Tastes like chicken.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:28 schreef Cynix ® het volgende:
Mensenvlees is gewoon eetbaar op zich, hoor. Het schijnt zelfs smakelijk te zijn, mits het natuurlijk niet verrot is of vol met giftige stoffen (drugs?) zit.
high worden door een gehaktbal lijkt me anders wel watquote:Op maandag 22 januari 2007 12:28 schreef Cynix ® het volgende:
Mensenvlees is gewoon eetbaar op zich, hoor. Het schijnt zelfs smakelijk te zijn, mits het natuurlijk niet verrot is of vol met giftige stoffen (drugs?) zit.
en dan meteen aids krijgen van die ranzige hoerenquote:Op maandag 22 januari 2007 12:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
high worden door een gehaktbal lijkt me anders wel wat
Spaceballenquote:Op maandag 22 januari 2007 12:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
high worden door een gehaktbal lijkt me anders wel wat
ken uw feiten.. het HIV virus overleeft niet zolang buiten een (levend) lichaamquote:Op maandag 22 januari 2007 12:33 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
en dan meteen aids krijgen van die ranzige hoeren
Nope, het smaakt zoeter.quote:
Kalfsvlees, als ik het me goed herinner.quote:
Waar staat dit? Ik zie dit nergens staan in het BBC artikel namelijk. Heb ik er overheen gelezen?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:25 schreef buachaille het volgende:
De jury in het proces is gewaarschuwd voor schokkende verhalen omdat de man er van verdacht wordt de vrouwen te hebben laten verdwijnen door hun vlees te mengen met varkensvlees.![]()
Die informatie staat op: http://www.ad.nl/buitenland/article1013143.ecequote:Op maandag 22 januari 2007 12:48 schreef Lucille het volgende:
[..]
Waar staat dit? Ik zie dit nergens staan in het BBC artikel namelijk. Heb ik er overheen gelezen?
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:10 schreef buachaille het volgende:
[..]
Die informatie staat op: http://www.ad.nl/buitenland/article1013143.ece
Daar staat ook dat het proces in tweeën is gehakt![]()
![]()
![]()
Ik vind dit nogal een vreemde uitspraak van de autoriteiten, aangezien tot nu toe nog geen enkel bewijs is gevonden van enig lichaam, laat staan dat hij mensenvlees zou hebben vermengt met varkensvlees. Wat mij veel logischer lijkt is dat hij die varkens mensenvlees te eten heeft gegeten, aangezien op die manier het bewijs verdwijnt.quote:De autoriteiten waarschuwden in 2005 na een onderzoek dat het vlees uit zijn varkensslachterij mensenvlees zou kunnen bevatten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |