Zolang haar lippenstift niet zo knalrood is als bij de eerste episodes is het nog om aan te zien, maar hot is ze verre vandaanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:08 schreef Caesu het volgende:
ik vind die zus van de president wel hot eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:53 schreef vw_caddy het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:03 schreef -Mo- het volgende:
Ik kon ook een keer mijn vader niet vinden, toen ging ik naar mijn broer, die wist het ook niet. Toen gaf ik hem maar een klap op z'n bek.
Yep, die was al eens eerder in beeld.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:46 schreef TC03 het volgende:
Ik moest lachen toen ik die promotiefoto van Palmer van seizoen 3 zag staan achter Wayne tijdens zijn speech. Beetje cheap.![]()
Denk dat ik het al gevonden heb, in de scene van de grond af omhoog ligt ie zeker op zijn buik op het dak?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:15 schreef Fendy het volgende:
Ik zie echt nergens een cameraman tijdens die dak-scene. Iemand screenshots?
Als dat zo is stop ik met 24 kijken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:23 schreef jm5 het volgende:
Had iemand al gezegd dat Josh de zoon van Jack is en niet van zijn broer? Want dat lag er mijns inziens ook vingerdik bovenop.
Als dat zo is stop ik met 24 kijken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als dat zo is stop ik met 24 kijken.
Figuurlijk.
No, you don'tquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als dat zo is stop ik met 24 kijken.
Figuurlijk.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:02 schreef drGoeroe het volgende:
[..]Euh, dat zei ik ook volgens mij hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
Ik dacht echt dat iemand hem zou neersteken ofzo, toen hij weg liep daarso bij CTUquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:51 schreef Un4 het volgende:
Hopelijk komt Assad nog terug, vond het wel een goed personage.
Dat geintje hebben ze in season 3 al geflikt met onze engelse vriend Saunders.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat iemand hem zou neersteken ofzo, toen hij weg liep daarso bij CTU. Zo'n medewerker die niet kon accepteren dat Curtis het loodje gelegd had
![]()
Hij was al in seizoen 5 als Graham gecast voordat hij gedoopt werd tot een Bauert volgens mij.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:13 schreef golfer het volgende:
Hij was weer gaaf, hoewel er inderdaad niet al te veel spectaculairs gebeurde deze aflevering.
Dr. Romano als Jack's niet deugende broertje is wel leuk gecast.![]()
Als dat zo is is s06 wel echt verpest voor me. Ik vond dit al idioot, Graham is Jack's broer? Het lijkt The O.C. verdomme wel, of een andere soapseriequote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:23 schreef jm5 het volgende:
Had iemand al gezegd dat Josh de zoon van Jack is en niet van zijn broer? Want dat lag er mijns inziens ook vingerdik bovenop.
Jack ze familie wil hem neerhalen w00tquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:27 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Als dat zo is is s06 wel echt verpest voor me. Ik vond dit al idioot, Graham is Jack's broer? Het lijkt The O.C. verdomme wel, of een andere soapserie
Niet dat die niet leuk kunnen zijn op hun eigen manier...
Ja jammer hequote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:31 schreef Bananenman het volgende:
Trouwens klote dat Jack's vader niet gespeeld wordt door Donald Sutherland
hot is misschien niet het goede woord.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:10 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Zolang haar lippenstift niet zo knalrood is als bij de eerste episodes is het nog om aan te zien, maar hot is ze verre vandaan![]()
Toch vraag ik me af of in de gemiddelde soap serie een atoom bom afgaatquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:27 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Als dat zo is is s06 wel echt verpest voor me. Ik vond dit al idioot, Graham is Jack's broer? Het lijkt The O.C. verdomme wel, of een andere soapserie
Niet dat die niet leuk kunnen zijn op hun eigen manier...
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:36 schreef Bananenman het volgende:
Nee is officieel nog niet bekend, maar heb al even op IMDB gespiekt. Jack's vader wordt gespeeld door James Cromwell ().
Ken hem alleen uit L.A. Confidential, en dat is een topfilm. Dus dat is goed.quote:
Maar goed dat je mijn spoiler een paar weken geleden niet gelezen had dan, ik zag hem nu namelijk al aankomen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:05 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Misschien wel dom van de makers om die blauwetand-mannetje te gebruiken als Jack's broer. Het was wel eenmoment.
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:28 schreef DaMart het volgende:
Op the 24 Insider, vond ik nog een spoiler over wat na aflevering 4 staat te gebeuren... een admin daar schijnt een betrouwbare bron te hebben (hoe betrouwbaar, moeten we maar afwachten)...
misschien was het al eens gepost, en heb ik het gemist, maar toch wilde ik deze spoiler/dit gerucht even delen hier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien was Graham ook wel blond... ooit.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:41 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Dat zoontje van die Graham leek overigens wel heel erg op Jack ... blond haar .. toeval of niet? :
Ik had hem toen wel gelezen, ben er blij om. Anders had ik nu nog zitten huilen van de plottwist. Dat heb ik al achter de rug nu.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar goed dat je mijn spoiler een paar weken geleden niet gelezen had dan, ik zag hem nu namelijk al aankomen.![]()
[..]
James Cromwell is voor veel mensen een bekend gezicht denk ik.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ken hem alleen uit L.A. Confidential, en dat is een topfilm. Dus dat is goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |