mja ach, heb straks na juni wel een instap bij een baan met 1900 eurtjes de maand dankzij het papiertje dat ik hiermee haal... nou ja dan gaan we maar door hequote:
Doe je goedquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:30 schreef Thrackan het volgende:
[..]
mja ach, heb straks na juni wel een instap bij een baan met 1900 eurtjes de maand dankzij het papiertje dat ik hiermee haal... nou ja dan gaan we maar door he
ja, zeker wel lekker, ik ben nog niet aan solliciteren toegekomen en ik heb nu 2 concrete en 1 "eventueel" aanbiedingquote:
ik las kudo'squote:Op woensdag 24 januari 2007 22:07 schreef Snever het volgende:
www.gratiskados.nl
Koop een antenne booster voor je mobiel voor 19,95 en ontvang een gratis kado naar keuze
Je maakt meer slecht dan goedquote:Op donderdag 25 januari 2007 01:05 schreef ElisaB het volgende:
Omdat ie als sticky was gemaakt ipv als centraal
Opgelost; slotje
Ik schrok me rot. Ik zag Snever als laatste post, en dan dat centraal icoontje...quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:20 schreef buzzer het volgende:
Ik dacht al, die is een end naar beneden gevallen
de horrormaand is pas volgende maand bij Veronicaquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik schrok me rot. Ik zag Snever als laatste post, en dan dat centraal icoontje...
Voor heel even dacht ik dat we in FC zaten!
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |