. Ik weet trouwens niet eens waar de expozaal in het beatrixtheater is.
pi_46031241
ja, over een uurtje is het tijd voor de executie.. ik ben benieuwd
  Redactie Frontpage dinsdag 6 februari 2007 @ 11:17:48 #237
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_46034486
ik moet nog sql queries maken voor morgen
WoW lokt, FOK! lokt, ga nog met m'n vriend weg vanmiddag
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_46050740
SQL queries maken.
Ah gelukkig is die tijd voorbij (Databases )
dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
  Redactie Frontpage dinsdag 6 februari 2007 @ 21:32:57 #239
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_46055281
dit is denk ik het beste topic hiervoor

Ik heb mijn propedeuse vandaag mail binnen gehad dat het laatst P-vak voldoende is
ik ben echt zo blij he
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_46065074
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 21:32 schreef Etcetera het volgende:
dit is denk ik het beste topic hiervoor

Ik heb mijn propedeuse vandaag mail binnen gehad dat het laatst P-vak voldoende is
ik ben echt zo blij he
Gefeli!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')