abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45580595
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:10 schreef Apropos het volgende:

[..]

Inderdaad! Al die smerige intellectuelen en kunstenaars die met de Russen naar Istanbul waren gekomen, kregen hun verdiende loon!
moeilijke jeugd gehad apropos ?

Slaat nergens op wat je hier zet
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_45580773
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:20 schreef Burakius het volgende:

[..]

moeilijke jeugd gehad apropos ?

Slaat nergens op wat je hier zet
O, dus in april 1915 is de Armeniers in Istanbul niets overkomen?

http://www.umd.umich.edu/dept/armenian/facts/genocide.html
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  maandag 22 januari 2007 @ 16:03:54 #28
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_45581937
Offtopic:

Ik ben zeg maar erg geintereseerd in het fenomeen diaspora nationalisme en Brakius doet mij aan als een interesant exemplaar:

Je bent een jongen uit zaandam die dingen zegt vanuit het standpunt van het "Turk zijn". Voel je jezelf nou meer Nederlander of Turk? En als je jezelf meer als Turk ziet, waarom woon je dan niet in Turkije (niet bedoeld als een "flikker eens op naar je eighustuh land" opmerking maar gewoon echt een serieuze vraag).
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_45582112
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:26 schreef Apropos het volgende:

[..]

O, dus in april 1915 is de Armeniers in Istanbul niets overkomen?

http://www.umd.umich.edu/dept/armenian/facts/genocide.html
mooi zo konden ze ook niet van binnenuit oorlog voeren
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_45582197
quote:
Op maandag 22 januari 2007 16:03 schreef SpecialK het volgende:
Offtopic:

Ik ben zeg maar erg geintereseerd in het fenomeen diaspora nationalisme en Brakius doet mij aan als een interesant exemplaar:

Je bent een jongen uit zaandam die dingen zegt vanuit het standpunt van het "Turk zijn". Voel je jezelf nou meer Nederlander of Turk? En als je jezelf meer als Turk ziet, waarom woon je dan niet in Turkije (niet bedoeld als een "flikker eens op naar je eighustuh land" opmerking maar gewoon echt een serieuze vraag).
Lol Ten eerste. Ik voel me Nederlands en Turks. Als ik hier op fok zit voel ik me Turks omdat de andere naar: flikker op naar Turkije neigt. Dus het hangt net van de situatie af. Boven alles ben ik moslim en iedereen komt van Adam en Eva af. Dus
pi_45582201
quote:
Op maandag 22 januari 2007 16:10 schreef Burakius het volgende:

[..]

mooi zo konden ze ook niet van binnenuit oorlog voeren
pi_45582258
quote:
Op maandag 22 januari 2007 16:12 schreef Burakius het volgende:

[..]

en iedereen komt van Adam en Eva af.
Maar voor sommigen wijzigen we de regels een beetje, zodat we ze af kunnen slachten terwijl ze ongewapend zijn en dit '' het voorkomen van een aanval van binnenuit'' kunnen noemen.
pi_45582307
quote:
Op maandag 22 januari 2007 16:14 schreef Apropos het volgende:

[..]

Maar voor sommigen wijzigen we de regels een beetje, zodat we ze af kunnen slachten terwijl ze ongewapend zijn en dit '' het voorkomen van een aanval van binnenuit'' kunnen noemen.
Welk stukje van zelfverdediging snap je niet. Zij vermoordden eerst onze kinderen en vrouwen dus mogen wij hetzelfde terug doen. En dat ze dan als emo's gaan huilen boeit me niet. They got served.
pi_45582446
quote:
Op maandag 22 januari 2007 16:15 schreef Burakius het volgende:

[..]

Welk stukje van zelfverdediging snap je niet.
Het stukje over het afmaken van een heel volk als wraak voor operaties in een grensstreek.
quote:
Zij vermoordden eerst onze kinderen en vrouwen dus mogen wij hetzelfde terug doen.
En als ze dat al niet hadden gedaan, dan konden ze het wel van plan zijn, dus moesten ze ook (o.a.) uit Istanbul worden verdreven. Toch?
quote:
En dat ze dan als emo's gaan huilen boeit me niet. They got served.
Dus als de familie van Dink nu de moordenaar en diens familie afslacht, vind je dat ook niet meer dan terecht?
pi_45582518
quote:
Op maandag 22 januari 2007 16:19 schreef Apropos het volgende:

[..]

Het stukje over het afmaken van een heel volk als wraak voor operaties in een grensstreek.
[..]

En als ze dat al niet hadden gedaan, dan konden ze het wel van plan zijn, dus moesten ze ook (o.a.) uit Istanbul worden verdreven. Toch?
[..]

Dus als de familie van Dink nu de moordenaar en diens familie afslacht, vind je dat ook niet meer dan terecht?
Wij hebben nu goede relaties met de Armenen en vrede dus nu geld dat niet. En ik denk dat ze het ook voortaan zullen laten met ons te sollen
  maandag 22 januari 2007 @ 16:24:44 #36
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_45582658
quote:
Op maandag 22 januari 2007 16:21 schreef Burakius het volgende:

[..]

Wij hebben nu goede relaties met de Armenen en vrede dus nu geld dat niet. En ik denk dat ze het ook voortaan zullen laten met ons te sollen
walgelijk figuur,

vind je het gek dat europa tegen de toetreding is van dat achterlijke turkije
ik ben lief :)
pi_45583153
quote:
Op maandag 22 januari 2007 16:24 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

walgelijk figuur,

ik reageer hier met Nederlandse normen en waarden Nederlanders zijn ook niet vies van een beetje massaslachting of niet .. alleen was het bij de Nederlanders wel gepland natuurlijk
  maandag 22 januari 2007 @ 16:50:47 #38
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_45583555
quote:
Op maandag 22 januari 2007 16:24 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

walgelijk figuur,

Jij snapt het nog steeds niet he?
We hebben onze thuisbasis en ons moederland niet nodig om Europa te koloniseren.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  maandag 22 januari 2007 @ 17:00:16 #39
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_45583887
quote:
Op maandag 22 januari 2007 16:38 schreef Burakius het volgende:

[..]

ik reageer hier met Nederlandse normen en waarden Nederlanders zijn ook niet vies van een beetje massaslachting of niet .. alleen was het bij de Nederlanders wel gepland natuurlijk
ja maar je ziet niet mensen zeggen dat die indo's op moeten passen omdat ze weten wat we met hun grootouders hebben gedaan.

of als een duitser zegt dat die joden niet zo moeten zeuren omdat de duitsers wel raad met joden weten...
ik ben lief :)
pi_45584097
quote:
Op maandag 22 januari 2007 16:21 schreef Burakius het volgende:

[..]

Arrogante k**zak. Noem je doden van mensen omdat ze Armeen zijn vrede?? is Hrant Dink niet gedood omdat hij een Armeen was?? heeft de turkse staat Hrant Dirk niet het gevangenis in gegooid, omdat hij de gebeurtenis door turken genocide noemde?? en heeft de turkse staat de grens met Armenië niet gesloten?
Armenen bemoeien zich wel met turkye. Volgens fransen zal turkye nooit en nooit EU toetreden. Dat is voor een deel dankzij Armeen die in Frankrijk wonen. Fransen vinden jullie barbaren die 1,5 miljoen ongewapende mensen kunnen doden. Hebben jullie vrouwen niet gedood door benzine op te gooien en te verbranden, en iets doen wat zelfs Duitse officiers(jullie bondgenoten die alles gezien hadden) die nazi waren schande en schokkend vonden.
-==-
pi_45584168
He, in de Eerste Wereldoorlog waren er nog geen Nazi's!
pi_45584184
quote:
Op maandag 22 januari 2007 17:06 schreef Ichthus het volgende:

[..]

Arrogante k**zak. Noem je doden van mensen omdat ze Armeen zijn vrede?? is Hrant Dink niet gedood omdat hij een Armeen was?? heeft de turkse staat Hrant Dirk niet het gevangenis in gegooid, omdat hij de gebeurtenis door turken genocide noemde?? en heeft de turkse staat de grens met Armenië niet gesloten?
Armenen bemoeien zich wel met turkye. Volgens fransen zal turkye nooit en nooit EU toetreden. Dat is voor een deel dankzij Armeen die in Frankrijk wonen. Fransen vinden jullie barbaren die 1,5 miljoen ongewapende mensen kunnen doden. Hebben jullie vrouwen niet gedood door benzine op te gooien en te verbranden, en iets doen wat zelfs Duitse officiers(jullie bondgenoten die alles gezien hadden) die nazi waren schande en schokkend vonden.
Van mij part gebeurt het zo weer. Als zij ons weer aanvallen en ons dorpen verkrachten, dan verkrachten wij ze terug. En dat er 1 armeen is gedood betekent niet dat er geen vrede is. Al was er geen vrede dan waren we nu in oorlog en dan waren er wel ff wat meer armenen gedood En fok de EU . de Eu gaat Turkije harder nodig hebben dan Turkije de Eu
pi_45584194
quote:
Op maandag 22 januari 2007 17:08 schreef Apropos het volgende:
He, in de Eerste Wereldoorlog waren er nog geen Nazi's!
maar ze hadden wel het moraal, ze waren nog niet zo braaf als nu
-==-
  maandag 22 januari 2007 @ 17:11:05 #44
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_45584259
quote:
Op maandag 22 januari 2007 17:06 schreef Ichthus het volgende:

[..]

Zeg Fransoos, jullie hebben je eigen portie in de genocide van de Algerijnse bevolking. Bewezen genocide wel te verstaan. Dus ik zou eerst maar in je eigen achtertuin kijken, voordat je commentaar levert op de decoratie van je buurmans tuin.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_45584358
ik ben Armeen
-==-
pi_45585793
quote:
Op maandag 22 januari 2007 17:14 schreef Ichthus het volgende:
ik ben Armeen
Je zou het niet zeggen. Nou even goede vrienden hoor Ik zou zeggen kom eens Turkse pizza bij ons eten, maar dan wil ik ook wel een Armeense specialiteit hebben

[ Bericht 28% gewijzigd door Burakius op 22-01-2007 23:46:43 ]
pi_45596583
Op dit moment is er een demonstratie bezig in Den Haag (malieveld?). Op diplomatiek niveau zal Turkije denk ik nog wel een flinke uitbrander krijgen, al denk ik wel dat ze in deze moordzaak weinig te verwijten valt. Het enige wat Turkije nu kan doen is zorgen voor gerechtigheid door de zaak grondig uit te zoeken.
http://binnenland.nieuws.(...)ille_tocht_voor_Dink
pi_45627546
ik denk dat er bij deze moord belangrijke turkste instanties betroken zijn, dus turkije zal allen de dader beoordelen en niet de mensen die hierachter staan.
-==-
pi_45627690
Het is niet ongebruikelijk dat armenen achter elke boom een Turk zien. Ook nu weer niet blijkbaar.
pi_45627735
quote:
Op maandag 22 januari 2007 17:14 schreef Ichthus het volgende:
ik ben Armeen
Menq amenq Hay enq, che?*

*wij zijn allen Armeniërs, niet?

Voor de rest wacht ik nog even op wat niveau in dit topic. Iets hoger dan "en als ze ons verkrachten, dan verkrachten we ze terug".
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')