abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45575617
Ik wil mijn verhaal even kwijt dus ik denk ik post het hier.

Het zit zo, ik ben sinds ongeveer een jaar stapel gek op een leuke meid. We hebben geen relatie maar we doen wel ontzettend veel met elkaar. Samen naar de bios, uit eten, sporten enz.... kortom we zien elkaar gemiddeld 3 a 4 keer in de week. Ik kan zeer goed met de rest van het gezin opschieten en het loopt allemaal goed. We zoenen af en toe ik blijf er soms slapen.
Ik heb haar een half jaar geleden gezecht dat ik echt een relatie wilde beginnen maar dat vond zij een minder goed plan. Mede omdat ze niet zo'n goede ervaringen heeft met voorgaande relaties. Ze vond het gewoon nog te vroeg, wel zei ze dat er misschien een toekomst in zit. Stapel verlieft zoals ik was heb ik het maar gewoon geaccepteerd. Alles is gewoon verder gegaan zoals het was tot ongeveer voor nieuwjaar. Ik begin me steeds meer te ergeren aan de kleinste dingen van haar. Ze denkt nogal vaak alleen aan der zelf en kijkt niet uit of ze andere kwetst ofzo.
Maar van de andere kant ook ik ben zekers niet perfect dus ja iedereen mag zijn kenmerken hebben. Nu ongeveer een maand verder beginnen me nog meer dingen op tevallen aan haar die ik eerst niet zag. Hierdoor ben ik ook een beetje bang dat de verliefdheid over aan het gaan is. We doen nog steeds vanalles samen maar het is "te gewoontjes" geworden. Ik sta niet meer echt te springen om der te zien. Ik vind het nog steeds heel leuk maar toch niet zoals een half jaar geleden.

En nu komt het lastigste. Nu ben ik dit weekend met mijn vrienden op stap gegaan naar de kroeg. Zie ik daar een meisje binnen komen en ik ben meteen van de kaart. Ze is zeker geen foto-model maar god ze is echt precies mijn smaak.
Zo lam als ik ben heb ik geen actie ondernomen. Tot halverwege de avond een vriend van me zegt: "ej dat meidje daar zit wel de hele tijd naar je te kijken." dus ik draai om en blijkt het net dat meisje te zijn. Ik dacht het zal allemaal wel maar ik hou het even in de gaten. Nu heb ik een aantal keer oog contact gehad maar daar hield het wel mee op. Toen was het sluitingstijd en moesten we naar huis. Ik dacht die zie ik nooit meer terug. De volgende dag (zaterdag) gingen we weer op stap. Sta ik daar weer gezellig in de kroeg zie ik haar weer binnenkomen. Ziet ze mij staan en komt ze tegen me aan staan. Dus toen kwam ik er ook niet onderuit en zijn we eigenlijk heel de avond aan het praten geweest.

Nu wil ze graag een keer met me afspreken maar ik weet niet of ik dat wel moet doen. Zelf heb ik het al heel druk en alle tijd die ik vrij heb besteed ik eigenlijk in de vrouw bovenin. Nu is de onderste vrouw ook nog eens 5 jaar jonger dan ik ben (24 en 19). Maar ik krijg haar niet echt uit mijn hoofd.

Zo ik ben even mijn verhaal kwijt
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
  maandag 22 januari 2007 @ 12:40:29 #2
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45575727
je kan of gelukkig worden met het 2e meisje of je loopt als een hondje achter die 1e aan om erachter te komen dat de verliefdheid over is en zij je gewoon niet moet.
Thinking about thinking of you.
  maandag 22 januari 2007 @ 12:41:50 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45575765
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:40 schreef shifto het volgende:
je kan of gelukkig worden met het 2e meisje of je loopt als een hondje achter die 1e aan om erachter te komen dat de verliefdheid over is en zij je gewoon niet moet.
Dat dus.
Of doorgaan of blijven hangen in een vriendjesrelatie met af en toe een zoen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 22 januari 2007 @ 12:42:01 #4
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_45575771
gaan voor de meid uit de kroeg. De eerste wil je alleen maar als buddy als ik het zo lees... Misschien komt ze dan opeens tot inzicht als jij met een andere dame veel omgaat?
pi_45575833
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:40 schreef shifto het volgende:
Exactly.
Mevrouw één houdt je aan het lijntje, vind de aandacht fijn maar dat zal zeker niet zomaar omslaan in verliefdheid na zo'n lange tijd.

Mevrouw twee vind jou duidelijk leuk en dat is wederzijds. Wat let je?
pi_45575903
gewoon gaan voor die nieuwe meid. En inderdaad net wat rutger zegt: Misschien krijg je je vrouwtje wel aan het denken als je ineens met een andere meid omgaat, ook al is het dan misschien te laat voor haar. Gewoon lekker daten met die nieuwe meid, wie weet klikt dat harstikke goed
  maandag 22 januari 2007 @ 12:49:51 #7
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_45576023
Hah "het is nog te vroeg" echt zo'n standaard "ik wil je eigenlijk alleen maar in de buurt houden omdat je me zo lekker veel aandacht schenkt maar voor de rest moet ik je niet" smoes.

Gewoon laten vallen voor wie je ook tegenkomt die je leuk vind. Op meisjes als die vriendin van je moet je niet wachten.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_45576047
Wat zijn die reacties hier toch altijd snel he......

Misschien moet ik ook maar eens met die nieuwe meid op gaan trekken maar ik ben te bang dat als het niks wordt dat ik ze allebei kwijt ben
pi_45576063
quote:
Zelf heb ik het al heel druk en alle tijd die ik vrij heb besteed ik eigenlijk in de vrouw bovenin.
En je zoende maar af en toe met haar???

Maar ff ontopic:
Je geeft zelf al aan dat je het idee hebt dat de verliefdheid over aan het gaan is. Dan lijkt mij toch dat er geen probleem is? Wees nu gewoon duidelijk en eerlijk tegen dat meisje waar je het in het begin over hebt. Kijk hoe zij hier op reageert en kijk hierna verder. Misschien dat zij nu wel aangeeft klaar te zijn voor een relatie en dan zou je hier eventueel voor kunnen gaan. Zoniet dan is dat duidelijk en heeft het geen zin om hier nog tijd en energie in te steken en kan je met dat andere meisje wat leuks gaan doen.

Wat mij betreft denk ik dat het niet verstandig is om nog met dat ene meisje verder te gaan. Je geeft zelf al aan dat de verliefdheid over gaat en als je al zo'n lange tijd met iemand bezig bent en de echte vonken en behoefte aan een relatie is er niet van beide kanten dan komt dat ook echt niet meer.
Wij zijn billen brandt, moet blij zijn dat ie niet andersom stond.....
pi_45576091
Je bent al niet eens meer verliefd op die eerste, dus ga idd voor de tweede
  maandag 22 januari 2007 @ 12:52:23 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45576101
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:50 schreef boegschroef het volgende:

Misschien moet ik ook maar eens met die nieuwe meid op gaan trekken maar ik ben te bang dat als het niks wordt dat ik ze allebei kwijt ben
Kweenie, maar met die eerste dame heb je enkel een platonische relatie met af en toe een zoen, dus daar valt weinig aan kwijt te raken.
Verlies je haar als vriendin omdat je verliefd wordt op een ander, dan was ze om te beginnen al niet echt een vriendin.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_45576107
Kies voor de 2e... Je zegt het zelf al, je bent 'uitgekeken' op meid #1, en #2 biedt zich aan en laat duidelijk merken dat ze je wel leuk vind, go for it
† The 3 Kings †
pi_45576128
quote:

Hoezo kwijt, je bent niks verplicht aan mevrouw 1, zij is degene die geen relatie met je wil. De tweede is duidelijk geinteresseerd in je dus die raak je ook niet zomaar kwijt als ik het zo lees.
pi_45576222
quote:

Als je vind dat men te snel reageren..vraag dan ook niet om een mening van een ander
En damn.. wat maakt jij het jezelf moeilijk

Je zal toch een keuze moeten maken.. het lijkt me ook niet dat je verliefd bent op nr1 als je als een blok viel voor meisje2,
Je kan ook voor nr 1 gaan en dan verlies je nr 2, dan zegt nr 1 dat ze jou toch niet ziet als toekomstig vriendje
Dan ben je ze ook allebei kwijt..
Salsa Espaņola
pi_45576448
Je geeft aan bang te zijn ze allebei kwijt te raken. In mijn ogen heb je momenteel nog helemaal niks en valt er dus ook niks kwijt te raken. Ik krijg van je verhaal het idee dat zij jou gewoon ziet als maatje en verder niks (afgezien van het feit dat je af en toe met der zoent en blijft slapen). Ze heeft daarnaast al aangegeven geen relatie met je te willen. Als ze dus echt gewoon een vriendin is en niet geïnteresseerd is om "de" vriendin te worden zal ze het jou ook gunnen dat je een relatie met iemand anders krijgt.
  maandag 22 januari 2007 @ 13:18:35 #16
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_45576932
quote:

haa kijk, hier komt de aap uit de mouw!

Ik vind dat je dame #1 moet afkappen, maar eigenlijk weet je dat zelf ook wel. Je vermoedt immers al dat je verliefdheid over is, en zoals iemand hierboven al zei: ze houdt je aan het lijntje voor de aandacht die ze van je krijgt. Hier word jij niet happy van, zoals je dat hiervan tot nu toe ook niet bent geworden. Klaar met deze dus, kies voor jezelf! ongeacht of het met dame #2 al dan niet iets wordt!

En dan lekker dame #2 leren kennen, van-het-een-komt-het-anderen, zien wat het wordt. Als je het maar niet doet uit angst dat je alleen zal zijn of zoiets.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_45578185
@ Salsagirl: Ik bedoelde niet te snel maar gewoon snel En dat ik het mezelf moeilijk maak weet ik. Overigens je usericon is die uit de film Salsa? die heb ik nog op dvd

Als ik ook een beetje nadenk dan heb ik inderdaad nu niks.... maar toch voelt het anders. Ik haat het ook altijd dat mijn eigen gevoel en verstand het al niet met elkaar eens zijn. Maar als ik dit hier zo allemaal lees blijkt dat mijn verstand toch meer mensen achter zich heeft...
pi_45578521
quote:
Overigens je usericon is die uit de film Salsa? die heb ik nog op dvd
Je zit nu toch niet te flirten he???
  maandag 22 januari 2007 @ 14:13:41 #19
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_45578598
Ga voor het meisje van het uitgaan . Lekker vers, nieuw, interessant, onontgonnen gebied. Die ander komt er wel overheen dat haar 'safe-bet' opeens pleite is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 22 januari 2007 @ 14:15:32 #20
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_45578650
quote:

Lekker belangrijk. Gewoon gaan, als je je laat leiden ( of lijden ) door angst komt je nergens. Mocht het gebeuren dat je ze beide 'kwijtraakt' dan nog zijn er genoeg dames die bij je passen. En als je ze 'kwijtraakt' paste ze niet bij je.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_45578871
quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:10 schreef LeoLoopneus het volgende:

[..]

Je zit nu toch niet te flirten he???
Zal toch niet?
Salsa Espaņola
pi_45579032
quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:22 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

Zal toch niet?
Nou dat erachter doet het hem wel een beetje hoor...
pi_45579382
haha nee nie te flirten viel me op dat ik die dvd laatst nog eens gezien had (mijn zus moest em zien) en toen ik dat zag dacht ik daaraan.

Nee ik heb al moeite met 2 vrouwen dan ga ik daarnaast ook niet nog eens flirten met anderen dat kan ik niet bijhouden
pi_45579878
quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:40 schreef boegschroef het volgende:
haha nee nie te flirten viel me op dat ik die dvd laatst nog eens gezien had (mijn zus moest em zien) en toen ik dat zag dacht ik daaraan.

Nee ik heb al moeite met 2 vrouwen dan ga ik daarnaast ook niet nog eens flirten met anderen dat kan ik niet bijhouden
Je heb helemaal gelijk hoor.. Ben trouwens een lastig vrouwtje

Maar ehm die usericon,kan best van een film zijn..maar niet dat ik weet.. ik heb hem zolang alweer
Dus don't know
Salsa Espaņola
pi_45579926
Ik zou voor die eerste gaan. Weet je wat je aan hebt, en soms is wachten echt de moeite waard. Zeker als je voelt dat het goed zit.

Trust me.
JOHNNY HEITINGA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')