Neequote:Op maandag 22 januari 2007 16:54 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Jij was gister toch ook in het msngroepsgesprek??
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:55 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Dan moeten we toch even bijpraten, wat is je msn
mag je achteraan sluiten want ik was als eerstequote:Op maandag 22 januari 2007 17:08 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik wacht ook.
Das waar, maar dit gebeurt in het hele seksualiteit forum, en in andere topics staat nog veel meer onzin ... en niemand heeft er last van verder, dus snap ook het probleem niet. Beetje lol hebben mag toch wel ?quote:
Je bent gewoon te beroerd in bed om een seksrelatie mee aan te gaan... En als hij geen ander sletje uit de kroeg heeft weten te trekken, smst hij jou maar als laatste redmiddel...quote:Op maandag 22 januari 2007 12:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Trouwens. Ik had een poosje terug met iemand gesekst. En toen hadden we het ineens over seks relatieAh well, kan kijken hoe dat gaat ja.
Week later belde die even. Maar ik stond in de kroeg dus kon m niet verstaan. Smsje gehad, smsje terug gestuurd, smsje terug, antwoord gestuurd. En dan hoor ik niets meer.
Week later smsje. Ik weer smsje terug, ik krijg een smsje terug, ik stuur weer 1, krijg niks meer terug.
Uur laten stuurde ik iets van Ffs, of je komt nu, f je tieft maar op. 10 min
Uiteraard niks op terug gehad
Toen heb ik zaterdag gestuurd "Ik meende het niet, hoor"! Want ik had zin in seks. Kreeg k smsje terug dat het zijn schuld was enzo
En laatste smsje van zijn kant stond in dat het leuk was dat ie dicht bij mij woonde. Iets in die trant.
Uiteraard, kreeg ik later niets meer terug
En ffs, die smsjes gaan niet eens over seks ofzo! Begint hij over seksrelatie, en vervolgens deze bullshit. Ik verwijder zijn nummer maar
Echt een kansloze opmerking voor iemand die zichzelf zooo geweldig vind...quote:Op maandag 22 januari 2007 16:31 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Bij je moeder, die schijnt dat wel vaker te doen.
Ik denk dat Kasta en queen_bee binnenkort gaat sexen...quote:Op maandag 22 januari 2007 20:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je bent gewoon te beroerd in bed om een seksrelatie mee aan te gaan... En als hij geen ander sletje uit de kroeg heeft weten te trekken, smst hij jou maar als laatste redmiddel...
quote:Op maandag 22 januari 2007 20:03 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Ik denk dat Kasta en queen_bee binnenkort gaat sexen...
Better than you'll ever bequote:Op maandag 22 januari 2007 20:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je bent gewoon te beroerd in bed om een seksrelatie mee aan te gaan... En als hij geen ander sletje uit de kroeg heeft weten te trekken, smst hij jou maar als laatste redmiddel...
Ik dúmp m'n seksrelaties altijd, jij wórdt gedumpt door je seksrelaties... You do the mathquote:
As... If...quote:Op maandag 22 januari 2007 20:03 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Ik denk dat Kasta en queen_bee binnenkort gaat sexen...
gastquote:Op dinsdag 23 januari 2007 00:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
As... If....
Als zelfs een middelmatig schoolpleintjesminnaartje haar al aan de kant zet vanwege onacceptabele seksuele prestaties, dan zou ik hem zelfs na jaren op een onbewoond eiland nog liever in een holle boom hangen dan in zo'n wijf...
Je bent nu in de ontkenningsfase... een paar dagen zonder sex en je komt weer bij je verstand.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 01:12 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik stop!
ik stop met het onnodig gesex
Heeft gewoon nergens voor nodig..
En Q_B, waarom '' in mijn fotoboek???
Spreek je jezelf hier niet een beetje tegen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:07 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
[knip]
Maar ja, ik zou ook wel willen stoppen met die sexdates.. maar zolang ik geen relatie heb blijf ik er mee doorgaan hoor.
Nee... ben seksverslaafd... dus zolang ik geen relatie heb wil ik sex via een scharrel of een sexdate. Heb ik altijd al gezegd.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:26 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Spreek je jezelf hier niet een beetje tegen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |