de rijinstructeur is er al dus ik denk nu !!quote:Op maandag 22 januari 2007 08:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe laat heeft Natasiaaaaaaa haar theorie-examen?
concert van All Music (die 4 zangers die twee keer in het huis zijn geweest)quote:Op maandag 22 januari 2007 08:34 schreef Darklight het volgende:
Waar ziijn Huub en Sylvia geweest?
Gisteren heeft ze aangekondigd dat ze 28 september gaat, dus over 8 maanden.quote:Op maandag 22 januari 2007 08:05 schreef Patch het volgende:
wacht even... het is maandag nu, zou Natasia er gister niet uitgaan?
![]()
1. ze kunnen het niet hebben dat Sylvia en Huub vrolijk waren. "Vrolijk" komt niet in hun belevingswereld voor, dus moet het nep zijn geweestquote:Op maandag 22 januari 2007 00:46 schreef bosb het volgende:
Zouden huub en syl echt een pilletje naar binnen gewerkt hebben??? Ik heb het gemist toen ze dat tegen .nl zei...
Als iemand het wel gezien heeft, dan hoor ik het graag. Snap dat het een uurtje kan duren
jeps zdngmw vroeg ook ff of NL niet de enige was die zich had uitgesproken over de rest. Want ze baalt ervan dat zij 2 elke keer de aanval moeten kiezen en de rest net doet of hun neus bloed.quote:
Soms zijn er wel meerdere nieuwe COS nodig per dag.quote:Op maandag 22 januari 2007 08:25 schreef IkWeetNiets het volgende:
Een voorstel:
nieuwe dag (ochtend) = nieuwe COS
Denk eerder dat ze zoveel naar de wc moet van de laxeerthee waar ze elke dag liters van drinkt.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:16 schreef snetje het volgende:
sylvia wil de eerste week geen alcohol meer zien![]()
natasia zit constant van de zenuwen op de w.c![]()
brian zit erbij als een zoutzak ....dat nachtelijk doorzakken trekt hij niet meer![]()
nena loopt nog in haar pyjama rond .....
en volgens mij zijn ze in het begin vergeten te vertellen tegen bart dat er nog meer mensen meedoen aan dit programma ...die zit weer lelijk om zich heen te kijken![]()
nu wil ik niet onsmakelijk worden maar gisteren voor ze naar bed ging was ze even vergeten haar zender af te doen toen ze naar de wc ging .....het bleef maar lopen en lopen en lopenquote:Op maandag 22 januari 2007 09:23 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze zoveel naar de wc moet van de laxeerthee waar ze elke dag liters van drinkt.
Natasia heeft duidelijk een eetprobleem, jammer dat ze er niks aan doen. Lekker voorbeeld voor de kijkers (niet dat iemand Natasia serieus neemt, maar goed).
![]()
Ranzige details waren niet nodigquote:Op maandag 22 januari 2007 09:32 schreef snetje het volgende:
[..]
nu wil ik niet onsmakelijk worden maar gisteren voor ze naar bed ging was ze even vergeten haar zender af te doen toen ze naar de wc ging .....het bleef maar lopen en lopen en lopen![]()
Dat snap ik. Maar 's ochtends kan er toch gewoon een nieuwe COS gestart worden.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:05 schreef SmeerCaas het volgende:
[Een voorstel:
nieuwe dag (ochtend) = nieuwe COS]
Soms zijn er wel meerdere nieuwe COS nodig per dag.
Dus die vlieger gaat waarschijnlijk niet op.
Mogguh spooky womanquote:Op maandag 22 januari 2007 08:30 schreef spookvrouw het volgende:
Zo, we kunnen weer op FOK, dat lukte gisteravond voor geen kant.
Goedenmorgen allen, ik ga tussen de bedrijven door ff bijlezen.
Bart is al weken sjaggo ken hem haast niet meer andersquote:Op maandag 22 januari 2007 10:07 schreef Kinga het volgende:
Mijn god, Bart is weer zijn sjaggo zelf deze morgen.
Nou petraa, dat zei ik nou ook gisteren...quote:Op maandag 22 januari 2007 10:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Bart is al weken sjaggo ken hem haast niet meer anders
offtopic, ik kon ook niet meer op 't forum komen, heb alles op vol gevolgd.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:12 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nou petraa, dat zei ik nou ook gisteren...
(voordat ik weer eens definitief van Fok geknald werd... Bedankt dat jullie het na 20.30 nog een beetje bij hebben kunnen houden, mij lukte het niet meer om op 't forum te komen......)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |