Schei toch uit. Typisch geval van een verwend manneke.quote:Op zondag 21 januari 2007 21:49 schreef bosb het volgende:
Moet zeggen dat ik Bart hier wel als echte bart zie..... En die vrienden/familie steunen hem wel goed.
Elke ouder geeft zijn kind toch gelijk in een dergelijke situatie........ Je komt daar om je kind een hart onder de rien te steken volgens mij. Bart was daar volgens mij zichtbaar blij mee.quote:Op zondag 21 januari 2007 21:58 schreef doesss het volgende:
[..]
Schei toch uit. Typisch geval van een verwend manneke.
En z'n ouders 'm maar overal gelijk in geven.![]()
O hier buiten gebeurd ook helemaal niets hoorGET A LIFE.
Trieste mensen. Typisch burgelijk correct. BAH
Ik doe met je mee!quote:
effe tussendoor... duurt een eeuwigheidquote:Op zondag 21 januari 2007 22:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ik doe met je mee!![]()
Effe tussendoor: wie gaat er nou mee met Brian naar die dj-sessie?
Dat kan nog een leuke scene worden, als ze stomverbaasd zien dat het wel degelijk een echte tattoo is.quote:Op zondag 21 januari 2007 22:08 schreef Kaleddis het volgende:
Hahaha, Bart verteld nu tegen .NL over het tatouage-verhaal. Maar hij heeft het verkeerd begrepen en denkt dat het om een nep-tatouage gaat![]()
Ze spreken nu af dat ze bewijs willen zien en erbij gaan zitten ofzo![]()
Gewoon 20 sec wachtenquote:Op zondag 21 januari 2007 22:33 schreef F04 het volgende:
idd.
Dat jullie hier berichten kunnen posten verbaast me. Fok is echt hardstikke slooow.
Moet meer dan 20+ seconde wachten totdat ik een pagina op m'n beeld heb staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |