Yes please! Heb je een bord voor je kop? Het is nu echt wel vaak genoeg vriendelijk gevraagd, EIKEL!quote:Op zondag 21 januari 2007 18:49 schreef Kaleddis het volgende:
s0k, waarom pas jij je avatar niet aan ?? Begint nu echt vrij irritant te worden...
Kan je met die avatar niet beter in het topic voor blinden posten???quote:Op zondag 21 januari 2007 18:46 schreef s0k het volgende:
[..]
ga er heen zou ik zeggen, en neem een touw mee
Gebruik Tubgirl maar eens in je avatar. Dat kan!!!quote:Op zondag 21 januari 2007 18:54 schreef Kaleddis het volgende:
Gert, kan iemand gebanned worden op basis van z'n avatar ???![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:58 schreef Tissik het volgende:
Ik vind het een ***avatar. En ik ben duidelijk niet de enige. Die avatar zorgt er enkel en alleen maar voor dat ik het bericht waar hij bij hoort niet lees (net als alle berichten die er boven en onder staan), maar meteen doorscroll tot het ding uit beeld is. Dan kan ik zonder misselijk (ja werkelijk waar!) te worden weer ongestoord verder lezen.
Jammer wel, voor al die posters die er boven of onder staan.
Ik vind echt dat Gert daar iets aan moet doen. Anders is hij een moderator van lik me vestje!!!quote:Op zondag 21 januari 2007 19:00 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Same here.
Shit, is dat klereding weer, scroll... (Soort Natasia effect *MUTE*)
Wel on-topic blijven! Het gaat over de avatar van die stinksok!!!quote:Op zondag 21 januari 2007 19:02 schreef Leandra het volgende:
Zit Natasia nou tegen de camera te praten?
Edit: oh natuurlijk..... 19.00 uur, voorleesuur...... ik hoop dat Nena zometeen gierend van het lachen om weer een bla bla leugen van Natasia de kamer verlaat.
quote:Op zondag 21 januari 2007 19:05 schreef demins het volgende:
[..]
Wel on-topic blijven! Het gaat over de avatar van die stinksok!!!
Valt me nu pas op dat Gert MOD is op DGKquote:Op zondag 21 januari 2007 19:02 schreef demins het volgende:
[..]
Ik vind echt dat Gert daar iets aan moet doen. Anders is hij een moderator van lik me vestje!!!
Tsja, die is kut... dat heb ik ook al minimaal 1 keer gezegd de afgelopen weken... en ik heet geen Natasia dus ik hoef dat niet weer te zeggen, niet weer te zeggen, niet weer te zeggen hoor je me?? hoor je me?!quote:Op zondag 21 januari 2007 19:05 schreef demins het volgende:
Wel on-topic blijven! Het gaat over de avatar van die stinksok!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |