Ja, maar met een fuckbuddy kan je daar eerlijk over praten of jij de enige bent waar ze op dat moment mee aan het sletten is. Tuurlijk.. Ze kan liegen, maar als ik weet dat ze ook iets met een anders doet in die periode, dan hou ik 't voor gezienquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
die kans heb je met elke fuckbuddy!zelfs met je relatie
Ooit van uitgaan gehoord? Mensen persoonlijk aanspreken?quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:13 schreef yoghurtje het volgende:
even iets anders.. iemand al relatieplanet geprobeerd voor een sexdate ? want word een beetje moe van paiq...
met haar kan ik daar toch ook eerlijk over praten? (ze kunnen allemaal liegen)quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:16 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ja, maar met een fuckbuddy kan je daar eerlijk over praten of jij de enige bent waar ze op dat moment mee aan het sletten is. Tuurlijk.. Ze kan liegen, maar als ik weet dat ze ook iets met een anders doet in die periode, dan hou ik 't voor gezien
Ja maar ben niet zo van het aanspreken van meiden...stomme openingszinnen enzo.. geen zin in.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:16 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ooit van uitgaan gehoord? Mensen persoonlijk aanspreken?
je bedoeld, de deur uit gaan?quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:16 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ooit van uitgaan gehoord? Mensen persoonlijk aanspreken?
*meldt*quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:13 schreef yoghurtje het volgende:
even iets anders.. iemand al relatieplanet geprobeerd voor een sexdate ? want word een beetje moe van paiq...
18 tot 25 ofzo??quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:29 schreef Vierkantblokje het volgende:
Hoe oud zijn de meeste vrouwen (meisjes) op paiQ?
RPquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:13 schreef yoghurtje het volgende:
betalen voor een sexdatequote:Op donderdag 25 januari 2007 01:29 schreef TLC het volgende:
[..]
RP![]()
naja ieder moet het vooral zelf weten, maar ik vind het nogal sneu dat je voor een dating site betaalt..... kijk dat je een mooie dame aan de haak wilt slaan via het Internet =das de moderne tijd he
maar dat je er voor wilt betalen terwijl er ook sites zijn die gratis zijn..... ik heb nooit voor iets betaald om op Internet in contact te komen met mooie vrouwen
![]()
ja precies... no way dat ik ga betalen voor een datingsite.. of voor sex..quote:Op donderdag 25 januari 2007 07:32 schreef Daggerspine het volgende:
[..]
betalen voor een sexdate
dan kun je ook naar amsterdam
Dus als jij bij paiq een photocheat doet heb je daar keurig je 30 credits voor gespaard door te chatten? Die thuiswonenende date van je betaalt het hotel en de benzine?quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:09 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
ja precies... no way dat ik ga betalen voor een datingsite.. of voor sex..![]()
Nee dat bedoel ik niet.. ik bedoel dat ik niet ga betalen om ingeschreven te staan op een datingsite... of dat ik een vrouw zou betalen om sex met haar te hebben..quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:37 schreef open_huwelijk het volgende:
[..]
Dus als jij bij paiq een photocheat doet heb je daar keurig je 30 credits voor gespaard door te chatten? Die thuiswonenende date van je betaalt het hotel en de benzine?
Of is dat anders........
Waarom eigenlijk? Er heerst een soort taboe op, ook in andere topics heb ik wel eens reacties gelezen dat het not done is te betalen voor een datingsite. Snap ik niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:43 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet.. ik bedoel dat ik niet ga betalen om ingeschreven te staan op een datingsite... ...
Ja je betaald voor de mogelijkheid om contact te leggen ja.. dus het is niet eens zeker dat je contacten legt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:15 schreef open_huwelijk het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Er heerst een soort taboe op, ook in andere topics heb ik wel eens reacties gelezen dat het not done is te betalen voor een datingsite. Snap ik niet.
Je betaalt niet voor de seks, je betaalt niet voor de vrouwen, maar je betaalt voor de mogelijkheid contact te leggen. Net als in de kroeg, alleen daar betaal je de kroegbaas. Je moet het nog steeds zelf doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |