Geer en ik hebben beide onregelmatig gewerkt. Toen Bo net geboren was ben ik er toch mee gestopt. We hadden het zo goed geregeld dat we geen opvang nodig hadden maar zagen daardoor elkaar niet meer. Als ik thuiskwam moest hij weg enz. En ik mistte Bo snachts
![]()
Ik dacht doei, ik heb 13 jaar voor anderen gezorgd met alle liefde van de wereld. Nu is die van mij aan de beurt
![]()
Nu zou ik als Jans straks 4 is wel weer willen werken hoor.
Maar onregelmatig blijft moeilijk emt kidneren vind ik. Sochtends om 7 uur beginnen bijvoorbeeld. Geer werk nu vanaf 1 febr regelmatig. Moet dan rond 8 uur beginnen. Dan zitten we dus al met de kinderen naar school brengen. Dat word dan ook vaan overblijven, en naschoolse opvang. En zegt met een slaapdienst zit je ook.
Voor mezelf vind ik het heerlijk een onregelmatige baan. Maar in combinatie met kidneren vind ik eht lastig. De weekenden . De dagen waarop je je kinderen als ze de hele week op school zitten eindelijk eens zie ben je dan ook aan het werk.
Als bv via de thuiszorg of zoiets doet is het misschien makkelijker je werk af te stemmen op de tijden van je kinderen.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!