Ik vind echt dat Gert daar iets aan moet doen. Anders is hij een moderator van lik me vestje!!!quote:Op zondag 21 januari 2007 19:00 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Same here.
Shit, is dat klereding weer, scroll... (Soort Natasia effect *MUTE*)
Wel on-topic blijven! Het gaat over de avatar van die stinksok!!!quote:Op zondag 21 januari 2007 19:02 schreef Leandra het volgende:
Zit Natasia nou tegen de camera te praten?
Edit: oh natuurlijk..... 19.00 uur, voorleesuur...... ik hoop dat Nena zometeen gierend van het lachen om weer een bla bla leugen van Natasia de kamer verlaat.
quote:Op zondag 21 januari 2007 19:05 schreef demins het volgende:
[..]
Wel on-topic blijven! Het gaat over de avatar van die stinksok!!!
Valt me nu pas op dat Gert MOD is op DGKquote:Op zondag 21 januari 2007 19:02 schreef demins het volgende:
[..]
Ik vind echt dat Gert daar iets aan moet doen. Anders is hij een moderator van lik me vestje!!!
Tsja, die is kut... dat heb ik ook al minimaal 1 keer gezegd de afgelopen weken... en ik heet geen Natasia dus ik hoef dat niet weer te zeggen, niet weer te zeggen, niet weer te zeggen hoor je me?? hoor je me?!quote:Op zondag 21 januari 2007 19:05 schreef demins het volgende:
Wel on-topic blijven! Het gaat over de avatar van die stinksok!!!
Dat levert nix op, en dus heeft ze er geen tijd voor.quote:Op zondag 21 januari 2007 19:11 schreef demins het volgende:
Als Natasia geen hoge ogen gaat gooien bij die EuroMultiWorldVoiceBank Inc. dan... moet ze het ergens anders proberen. Als voorleesmoeder op de school van haar kinderen. Is dat een idee?
Als Neurotica voorleest is Pipi Langs0k zelfs niet boeiend meer..quote:Op zondag 21 januari 2007 19:11 schreef demins het volgende:
Als Natasia geen hoge ogen gaat gooien bij die EuroMultiWorldVoiceBank Inc. dan... moet ze het ergens anders proberen. Als voorleesmoeder op de school van haar kinderen. Is dat een idee?
Day kan alleen nog maar haar (wisselende) favorieten tegen beter weten in verdedigen en haar zwarte zusters tegen ons in bescherming nemen. Dus die valt verder af!quote:Op zondag 21 januari 2007 19:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Valt me nu pas op dat Gert MOD is op DGK![]()
![]()
![]()
How low can you go?
Kan Brian daar geen hitje over schrijven?? Anneke saw the cattles in the sky...quote:Op zondag 21 januari 2007 19:12 schreef Elounda het volgende:
Als Neurotica voorleest is Pipi Langs0k zelfs niet boeiend meer..
ze heeft het nb over Anneke in plaats van Annika...
Need I say more...![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 19:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan Brian daar geen hitje over schrijven?? Anneke saw the cattles in the sky...
Op een school voor doofblinde kinderen dan???quote:Op zondag 21 januari 2007 19:12 schreef Elounda het volgende:
[..]
Als Neurotica voorleest is Pipi Langs0k zelfs niet boeiend meer..
ze heeft het nb over Anneke in plaats van Annika...
Need I say more...![]()
Doofblind moet gebarentaal in de handen doen.... dat kun je die kinderen niet aandoen.quote:Op zondag 21 januari 2007 19:15 schreef demins het volgende:
Op een school voor doofblinde kinderen dan???
Ze heeft wel goed gemanicuurde handen, dacht ik!quote:Op zondag 21 januari 2007 19:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doofblind moet gebarentaal in de handen doen.... dat kun je die kinderen niet aandoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |