Daar ga je dus de fout al in hè?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:51 schreef dark80 het volgende:
en juist dat stapje terug in onze supergelukkige relatie,
Ja, als zij een stapje terugwil is alles niet echt koek en ei, denk je zelf ook niet?quote:
Dit stukje snap ik niet precies. Je zegt: 'Doordeweeks hebben en houden we elkaar op de hoogte via ....'quote:Op maandag 22 januari 2007 13:51 schreef dark80 het volgende:
Mede door de afstand is het alleen mogelijk om elkaar in het weekend (fulltime) te zien,
doordeweeks hebben en houden we elkaar op de hoogte via de telefoon en sms.
Ja ik vind het ook nog steeds leuk om om te bellen met mijn vriend of smsjes te ontvangen..quote:Op maandag 22 januari 2007 13:59 schreef Vivi het volgende:
Nounou Cc..pláátst iemand eens een overzichtelijke OP ..
Anyways..ik kan alleen maar van mezelf uit gaan..ik vind het heerlijk om te bellen of smsjes te krjjgen van mijn, hoe meer hoe beter...behalve dan als ik een relatie zat aan het worden ben dan, dan gaat het me idd irriteren
Je hebt gelijk Cohen, ik maak wel eens een grammaticale fout en het woord hebben had weggelaten kunnen worden. Mijn excuses voor het ongemak!quote:Op maandag 22 januari 2007 14:02 schreef cohen het volgende:
[..]
Dit stukje snap ik niet precies. Je zegt: 'Doordeweeks hebben en houden we elkaar op de hoogte via ....'
Waarom laat je het woord 'hebben' niet weg? Dat heeft toch geen toegevoegde waarde in deze zin? De zin klopt hierdoor zelfs niet.
Ik wacht je reactie af.
met vriendelijke groet,
Cohen
De eerste stap is het te onderkennen. Die heb je al genomen. Nu woord bij daad voegen. Of eigenlijk minder woord bij daadvoegen.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:04 schreef dark80 het volgende:
@Vivi : Misschien wel hierop inderdaad, niet bij allen, het punt is dat ik ergens 100% voor ga of ik ga er niet voor. Ik weet dat het deels misschien een slechte en foute eigenschap is van mij. Maar hoe verander je zoiets aan jezelf, weet jij het?
Minder bellen betekent toch niet dat je niet 100% voor de relatie gaat. Dat heeft helemaal niks met elkaar te maken.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:04 schreef dark80 het volgende:
@Vivi : Misschien wel hierop inderdaad, niet bij allen, het punt is dat ik ergens 100% voor ga of ik ga er niet voor. Ik weet dat het deels misschien een slechte en foute eigenschap is van mij. Maar hoe verander je zoiets aan jezelf, weet jij het?
You can wag your tail, but don't let your tail wag youquote:Op maandag 22 januari 2007 14:04 schreef dark80 het volgende:
Maar hoe verander je zoiets aan jezelf, weet jij het?
Is het nou echt nodig om over zoiets zo'n uitgebreide reactie te geven? Beetje begrijpend lezen en iedereen snapt wel dat een klein typfoutje is dat waarschijnlijk veroorzaakt is doordat TS de zin eerst anders wilde formuleren.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:02 schreef cohen het volgende:
[..]
Dit stukje snap ik niet precies. Je zegt: 'Doordeweeks hebben en houden we elkaar op de hoogte via ....'
Waarom laat je het woord 'hebben' niet weg? Dat heeft toch geen toegevoegde waarde in deze zin? De zin klopt hierdoor zelfs niet.
Ik wacht je reactie af.
met vriendelijke groet,
Cohen
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:51 schreef dark80 het volgende:
Natuurlijk luister ik echt naar haar en ben ik helemaal bereid om haar wensen in te willilgen.
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:51 schreef dark80 het volgende:
Ik vind het ongeloofelijk moeilijk om dit vol te houden,natuurlijk heb ik het voor haar over!
Alleen wil ze nu een stapje terug, en juist dat stapje terug in onze supergelukkige relatie...
Hmmmm, ik zie, ik zie wat jij niet ziet.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:24 schreef dark80 het volgende:
En dat doet mij vrij veel pijn neemt niet weg dat ik helemaal aan haar wensen zal voldoen.
Over-enthousaisme? Is dat een woord?:)quote:Op maandag 22 januari 2007 14:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hmmmm, ik zie, ik zie wat jij niet ziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |