*proest*quote:Op maandag 22 januari 2007 11:04 schreef Lucille het volgende:
Een anti-statische onderrok?
Het topic is niet verwarrend, jij bent in de war.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:13 schreef PICHT het volgende:
Verwarrend topic, ik las gokprobleem.
Verhip.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:31 schreef Bolter het volgende:
[..]
Het topic is niet verwarrend, jij bent in de war.
Lijkt mij idd ook, gewoon zorgen dat de stoffen goed over elkaar heen glijden.
wat is het probleem dan als je er toch een legging onderaan hebt?quote:Op maandag 22 januari 2007 10:57 schreef Molline het volgende:
Eindelijk heb ik dan een mooie rok aangeschaft, blijft dat ding iedere keer aan m'n benen plakken en omhoog kruipen tijdens het lopen.![]()
Ja, omdat je mij nog nooit in een jurk hebt gezien dacht jij dat ik er geen verstand van had.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*proest*
Maar je hebt wel gelijk!
Een gladde onderrok eronder doen, nu blijft je rok 'plakken' op het materiaal van je legging.
Begrijp me goed: het gaat er niet om dat het te pikant gaat worden.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:40 schreef Herald het volgende:
[..]
wat is het probleem dan als je er toch een legging onderaan hebt?
was ook het eerste waar ik aan dacht! Heeft m'n moeder me geleerdquote:Op maandag 22 januari 2007 12:19 schreef loveli het volgende:
Het ligt er een beetje aan wat voor materiaal erin zit, maar wasverzachter helpt ook goed. Wel je label goed lezen, stoffen met elasthaan kunnen niet goed tegen wasverzachter. Een goede onderrok is ook een prima oplossing. En ja, een dure onderrok is meestal beter dan een goedkope. Vroeger hadden ze goede & goedkope bij de Hema, de laatste keer dat ik daar een onderrok kocht is 15 jaar geleden, het kan dus veranderd zijn.
Kijk, nu weten we allemaal dat ze bij de Livera te koop zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:28 schreef Molline het volgende:
Ik heb gisteren een onderrok aangeschaft.![]()
Het was nog wel even een gezoek: bij de HEMA zijn ze volgens de verkoopster al tijden niet
meer verkrijgbaar, ook bij VenD en Hunkemoller kon ik ze niet vinden. Uiteindelijk ben ik bij
Livera voor 12,95 geslaagd.
Gisteren direct even geprobeerd en het is er wel beter van geworden.
De kleren gaan nu voor de zekerheid nog even in de was met een flinke scheut wasverzachter, dus dan zou het goed moeten zijn.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |