abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 januari 2007 @ 13:52:24 #251
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45628763
Nja, ik vind of een relatie, of een vriend(in) waarmee je ook kan neuken, of een scharrel.
Maar zijn wel 3 verschillende dingen in mijn ogen. Kan me niet voorstellen dat je iemand waar je niks mee hebt maar wel mee kan neuken een vriend(in) is waar je nog lekker mee kan nakletsen enzo.

Maarja ik ben maar het naive jongetje.
Thinking about thinking of you.
  woensdag 24 januari 2007 @ 13:58:27 #252
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_45628928
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 13:52 schreef shifto het volgende:
Nja, ik vind of een relatie, of een vriend(in) waarmee je ook kan neuken, of een scharrel.
Maar zijn wel 3 verschillende dingen in mijn ogen. Kan me niet voorstellen dat je iemand waar je niks mee hebt maar wel mee kan neuken een vriend(in) is waar je nog lekker mee kan nakletsen enzo.

Maarja ik ben maar het naive jongetje.
Doe maar wel voorstellen
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_45629209
het meisje die vrijdag bij me langs komt is alleen een neukmaatje (ze heeft namelijk een vriend) maar na de sex blijft ze vaak nog een lange tijd bij me, kletsen we gezellig of filmpje kijken.
pi_45629241
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 14:08 schreef rival het volgende:
(ze heeft namelijk een vriend)
  FOK!fotograaf woensdag 24 januari 2007 @ 14:31:45 #255
18921 freud
Who's John Galt?
pi_45629886
quote:
het meisje die vrijdag bij me langs komt is alleen een neukmaatje (ze heeft namelijk een vriend) maar na de sex blijft ze vaak nog een lange tijd bij me, kletsen we gezellig of filmpje kijken.
No go my friend...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  woensdag 24 januari 2007 @ 14:32:09 #256
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45629901
das gewoon lame als ze een vriend heeft, dan geef jij dus niks om haar of die vriend van der of hun relatie in het algemeen.
pi_45630994
ik geef niks om die relatie, en niks om die vriend!

ik ken hem niet, wij zijn al 18 maanden sexbuddy's! zij gaat nu paar maandjes met hem.. waarom heb ik me aan hem te verantwoorden? dat is toch haar pakkie an?

ik bedoel, zij heeft een relatie. en wilt mij er af en toe bij. ik ben single en ik kan haar af en toe op bezoek krijgen. wa doe ik dan fout?
pi_45631237
Ik vind dus idd ook dat dat haar probleem is...
pi_45631303
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:04 schreef rival het volgende:
ik geef niks om die relatie, en niks om die vriend!

ik ken hem niet, wij zijn al 18 maanden sexbuddy's! zij gaat nu paar maandjes met hem.. waarom heb ik me aan hem te verantwoorden? dat is toch haar pakkie an?

ik bedoel, zij heeft een relatie. en wilt mij er af en toe bij. ik ben single en ik kan haar af en toe op bezoek krijgen. wa doe ik dan fout?
Lekker gesamenlijk 'soppen' in hetzelfde gaatje...
pi_45631795
quote:
not done idd.....
Uberhaupt.. ook voor jou.. Dat ze misschien een paar uur voor jou het nog met een ander gedaan heeft
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_45631852
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:13 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Lekker gesamenlijk 'soppen' in hetzelfde gaatje...
ohja natuurlijk, dat gebeurt je nooit bij een andere sexbuddy! want die heeft verder niemand in haar leven behalve die ene neuker die ze 2 keer in de maand ziet?
pi_45631878
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:27 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

not done idd.....
Uberhaupt.. ook voor jou.. Dat ze misschien een paar uur voor jou het nog met een ander gedaan heeft
die kans heb je met elke fuckbuddy! zelfs met je relatie
pi_45632260
ik zou er ook geen problemen mee hebben hoor. stelletje moraalridders hier met hun "not done".
ik zou zelf nooit vreemdgaan, maar anderen moeten zelf weten wat ze doen. behalve mijn vriendinnen natuurlijk, als die vreemdgaan kunnen ze op zoek naar een nieuwe vriend.
pi_45632563
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:42 schreef Byte_Me het volgende:
ik zou er ook geen problemen mee hebben hoor. stelletje moraalridders hier met hun "not done".
ik zou zelf nooit vreemdgaan, maar anderen moeten zelf weten wat ze doen. behalve mijn vriendinnen natuurlijk, als die vreemdgaan kunnen ze op zoek naar een nieuwe vriend.
Beetje dubbelop dus he. Van anderen maakt het niet uit, maar als jou vriendin het doen wil je de gozer in kwestie ook in elkaar beuken (of haar natuurlijk).
Ik blijf met mn handen van de vriendin van een ander af.
pi_45632649
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:50 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Beetje dubbelop dus he. Van anderen maakt het niet uit, maar als jou vriendin het doen wil je de gozer in kwestie ook in elkaar beuken (of haar natuurlijk).
hij zegt toch niet dat hij die gozer in elkaar wilt rammen!

stelletje kleuters met te grote ego's!

als er een gozer mijn chick neukt (mits het niet me maatje is) krijgt hij een biertje van me! thnx dat je mij laat beseffen dat ik met een slet ga en op zoek moet naar wat beters zou ik hem dan nog zeggen!
  FOK!fotograaf woensdag 24 januari 2007 @ 15:55:07 #266
18921 freud
Who's John Galt?
pi_45632732
Ik gaf aan dat ik het not done vond. Dat jij een andere mening hebt, mag toch? Chill!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_45632762
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:50 schreef JeroenV het volgende:

[..]

ik vind dat helemaal niet tegenstrijdig. ik zou over het algemeen die gozer ook nergens de schuld van geven, is zijn probleem toch niet als mijn vriendin vreemd wil gaan. tenzij het een vriend van me is ja, dan ligt het weer anders.
pi_45632954
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:55 schreef freud het volgende:
Ik gaf aan dat ik het not done vond. Dat jij een andere mening hebt, mag toch? Chill!
ja die laatste reactie was meer voor die gozer daarboven! ik zal sjillen
pi_45632983
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:55 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

ik vind dat helemaal niet tegenstrijdig. ik zou over het algemeen die gozer ook nergens de schuld van geven, is zijn probleem toch niet als mijn vriendin vreemd wil gaan. tenzij het een vriend van me is ja, dan ligt het weer anders.
dat is het enige! maar die vriend heeft zich ook te "verantwoorden:" tegenover jou!
pi_45633058
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:55 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

Als ik weet dat iemand een vriend heeft doe ik niks, of ik hem nu wel of niet ken. Maargoed, daarover verschillen we blijkbaar...
pi_45633107
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:03 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Als ik weet dat iemand een vriend heeft doe ik niks, of ik hem nu wel of niet ken. Maargoed, daarover verschillen we blijkbaar...
ja jij hebt tich niks met die vriend te maken? maar vind het wel een nobele mening dat moet ik je toegeven!
pi_45633147
quote:

[..]

en als ze nou een open relatie hebben? of als ze het pas zegt nadat jullie fantastische seks hebben gehad?
pi_45633210
quote:

[..]

Ben het met je eens, zou ook niks moeten met iemand die al een relatie heeft...
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_45633222
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:05 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

en als ze nou een open relatie hebben? of als ze het pas zegt nadat jullie fantastische seks hebben gehad?
Open relatie dan is het toch anders, dan maakt het niet uit. Het is niet voor niks open..
En als ze het erna zegt is het niet mijn probleem, ik wist immers van niks.

Klinkt misschien nobel, maar ik zou het andersom ook niet tof vinden als een gozer het zou doen. Of het nu sletterig van mijn vriendin zou zijn of niet.
pi_45633316
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:06 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Open relatie dan is het toch anders, dan maakt het niet uit. Het is niet voor niks open..
En als ze het erna zegt is het niet mijn probleem, ik wist immers van niks.

Klinkt misschien nobel, maar ik zou het andersom ook niet tof vinden als een gozer het zou doen. Of het nu sletterig van mijn vriendin zou zijn of niet.
misschien denkt die gozer dat jouw vriendin single is
pi_45633491
even iets anders.. iemand al relatieplanet geprobeerd voor een sexdate ? want word een beetje moe van paiq...
pi_45633598
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:30 schreef rival het volgende:

[..]

die kans heb je met elke fuckbuddy! zelfs met je relatie
Ja, maar met een fuckbuddy kan je daar eerlijk over praten of jij de enige bent waar ze op dat moment mee aan het sletten is. Tuurlijk.. Ze kan liegen, maar als ik weet dat ze ook iets met een anders doet in die periode, dan hou ik 't voor gezien
pi_45633621
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:13 schreef yoghurtje het volgende:
even iets anders.. iemand al relatieplanet geprobeerd voor een sexdate ? want word een beetje moe van paiq...
Ooit van uitgaan gehoord? Mensen persoonlijk aanspreken?
pi_45633660
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:16 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Ja, maar met een fuckbuddy kan je daar eerlijk over praten of jij de enige bent waar ze op dat moment mee aan het sletten is. Tuurlijk.. Ze kan liegen, maar als ik weet dat ze ook iets met een anders doet in die periode, dan hou ik 't voor gezien
met haar kan ik daar toch ook eerlijk over praten? (ze kunnen allemaal liegen)
pi_45633663
quote:

[..]

Ja maar ben niet zo van het aanspreken van meiden...stomme openingszinnen enzo.. geen zin in.

En btw, sexdate is lastig te regelen he in het echt ? Onenightstands is ook niet mijn ding...
pi_45633673
quote:

[..]

je bedoeld, de deur uit gaan?
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:28:06 #282
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45633986
Vanavond maar naar het plein 79 in den bosch.. Zo'n kroeg waar ammel van die 14 jarige emo's zitten, nja ik wil lachen dus zal wel goed komen
pi_45634112
quote:
*meldt*

Mijn date van morgen ken ik via rp. Ken haar al een tijdje, en is begonnen als 'gewone' date, en nu spreek ik af en toe met haar af.

Ik heb in december een afspraak gehad voor een echte seksdate via rp, maar die is toen uigesteld, en daar is toen afstel van gekomen, helaas. Daarna had ze 'niet vreemdgaan' als goed voornemen voor 2007.....

Ik ben nog steeds lid op rp, en kijk nog af en toe. Is wel weer wennen als je paiq gewend bent. Dan moet je opeens een mailtje schrijven dat op een profiel aansluit.......
pi_45634401
mja.. nadeel van sites als RP is, dat de vrouwen alle aandacht krijgen...
ook al staat er niks interresants in het profiel, en geen foto, alleen dat ze 1m70 is en 60kg is ofzo
en die krijgen dan nog 20 mailtjes per dag

sorry, maar dan zijn mn kansen een stuk beter als ik gewoon uit ga...
pi_45634481
ok ga vanavond eens een poging wagen dan.. ben benieuwd.
pi_45635678
probeer toch eens adultfriendfinder, dat hoeft niks te kosten als je even kijkt waarmee je credits kan verdienen.
  woensdag 24 januari 2007 @ 17:26:07 #287
166669 dvunz
krijg de ..........geilerituzz
pi_45635873
dan ist meer dan un scharrel he
het leven is net een ROOS ziet er mooi uit maar je kan je lelijk bezeren
pi_45638985
Nadeel van RP is dat je moet betalen anders kan je gewoon niks behalve hartjes sturen... Knuz vind ik wel fijn, is gratis en je kan in je profiel gewoon duidelijk maken wat je wil... En foto's uiteraard
pi_45639771
Hoe oud zijn de meeste vrouwen (meisjes) op paiQ?
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_45640278
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:29 schreef Vierkantblokje het volgende:
Hoe oud zijn de meeste vrouwen (meisjes) op paiQ?
18 tot 25 ofzo??
  woensdag 24 januari 2007 @ 19:48:39 #291
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_45640503
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:42 schreef Coolcat het volgende:

[..]

18 tot 25 ofzo??
Ik denk 16 tot 25
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_45646677
echt niet.. is leeftijds afhankelijk... meeste zijn gewoon tussen de 20 en de 30
  woensdag 24 januari 2007 @ 23:46:05 #293
166669 dvunz
krijg de ..........geilerituzz
pi_45649488
zie me onderschrift....leeftijd isnie van toepassing
het leven is net een ROOS ziet er mooi uit maar je kan je lelijk bezeren
pi_45651914
quote:
RP

naja ieder moet het vooral zelf weten, maar ik vind het nogal sneu dat je voor een dating site betaalt..... kijk dat je een mooie dame aan de haak wilt slaan via het Internet = das de moderne tijd he maar dat je er voor wilt betalen terwijl er ook sites zijn die gratis zijn..... ik heb nooit voor iets betaald om op Internet in contact te komen met mooie vrouwen
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_45653051
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 01:29 schreef TLC het volgende:

[..]

RP

naja ieder moet het vooral zelf weten, maar ik vind het nogal sneu dat je voor een dating site betaalt..... kijk dat je een mooie dame aan de haak wilt slaan via het Internet = das de moderne tijd he maar dat je er voor wilt betalen terwijl er ook sites zijn die gratis zijn..... ik heb nooit voor iets betaald om op Internet in contact te komen met mooie vrouwen
betalen voor een sexdate
dan kun je ook naar amsterdam
pi_45654054
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 07:32 schreef Daggerspine het volgende:

[..]

betalen voor een sexdate
dan kun je ook naar amsterdam
ja precies... no way dat ik ga betalen voor een datingsite.. of voor sex..
pi_45654471
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 09:09 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

ja precies... no way dat ik ga betalen voor een datingsite.. of voor sex..
Dus als jij bij paiq een photocheat doet heb je daar keurig je 30 credits voor gespaard door te chatten? Die thuiswonenende date van je betaalt het hotel en de benzine?

Of is dat anders........
pi_45654578
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 09:37 schreef open_huwelijk het volgende:

[..]

Dus als jij bij paiq een photocheat doet heb je daar keurig je 30 credits voor gespaard door te chatten? Die thuiswonenende date van je betaalt het hotel en de benzine?

Of is dat anders........
Nee dat bedoel ik niet.. ik bedoel dat ik niet ga betalen om ingeschreven te staan op een datingsite... of dat ik een vrouw zou betalen om sex met haar te hebben..

Dat ik bij een sexdate de drankjes betaal... of mijn benzine, staat er helemaal los van. Dat heb je altijd, ook als je gewoon een relatie hebt moet je benzine betalen om naar je vriendinnetje te kunnen rijden.

Ps, die photocheats betaald mijn werkgever
pi_45655250
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 09:43 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Nee dat bedoel ik niet.. ik bedoel dat ik niet ga betalen om ingeschreven te staan op een datingsite... ...
Waarom eigenlijk? Er heerst een soort taboe op, ook in andere topics heb ik wel eens reacties gelezen dat het not done is te betalen voor een datingsite. Snap ik niet.

Je betaalt niet voor de seks, je betaalt niet voor de vrouwen, maar je betaalt voor de mogelijkheid contact te leggen. Net als in de kroeg, alleen daar betaal je de kroegbaas. Je moet het nog steeds zelf doen.
pi_45655347
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 10:15 schreef open_huwelijk het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk? Er heerst een soort taboe op, ook in andere topics heb ik wel eens reacties gelezen dat het not done is te betalen voor een datingsite. Snap ik niet.

Je betaalt niet voor de seks, je betaalt niet voor de vrouwen, maar je betaalt voor de mogelijkheid contact te leggen. Net als in de kroeg, alleen daar betaal je de kroegbaas. Je moet het nog steeds zelf doen.
Ja je betaald voor de mogelijkheid om contact te leggen ja.. dus het is niet eens zeker dat je contacten legt.

En waarom zou je daarvoor betalen als je het ook gratis kunt krijgen op andere sites? Of lekker naar de kroeg.. je betaald geen entree in de kroeg.. dus je zou daar ook kunnen zitten, en niks drinken... als je geen geld wilt uitgeven

Niet dat je dat doet maar goed.. in de kroeg heb je tenminste nog een drankje voor je geld.. op zo een betaalde dating site heb je niks. En we hebben het hier over een sexdate he ? De kans dat je die nog gaat vinden op zo een betaalde datingsite lijkt me heeeeel klein.

Als het nou een betaalde sexdating site was, dan is de mogelijkheid voor een sexdate hoger. Alsnog zou ik daar niet voor gaan betalen... hangt misschien ook af van de hoogte van het bedrag enzo... maar vind relatieplanet bijvoorbeeld absurd duur..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')