Ik wil mijn verhaal even kwijt dus ik denk ik post het hier.
Het zit zo, ik ben sinds ongeveer een jaar stapel gek op een leuke meid. We hebben geen relatie maar we doen wel ontzettend veel met elkaar. Samen naar de bios, uit eten, sporten enz.... kortom we zien elkaar gemiddeld 3 a 4 keer in de week. Ik kan zeer goed met de rest van het gezin opschieten en het loopt allemaal goed. We zoenen af en toe ik blijf er soms slapen.
Ik heb haar een half jaar geleden gezecht dat ik echt een relatie wilde beginnen maar dat vond zij een minder goed plan. Mede omdat ze niet zo'n goede ervaringen heeft met voorgaande relaties. Ze vond het gewoon nog te vroeg, wel zei ze dat er misschien een toekomst in zit. Stapel verlieft zoals ik was heb ik het maar gewoon geaccepteerd. Alles is gewoon verder gegaan zoals het was tot ongeveer voor nieuwjaar. Ik begin me steeds meer te ergeren aan de kleinste dingen van haar. Ze denkt nogal vaak alleen aan der zelf en kijkt niet uit of ze andere kwetst ofzo.
Maar van de andere kant ook ik ben zekers niet perfect dus ja iedereen mag zijn kenmerken hebben. Nu ongeveer een maand verder beginnen me nog meer dingen op tevallen aan haar die ik eerst niet zag. Hierdoor ben ik ook een beetje bang dat de verliefdheid over aan het gaan is. We doen nog steeds vanalles samen maar het is "te gewoontjes" geworden. Ik sta niet meer echt te springen om der te zien. Ik vind het nog steeds heel leuk maar toch niet zoals een half jaar geleden.
En nu komt het lastigste. Nu ben ik dit weekend met mijn vrienden op stap gegaan naar de kroeg. Zie ik daar een meisje binnen komen en ik ben meteen van de kaart. Ze is zeker geen foto-model maar god ze is echt precies mijn smaak.
Zo lam als ik ben heb ik geen actie ondernomen. Tot halverwege de avond een vriend van me zegt: "ej dat meidje daar zit wel de hele tijd naar je te kijken." dus ik draai om en blijkt het net dat meisje te zijn. Ik dacht het zal allemaal wel maar ik hou het even in de gaten. Nu heb ik een aantal keer oog contact gehad maar daar hield het wel mee op. Toen was het sluitingstijd en moesten we naar huis. Ik dacht die zie ik nooit meer terug. De volgende dag (zaterdag) gingen we weer op stap. Sta ik daar weer gezellig in de kroeg zie ik haar weer binnenkomen. Ziet ze mij staan en komt ze tegen me aan staan. Dus toen kwam ik er ook niet onderuit en zijn we eigenlijk heel de avond aan het praten geweest.
Nu wil ze graag een keer met me afspreken maar ik weet niet of ik dat wel moet doen. Zelf heb ik het al heel druk en alle tijd die ik vrij heb besteed ik eigenlijk in de vrouw bovenin. Nu is de onderste vrouw ook nog eens 5 jaar jonger dan ik ben (24 en 19). Maar ik krijg haar niet echt uit mijn hoofd.
Zo ik ben even mijn verhaal kwijt
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!