Is dat van NL? Wat een lul. En wat een kut redactie.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:40 schreef partyyboyy het volgende:
LOL
Storm in een gouden glas water
Beste Fans,
Ook een miljonair zoals ik heeft last van ongemakken die de gewone burger treft. En dan doel ik niet over megastorm die nu over ons land raast. De gouden kooi houdt moedig stand, net zoals ik. Gisteren was de populariteitspol en daarin scoorde mijn persoontje niet zo goed. Althans, dat leek zo. Ik had namelijk een sneaky plannetje in elkaar gedraaid waardoor de lijst op zijn kop werd voorgelezen (afgesproken met de redactie). Over 2 dagen zal dit bekend gemaakt worden en dan blijkt dat niet Joep Meloen op de eerste plaats staat maar...juist, mijn persoontje. Ik kan nu al niet wachten om die kop van hem te zien als hij het desbetreffende nieuws hoort. Ik heb deze techniek ook veel toegepast in projecten waar ik last had van recalcitrante mavericks. Ik noem dat reversed psychology. Anyhow, nice talking to you. Gotta go...
Volgens mij is dat van de nepsite. Anders zou het wel heel erg triest zijn en het is ook helemaal niet geloofwaardig dat NL op 1 zou staan.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Is dat van NL? Wat een lul. En wat een kut redactie.
Nee dat is niet van Nathanael, dat staat op zijn fake-blog en is dus door een ghostwriter geschreven, op zijn eigen blog staat diezelfde dag wel een blogje met "storm" in de titel, maar met een compleet andere inhoud.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:06 schreef Kinga het volgende:
Ja ik heb het even gecheckt....quote:Op zondag 21 januari 2007 18:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat is niet van Nathanael, dat staat op zijn fake-blog en is dus door een ghostwriter geschreven, op zijn eigen blog staat diezelfde dag wel een blogje met "storm" in de titel, maar met een compleet andere inhoud.
Alleen dit filmpje is toch al genoeg om die "vrouw" te gaan haten?quote:Op zondag 21 januari 2007 18:03 schreef F04 het volgende:
Click here to watch DGK---Natasia-zegt-tegen-anderen-dat-Nena-op-zn-donder-heeft-gekregen
volgens mij is dit het goede filmpje (begint bij 00.33 sec)
Dat mens zit gewoon permanent in dr moedermodus.... alles wat jonger is dan zij moet naar mama Natasia luisteren.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:10 schreef Gert het volgende:
Alleen dit filmpje is toch al genoeg om die "vrouw" te gaan haten?
Trionfantelijk komt ze aanlopen. Met een samenzweerderig stemmetje: "Brian heeft op zijn flikker gekregen. En Nena heeft ook op zijn (sic) flikker gekregen. Moeten ze maar luisteren. Klaar. "
Walg.
En dan is het dus nog niet eens waar ook?
Dat komt van de valse blog http://goudennatanael.web-log.nl/quote:Op zondag 21 januari 2007 18:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Edit: leuk hoor, zelf verhaaltje verzinnen![]()
Nee het is idd niet waar Ze hebben niks gezegd en zeker niet gechat ZDNGMW liegt dus gewoon tegen iedereenquote:Op zondag 21 januari 2007 18:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen dit filmpje is toch al genoeg om die "vrouw" te gaan haten?
Trionfantelijk komt ze aanlopen. Met een samenzweerderig stemmetje: "Brian heeft op zijn flikker gekregen. En Nena heeft ook op zijn (sic) flikker gekregen. Moeten ze maar luisteren. Klaar. "
Walg.
En dan is het dus nog niet eens waar ook?
Ik heb goede hoop dat hij in de ZebraLounge door het publiek gelynched wordt...quote:Op zondag 21 januari 2007 18:40 schreef bosb het volgende:
Brian draait echt slecht... Eigenlijk moet gewoon iemand tegen hem zeggen dat hij beter bart of .nl kan laten gaan....
ga er heen zou ik zeggen, en neem een touw meequote:Op zondag 21 januari 2007 18:42 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat hij in de ZebraLounge door het publiek gelynched wordt...
Yes please! Heb je een bord voor je kop? Het is nu echt wel vaak genoeg vriendelijk gevraagd, EIKEL!quote:Op zondag 21 januari 2007 18:49 schreef Kaleddis het volgende:
s0k, waarom pas jij je avatar niet aan ?? Begint nu echt vrij irritant te worden...
Kan je met die avatar niet beter in het topic voor blinden posten???quote:Op zondag 21 januari 2007 18:46 schreef s0k het volgende:
[..]
ga er heen zou ik zeggen, en neem een touw mee
Gebruik Tubgirl maar eens in je avatar. Dat kan!!!quote:Op zondag 21 januari 2007 18:54 schreef Kaleddis het volgende:
Gert, kan iemand gebanned worden op basis van z'n avatar ???![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:58 schreef Tissik het volgende:
Ik vind het een ***avatar. En ik ben duidelijk niet de enige. Die avatar zorgt er enkel en alleen maar voor dat ik het bericht waar hij bij hoort niet lees (net als alle berichten die er boven en onder staan), maar meteen doorscroll tot het ding uit beeld is. Dan kan ik zonder misselijk (ja werkelijk waar!) te worden weer ongestoord verder lezen.
Jammer wel, voor al die posters die er boven of onder staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |