moeilijke jeugd gehad aproposquote:Op maandag 22 januari 2007 15:10 schreef Apropos het volgende:
[..]
Inderdaad! Al die smerige intellectuelen en kunstenaars die met de Russen naar Istanbul waren gekomen, kregen hun verdiende loon!
O, dus in april 1915 is de Armeniers in Istanbul niets overkomen?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:20 schreef Burakius het volgende:
[..]
moeilijke jeugd gehad apropos?
Slaat nergens op wat je hier zet
mooi zo konden ze ook niet van binnenuit oorlog voerenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:26 schreef Apropos het volgende:
[..]
O, dus in april 1915 is de Armeniers in Istanbul niets overkomen?
http://www.umd.umich.edu/dept/armenian/facts/genocide.html
Lol Ten eerste. Ik voel me Nederlands en Turks. Als ik hier op fok zit voel ik me Turks omdat de andere naar: flikker op naar Turkije neigt.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:03 schreef SpecialK het volgende:
Offtopic:
Ik ben zeg maar erg geintereseerd in het fenomeen diaspora nationalisme en Brakius doet mij aan als een interesant exemplaar:
Je bent een jongen uit zaandam die dingen zegt vanuit het standpunt van het "Turk zijn". Voel je jezelf nou meer Nederlander of Turk? En als je jezelf meer als Turk ziet, waarom woon je dan niet in Turkije (niet bedoeld als een "flikker eens op naar je eighustuh land" opmerking maar gewoon echt een serieuze vraag).
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:10 schreef Burakius het volgende:
[..]
mooi zo konden ze ook niet van binnenuit oorlog voeren
Maar voor sommigen wijzigen we de regels een beetje, zodat we ze af kunnen slachten terwijl ze ongewapend zijn en dit '' het voorkomen van een aanval van binnenuit'' kunnen noemen.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:12 schreef Burakius het volgende:
[..]
en iedereen komt van Adam en Eva af.
Welk stukje van zelfverdediging snap je niet. Zij vermoordden eerst onze kinderen en vrouwen dus mogen wij hetzelfde terug doen. En dat ze dan als emo's gaan huilen boeit me niet. They got served.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:14 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maar voor sommigen wijzigen we de regels een beetje, zodat we ze af kunnen slachten terwijl ze ongewapend zijn en dit '' het voorkomen van een aanval van binnenuit'' kunnen noemen.
Het stukje over het afmaken van een heel volk als wraak voor operaties in een grensstreek.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:15 schreef Burakius het volgende:
[..]
Welk stukje van zelfverdediging snap je niet.
En als ze dat al niet hadden gedaan, dan konden ze het wel van plan zijn, dus moesten ze ook (o.a.) uit Istanbul worden verdreven. Toch?quote:Zij vermoordden eerst onze kinderen en vrouwen dus mogen wij hetzelfde terug doen.
Dus als de familie van Dink nu de moordenaar en diens familie afslacht, vind je dat ook niet meer dan terecht?quote:En dat ze dan als emo's gaan huilen boeit me niet. They got served.
Wij hebben nu goede relaties met de Armenen en vrede dus nu geld dat niet. En ik denk dat ze het ook voortaan zullen laten met ons te sollenquote:Op maandag 22 januari 2007 16:19 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het stukje over het afmaken van een heel volk als wraak voor operaties in een grensstreek.
[..]
En als ze dat al niet hadden gedaan, dan konden ze het wel van plan zijn, dus moesten ze ook (o.a.) uit Istanbul worden verdreven. Toch?
[..]
Dus als de familie van Dink nu de moordenaar en diens familie afslacht, vind je dat ook niet meer dan terecht?
walgelijk figuur,quote:Op maandag 22 januari 2007 16:21 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wij hebben nu goede relaties met de Armenen en vrede dus nu geld dat niet. En ik denk dat ze het ook voortaan zullen laten met ons te sollen
ik reageer hier met Nederlandse normen en waardenquote:Op maandag 22 januari 2007 16:24 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
walgelijk figuur,
vind je het gek dat europa tegen de toetreding is van dat achterlijke turkije
Jij snapt het nog steeds niet he?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:24 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
walgelijk figuur,
vind je het gek dat europa tegen de toetreding is van dat achterlijke turkije
ja maar je ziet niet mensen zeggen dat die indo's op moeten passen omdat ze weten wat we met hun grootouders hebben gedaan.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:38 schreef Burakius het volgende:
[..]
ik reageer hier met Nederlandse normen en waardenNederlanders zijn ook niet vies van een beetje massaslachting of niet
.. alleen was het bij de Nederlanders wel gepland natuurlijk
Arrogante k**zak. Noem je doden van mensen omdat ze Armeen zijn vrede?? is Hrant Dink niet gedood omdat hij een Armeen was?? heeft de turkse staat Hrant Dirk niet het gevangenis in gegooid, omdat hij de gebeurtenis door turken genocide noemde?? en heeft de turkse staat de grens met Armenië niet gesloten?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:21 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wij hebben nu goede relaties met de Armenen en vrede dus nu geld dat niet. En ik denk dat ze het ook voortaan zullen laten met ons te sollen
Van mij part gebeurt het zo weer. Als zij ons weer aanvallen en ons dorpen verkrachten, dan verkrachten wij ze terug. En dat er 1 armeen is gedood betekent niet dat er geen vrede is. Al was er geen vrede dan waren we nu in oorlog en dan waren er wel ff wat meer armenen gedoodquote:Op maandag 22 januari 2007 17:06 schreef Ichthus het volgende:
[..]
Arrogante k**zak. Noem je doden van mensen omdat ze Armeen zijn vrede?? is Hrant Dink niet gedood omdat hij een Armeen was?? heeft de turkse staat Hrant Dirk niet het gevangenis in gegooid, omdat hij de gebeurtenis door turken genocide noemde?? en heeft de turkse staat de grens met Armenië niet gesloten?
Armenen bemoeien zich wel met turkye. Volgens fransen zal turkye nooit en nooit EU toetreden. Dat is voor een deel dankzij Armeen die in Frankrijk wonen. Fransen vinden jullie barbaren die 1,5 miljoen ongewapende mensen kunnen doden. Hebben jullie vrouwen niet gedood door benzine op te gooien en te verbranden, en iets doen wat zelfs Duitse officiers(jullie bondgenoten die alles gezien hadden) die nazi waren schande en schokkend vonden.
maar ze hadden wel het moraal, ze waren nog niet zo braaf als nuquote:Op maandag 22 januari 2007 17:08 schreef Apropos het volgende:
He, in de Eerste Wereldoorlog waren er nog geen Nazi's!
Zeg Fransoos, jullie hebben je eigen portie in de genocide van de Algerijnse bevolking. Bewezen genocide wel te verstaan. Dus ik zou eerst maar in je eigen achtertuin kijken, voordat je commentaar levert op de decoratie van je buurmans tuin.quote:Op maandag 22 januari 2007 17:06 schreef Ichthus het volgende:
[..]
Arrogante k**zak. Noem je doden van mensen omdat ze Armeen zijn vrede?? is Hrant Dink niet gedood omdat hij een Armeen was?? heeft de turkse staat Hrant Dirk niet het gevangenis in gegooid, omdat hij de gebeurtenis door turken genocide noemde?? en heeft de turkse staat de grens met Armenië niet gesloten?
Armenen bemoeien zich wel met turkye. Volgens fransen zal turkye nooit en nooit EU toetreden. Dat is voor een deel dankzij Armeen die in Frankrijk wonen. Fransen vinden jullie barbaren die 1,5 miljoen ongewapende mensen kunnen doden. Hebben jullie vrouwen niet gedood door benzine op te gooien en te verbranden, en iets doen wat zelfs Duitse officiers(jullie bondgenoten die alles gezien hadden) die nazi waren schande en schokkend vonden.
Je zou het niet zeggen. Nou even goede vrienden hoorquote:Op maandag 22 januari 2007 17:14 schreef Ichthus het volgende:
ik ben Armeen
Menq amenq Hay enq, che?*quote:Op maandag 22 januari 2007 17:14 schreef Ichthus het volgende:
ik ben Armeen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |