Net alsof we allemaal VM kijken omdat we RT-fan zjnquote:Op zondag 28 januari 2007 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Houdt gewoon op met dat kansloze onnodige RT bashen, nepfan
Raad eens dankzij wie hij die serie kijkt.quote:Op maandag 29 januari 2007 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
Nou ja Merkie, zo lang je maar net zoals ik ook nog steeds helemaal fan bent van House
MEHOOO.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:12 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Raad eens dankzij wie hij die serie kijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De moord van de dean wordt in 7 eps afgerond... De laatste eps geen mysterie van meedere afleveringen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:55 schreef Sc0tTy het volgende:
hehehemjah was niet echt een denderende aflevering nee, maar ik denk dat de moord van de Dean ( weet zn naam nie meer ) de rest van het seizoen volhoud , ik hoop dat Veronica ook nog een verhaal lijn krijgt anders word het idd wel een beetje gaar
Jah !! die wil ik ook zien , dat was een van mijn favo personen en in dit seizoen hebik em nog maar 3x gezien fzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |