Ik vind deze onopvallende avatar véél beter bij je passen! Thx!!!quote:Op zondag 21 januari 2007 19:45 schreef s0k het volgende:
Wegens aanhoudelijk gejammer en krokedillentranen (of moet ik daar nathanael-tranen van maken?) tijdelijk maar is een andere avatar. Even kijken hoelang ik dit leuk vind.
Ja, het is gelijk weer leuk in huisquote:Op zondag 21 januari 2007 19:45 schreef Katewalker het volgende:
Huub is in tha house en ik zit alweer met een grote grijns achter m'n pc....![]()
Hij moet maar niet meer weg gaan want dan is het saaiin de villa...
idd..valt me wel op dat natasia veel vraagt...is eigenlijk de enige...wel leukquote:Op zondag 21 januari 2007 19:54 schreef jessie het volgende:
De drie musketiers zitten weer in hun negeerstand zeg.
Zag je die jalourse blik van Bart toen ze net terug warenquote:Op zondag 21 januari 2007 19:54 schreef jessie het volgende:
De drie musketiers zitten weer in hun negeerstand zeg.
voel me net een grijze muis zo. vind ik helemaal niet bij me passenquote:Op zondag 21 januari 2007 19:51 schreef demins het volgende:
[..]
Ik vind deze onopvallende avatar véél beter bij je passen! Thx!!!
hoeveel kost dat?quote:Op zondag 21 januari 2007 19:59 schreef Meneermax het volgende:
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/1/2013535282.jpg]afbeelding][/URL]
nee, ik zag een blik van Huub is weer dronken, gezelligquote:Op zondag 21 januari 2007 19:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zag je die jalourse blik van Bart toen ze net terug waren![]()
Dat vloeken hielp niet dus ik ben er ff van tussen, voor ik uit ergernis mijn PC een duw geef ofzoquote:Op zondag 21 januari 2007 19:42 schreef Leandra het volgende:
* Leandra vloekt ff dat Fok! zo sloom als bagger is
Ik heb je oude avatar gemist, wat was het? Vanwaar al die ophef? Ik hoef m niet te zien hoor, maar een kleine beschrijving?quote:Op zondag 21 januari 2007 20:05 schreef s0k het volgende:
[..]
voel me net een grijze muis zo. vind ik helemaal niet bij me passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |