Is mijn ervaring ook wel een beetje. Hoewel als je 2 uur in de trein naar Groningen zit ga je op een gegeven moment maar leren, toch niks anders te doen. Maar meestal begin ik dan pas bij Zwolle en bij Assen ben ik er bijna dus vind ik het tijd om te stoppen..quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:56 schreef Nuna het volgende:
[..]
Trein is ideaal voor SOG, tenminste bij mij. Uit het raam kijken, gesprekken van andere mensen volgen, andere mensen aanstaren, eten, muziek luisteren, enz. Alles behalve leren/lezen
.
haha, dit is de eerste keer dat ik dit topic zie.. Die treinervaringen komen me ook bekend voor.. Maar meestal val ik na 2 pagina's gelezen te hebben in slaapquote:Op maandag 29 januari 2007 13:22 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Is mijn ervaring ook wel een beetje. Hoewel als je 2 uur in de trein naar Groningen zit ga je op een gegeven moment maar leren, toch niks anders te doen. Maar meestal begin ik dan pas bij Zwolle en bij Assen ben ik er bijna dus vind ik het tijd om te stoppen..![]()
Mja, ik moet 1,5 uurquote:Op maandag 29 januari 2007 13:22 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Is mijn ervaring ook wel een beetje. Hoewel als je 2 uur in de trein naar Groningen zit ga je op een gegeven moment maar leren, toch niks anders te doen. Maar meestal begin ik dan pas bij Zwolle en bij Assen ben ik er bijna dus vind ik het tijd om te stoppen..![]()
Ja dat heb ik ook altijd. Oplossing is dat je gewoon moet vragen of ze snappen wat ze lezen, dan houdt het gros wel opquote:Op maandag 29 januari 2007 14:33 schreef Nuna het volgende:
[..]
Mja, ik moet 1,5 uur. In de trein vind ik het trouwens ook niet relaxed. Iedereen gaat altijd meelezen heb ik het gevoel.
Ik denk dat ik maar niet vraag hoe je het voor elkaar krijgt...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:28 schreef Mikkie het volgende:
Blegh. Morgen statistiek, geen opgave gemaakt en van het proeftentamen had ik 12 v/d eerste 15 opgaven fout.
Dit is gedoemd te mislukken
Ja, nee, echt, zo irritant! En als het een beetje druk is in de ochtend heb je uberhaupt niet eens de mogelijkheid je boek open te slaan.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:33 schreef Nuna het volgende:
[..]
Mja, ik moet 1,5 uur. In de trein vind ik het trouwens ook niet relaxed. Iedereen gaat altijd meelezen heb ik het gevoel.
Nee, dat zijn zeer nuttige bezigheden die absoluut prioriteit hebben boven je studiequote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Is bellen, opruimen en voor je uit staren ook SOG?
Ja dat is precies wat ik wilde horenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:30 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee, dat zijn zeer nuttige bezigheden die absoluut prioriteit hebben boven je studienou goed
Ik heb zowaar vandaag dat oefententamen gemaakt. Bijna dan, op driekwart had ik geen zin meerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tsja, ach
Ik heb zo'n vermoeden dat het morgen niet gaat lukken
Ik heb vandaag overigens wel in de bieb oprecht zitten afvragen wanneer ik die goede voornemens qua studeren nou eens ga waarmaken. Kheb 't me al tig keer voorgenomen, maar ik blijf het fout doen... terwijl het me heerlijk lijkt om een keer de hele periode alles bij te houden en compleet relaxt de tentamenweek in te gaan...
Toch nog succesquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat wel, maar toch had ik er liever niet bij gezeten
Laat ik me nu eerst maar gaan douchen en aankleden, tentamen is immers al over n half uur, en k moet ook nog een kwartiertje reizen
En hoe is het gegaan?quote:
hehe, succes!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:44 schreef Asmodean het volgende:
ik heb morgenochtend om 9 uur een tentamen, maar ik wordt ook steeds afgeleid door alles
dankjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |