abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 januari 2007 @ 12:43:13 #76
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_45575804
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:03 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Dat kutpubliek valt natuurlijk ook wel mee. Er was volgens mij één iemand die twee of drie keer gewaarschuwd werd door Verhaas. Voor de rest waren er misschien 3 mensen die boe riepen. Dat is uiteraard erg jammer allemaal, maar de overige 3997 mensen hebben zich keurig gedragen.
De BBC schrijft dat er ook iemand verwijderd is. Geweldig om te zien ook hoe Ronnie op een geven moment tegen het publiek begon, "If you don't like it, go home!"
Rare finale, Ronnie heeft zich geweldig herpakt na die rare actie van em in York, maar ik vond het erg sneu om die rode oogjes van Ding (die echt niet tot mijn favoriete spelers behoort) te zien na de midsession interval...

Het stukje over Jimmy White gister bij de BBC vond ik wel wat vreemd, vooral met die muziek eronder... 't leek wel of hij overleden was.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_45577138
Ik weet nog steeds niet wat ik van Ronnie moet denken.
Aan de tafel is hij gewoonweg briljant. Wat mij betreft idd de "most natural talented player" ooit in het Snooker.

- Echter zijn gedrag naast de tafel is wel leuk, maar kan ik toch niet altijd waarderen.
Al een paar keer na een dramatische prestatie op het WK aangegeven dat hij er voor minimaal een jaar mee zou stoppen, maar dit nooit gedaan.
- De wegloopactie.
- Het verveeld om zich heen gaan zitten kijken in een wedstrijd terwijl de ander aan tafel staat.

Toch een paar minder fijne trekjes.
Aan de andere kant kon ik zijn acties van gisteren weer heel erg waarderen.

Laat ik hem maar weer eens het voordeel van de twijfel geven.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_45577273
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:43 schreef Dandelion het volgende:

[..]

De BBC schrijft dat er ook iemand verwijderd is
zeiden ze gisteren ook tijdens de uitzending, was bij de laatste stoten van o'sullivan. het publiek werd toen erg rumoerig
pi_45582049
Gingen die dronken gasten Ding nou uitschelden vanaf de tribunes?? Je zag hem bij die 8-3 omkijken, met bijna tranen in zijn ogen waarna-ie niet eens mikte toen-ie aan zet was
pi_45622525
quote:
Op maandag 22 januari 2007 13:24 schreef Bruce117 het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik van Ronnie moet denken.
Aan de tafel is hij gewoonweg briljant. Wat mij betreft idd de "most natural talented player" ooit in het Snooker.

- Echter zijn gedrag naast de tafel is wel leuk, maar kan ik toch niet altijd waarderen.
Al een paar keer na een dramatische prestatie op het WK aangegeven dat hij er voor minimaal een jaar mee zou stoppen, maar dit nooit gedaan.
- De wegloopactie.
- Het verveeld om zich heen gaan zitten kijken in een wedstrijd terwijl de ander aan tafel staat.

Toch een paar minder fijne trekjes.
Aan de andere kant kon ik zijn acties van gisteren weer heel erg waarderen.

Laat ik hem maar weer eens het voordeel van de twijfel geven.
Nah, ik heb soms ook wel gemengde gevoelens over van het gedrag van Ronnie.

Die opmerkingen over Hendry van een paar jaar geleden vond ik echt beneden elk peil. En het weglopen uit de wedstrijd: het is toegestaan, maar echt karaktervol vond ik het ook niet.

Maar zoals hij zich tegenover Ding gedroeg vond ik dan wel weer erg sportief. Hij leek hem in bescherming te nemen en moed in te praten. Erg goed dat hij als ervaren topper zijn verantwoordelijkheid neemt ten opzichte van zo'n jonge gast.

O'Sullivan heeft zoals ieder mens goede en slechte eigenschappen. Maar bij hem manifesteren deze eigenschappen zich soms net iets té duidelijk. Het is in ieder geval een erg kleurrijk en outspoken persoon. En dat in combinatie met zijn superbe vaardigheden maakt het snooker heel wat leuker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')