Die kapper heeft volgens mij duidelijk instructies van achter gekregen het gesprek een beetje deze kant op te sturen....quote:Op maandag 22 januari 2007 10:39 schreef petraa het volgende:
De kapster vraagt aan Bart wie gaat er Donderdag uit. Bart zegt geen idee, het maakt me ook niets uit. De kapster zegt jij bent de strateeg in het spel hier dus je hebt er vast over nagedacht. Ja huub heeft me voorkeur, maar dat gaat niet lukken dus dan moet een ander eruit.
dat idee heb ik ook al, want ze vroeg het ook al aan sil.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:40 schreef bosb het volgende:
[..]
Die kapper heeft volgens mij duidelijk instructies van achter gekregen het gesprek een beetje deze kant op te sturen....
Link?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:00 schreef Elounda het volgende:
Ik zit ff dat fimpje te kijken waar NL zijn knie verdraaid...
Die NL denkt dat ie Willem Holleeder is... wat een idioot zeg....
Dank u wel beleefd.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:04 schreef Elounda het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HqURzYgT0Og
deel 2:
http://www.youtube.com/watch?v=iTshIPm1VOU
quote:Op maandag 22 januari 2007 08:41 schreef avonne het volgende:
[..]
Gisteren heeft ze aangekondigd dat ze 28 september gaat, dus over 8 maanden.
![]()
het is iets om naar uit te kijken inderdaad...quote:Op maandag 22 januari 2007 11:13 schreef Schanulleke het volgende:
Ach Patch, op die manier kan het bijna alleen nog maar meevallen. Dat is tenminste iets... Toch?
Dank je. Jammer dat de aandracht niet te zien is. wat ik begreep is dat NL het aan het uilokken was...quote:Op maandag 22 januari 2007 11:04 schreef Elounda het volgende:
deel 2:
Garistus zegquote:Op maandag 22 januari 2007 08:41 schreef avonne het volgende:
[..]
Gisteren heeft ze aangekondigd dat ze 28 september gaat, dus over 8 maanden.
![]()
Thanx, ik had het ook nog niet gezien....quote:Op maandag 22 januari 2007 11:04 schreef Elounda het volgende:
deel 2:
Typisch ja...quote:Op maandag 22 januari 2007 11:30 schreef BONG4002 het volgende:
Bart "we gaan poep in zn schoen stoppen" (over Huub)
Ik ook, ik denk dat het in het spel 'laat huub zich oppermachtig voelen' spelletje van NL zit.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:38 schreef Taurus het volgende:
Wat was Huub schattig met zijn neefjes en ik vind dat liefdesgebeuren van Nathanael een beetje nep. Hij had 't meteen al over verliefd worden e.d. toch?? Dat ie dat liever niet had gewild ofzo, is het wederzijds of heeft die kapster ook zoiets van 'flikker 'n heel eind op' ? Volgens mij gewoon 'n populariteitstruukje.
Dus als NL iets zegt, dan is het zo? Jij overschat dat mannetje echt denk ik.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:46 schreef Sonique het volgende:
[..]
Immers, als NL geen doel meer had, zou hij zo weg zijn. Dat heeft hij meerdere malen gezegt. Als hij geen doel meer zou hebben of iets met z'n zoontje, dan zou hij zo weg zijn....
Het moet dus wel een spel zijn van NL.
Dus als NL iets zegt is het bij voorbaat al onwaar?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:51 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dus als NL iets zegt, dan is het zo? Jij overschat dat mannetje echt denk ik.
Zat ik me net ook te bedenken. Volgens mij moet ze echt heel trouw streamen of net een zeeer duidelijke instructies meegekregen hebben. DIe zit echt te vissen naar informatie, en door dat een beetje slijmerig en grappig ( flirten met bart enzo) te doen trappen deze 3 heren er echt met open ogen in.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:51 schreef Sonique het volgende:
Die kapster is heel slim....
Zulke mensen hou ik niet van... Die praten op z'n manier dat je zomaar dingen gaat zeggen die niet voor derden bestemt zijn enzo...
Ze is een heel glad aaltje....
Goed gecast!
Dat NL over de rooie ging was écht niet gespeeld hoor. Hij begon met opmerkingen vanuit de hoogte te maken, om Huub van zijn roze wolkje af te trekken. Dát was ten dele uit persoonlijke frustratie, maar ook deel van het spel.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:46 schreef Sonique het volgende:
[..]
De 'gespeelde' uitspatting van NLtegen Huub gisternacht (want waarom zou NL het anders zelf uitlokken) was om huub te laten denken dat NL zwak aan het worden is.
[..]
Tsja en jij behoort tot de 80 % van de mensen die niet doorhebben dat daar in eemnes een keihard spel gespeeld wordt.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:51 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dus als NL iets zegt, dan is het zo? Jij overschat dat mannetje echt denk ik.
En je heb dus niet door dat nl zo labiel als de neten is.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dus als NL iets zegt is het bij voorbaat al onwaar?
Dat is juist het mooie dat iedereen dat denkt. Daarom kan NL ook zo letterlijk uit hoek komen soms qua plan. Niemand gelooft hem toch...
Ik denk juist dat iedereen NL onderchat. En dat maakt het voor mij juist leuk om NL z'n brain te picken, kijken wat z'n volgende stap is, kijken hoe het plan zich uitrolt.
De enige bewoners die ook zo'n plan hebben, maar in mindere mate zijn Huub en Sylvia.
Ik heb mijn theorieen, jij de jouwe.
Tot zover kan ik zeggen dat ik best wel vind dat ik het aardig aan het rechte eind heb qua NL...
(lees maar terug in de COSjes zou ik zeggen)
Denk je dat deze meneer niet schreeuwend op de grond was gevallen omdat hij met zijn knie tegen het bed aan kwam???quote:Op maandag 22 januari 2007 12:07 schreef doesss het volgende:
[..]
En je heb dus niet door dat nl zo labiel als de neten is.![]()
Wat als die heks hem niet tegen had gehouden.
Dan had ie z'n tweede gele kaart gekregen en was 't![]()
Of had ie dit volgens jou met die heks ook afgesproken![]()
En trouwens heel dat geneuzel over lagen is ook een grote quatz.
Net alsof er iemand is in dat hutje die gevoelens en spel uit elkaar kan houden.
![]()
Betweters![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:03 schreef Grimm het volgende:
Spelze zitten mekaar behoorlijk op mekaars tenen te trappen, ze zitten allebei te praten over een spel spelen maar ze hebebn d'r allebei de hersenen niet voor.
Het zijn, en dan vooral NL, arrogante bekrompen mensen.
Ik zat laatst te denken. NL hecht zoveel waarde aan z'n contactpunten, dat als hij gaat stijgen in de poll het een foute boel is. Zolang hij lag in de poll blijft staan speelt hij een goed spel (niemand heeft um door)...quote:Op maandag 22 januari 2007 12:04 schreef bosb het volgende:
[..]
Tsja en jij behoort tot de 80 % van de mensen die niet doorhebben dat daar in eemnes een keihard spel gespeeld wordt.
.nl is tot nu toe degen die dat spel erg goed speelt, hij weet heel veel mensen op zijn hand te krijgen, en komt zo in een positie dat hij anderen eruit kan spelen.
Daarnaast is hij heel erg goed in staat om bepaalde emoties te "faken" en dat terwijl geen enkele andere bewoner dat doorheeft.
Wat ook erg slim is van .nl is zijn minachting richting cp's. Voor andere mensen zijn deze dingen heel veel waard, maar .nl hecht hier overduidelijk heel weinig waarde aan. Op deze manier kun je het hele spel op je eigen manier spelen, zonder door de aantrekkingskracht van cp's tot domme dingen gedreven te worden.
Maargoed, als jij denkt dat hij dom, agressief, en gewoon een achterlijk mannetje is, is het natuurlijk je volste recht om dat te denken.
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:05 schreef Leandra het volgende:
Valt alweer mee........ nu hetzelfde drama voor het praktijk-examen.
Liever de eerste keer. Dan haar borstcorresatie en buikwand gedoe.quote:
[/quote]quote:Op maandag 22 januari 2007 12:10 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik zat laatst te denken. NL hecht zoveel waarde aan z'n contactpunten, dat als hij gaat stijgen in de poll het een foute boel is. Zolang hij lag in de poll blijft staan speelt hij een goed spel (niemand heeft um door)...
De poll is dus eigenlijk dan wel weer belangrijk, maar in tegenovergestelde richting....
Zolang de andere daar zoveel waarde aan hechte, zal NL vanzelf op de laagste plaats blijven staan...
En zo is ook precies het spel van NL. Inzoverre speelt NL een spel, maar de uitvoering wordt eigenlijk door de andere uitgevoert. (in de pocket)
Een nadeel is wel dat je het spel van andere afhankelijk maakt. Iets wat op den duur moet gaan veranderen, en daar is waar Huub in het spel komt kijken...
Helemaal mee eens. Totaal onzeker type. Laf en gemeen.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:07 schreef doesss het volgende:
[..]
En je heb dus niet door dat nl zo labiel als de neten is.![]()
idd. Hij had het bed nooit gehaalt zeg maar. Ook het feit dat Natasia daar stond helpt. Als 'zij mee kan helpen om zelf in the picture te staan zal ze dat ook doen....quote:Op maandag 22 januari 2007 12:08 schreef bosb het volgende:
[..]
Denk je dat deze meneer niet schreeuwend op de grond was gevallen omdat hij met zijn knie tegen het bed aan kwam???
Dat was zijn escape, ook als er niemand stond...
Maargoed, jij je eigen idee.
Geloof ook wel dat het een toneelspelertje is.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:08 schreef bosb het volgende:
[..]
Denk je dat deze meneer niet schreeuwend op de grond was gevallen omdat hij met zijn knie tegen het bed aan kwam???
Dat was zijn escape, ook als er niemand stond...
Maargoed, jij je eigen idee.
NL zegt het ook zelft tegen de kapper wat ik net zei. Die gaat er op een andere manier uit...quote:Op maandag 22 januari 2007 12:12 schreef bosb het volgende:
[..]
Als huub dat moment haalt.... Denk dat hij zich binnenkort na een liter drank wel weer tot iets heel erg doms gaat laten verleiden.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |