Knietje in zijn kinderbelasting, en dan roepen dat ie jou niet meer moet betasten.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:55 schreef CyclingGirl het volgende:
Zo weer maandagmorgen en weer lekker met de overvolle stoptrein van Dordrecht naar Rotterdam Blaak.
Rijdt Blaak binnen dus ik zie een leeg plekje in de gang en ga daar staan tot hij stopt, staat er een oude kerel achter me tegen me aan te rijden, dus ik zet mijn hak in zijn voet, gaat hij me toch een partij tekeer.
Dus ik zeg tegen hem dat is je straf moet je maar niet zo tegen mij aanrijden ouwe viespeuk, zegt hij dat het door de drukte komt dat hij tegen me aan moet staan, achter m stond niemand!![]()
nee, als er dan iemand tegen je aanstaat zal dat vast-en-zeker komen door jouw waanzinnig aantrekkelijke uiterlijk endoet die man dat enkel omdat hij stiekem flink op je geilt....quote:Op maandag 22 januari 2007 09:55 schreef CyclingGirl het volgende:
... met de overvolle stoptrein van Dordrecht naar Rotterdam Blaak....
Ben gelukkig niet oud, en zit zelf in de trein van zaandam maar amsterdam sloterdijk.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:58 schreef CyclingGirl het volgende:
Gezien je avatar zou je het nog best wel kunnen zijn![]()
Ik zie dat je ook in februari 1981 bent geboren ik ookquote:Op maandag 22 januari 2007 10:00 schreef mrdjey het volgende:
[..]
Ben gelukkig niet oud, en zit zelf in de trein van zaandam maar amsterdam sloterdijk.
maar zou best wel tegen je aanrijden hoor![]()
goed bouw jaarquote:Op maandag 22 januari 2007 10:02 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik zie dat je ook in februari 1981 bent geboren ik ook![]()
Dus oud ben je dan in elk geval niet, vies dat laten we dan wel ff in het midden
quote:Op maandag 22 januari 2007 09:56 schreef mrdjey het volgende:
sorry zal het niet meer doen,.
quote:Op maandag 22 januari 2007 10:05 schreef Sjonnjoop het volgende:
Hoe laat ga je normaal gesproken met die trein?
Maar je weet het he, die andere man loopt nu voor zijn leven mankquote:Op maandag 22 januari 2007 10:05 schreef Sjonnjoop het volgende:
Hoe laat ga je normaal gesproken met die trein?
Das net wat te vroegquote:Op maandag 22 januari 2007 10:09 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik neem de trein om 7.36
Berijden an sich heb ik geen problemen mee mits het een lekker ding is, dat was die man dus absoluut niet.
Hoe laat ga jij altijd dan?quote:Op maandag 22 januari 2007 10:10 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Das net wat te vroegHad je graag willen beschermen tegen die engerds, kun je niet op een wat schappelijkere tijd vertrekken?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |