In jouw beleving, vergeet er dat niet bij te zeggen.quote:
Dacht dat dat wel duidelijk was ondertussen... maargoed ik zal het ook wel onder elke post zetten. Misschien in mn sig....quote:Op maandag 22 januari 2007 12:24 schreef doesss het volgende:
[..]
In jouw beleving, vergeet er dat niet bij te zeggen.
Fair enough![]()
Lijkt me wel duidelijk dat het mijn mening is...quote:Op maandag 22 januari 2007 12:24 schreef doesss het volgende:
[..]
In jouw beleving, vergeet er dat niet bij te zeggen.
Fair enough![]()
Fair enoughquote:Op maandag 22 januari 2007 12:23 schreef bosb het volgende:
[..]
Tsja, of je kunt eruit opmaken dat het gespeeld was![]()
Maargoed we zullen wel zien allemaal...
Tsja....... Ze zitten haar te paaien volgens mij.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:30 schreef bunnyma het volgende:
Bloemen! Zal wel voor deheks zijn.
Sonique is Uniquequote:Op maandag 22 januari 2007 12:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Lijkt me wel duidelijk dat het mijn mening is...
Ik praat namelijk niet voor anderen die zelf het woord kunnen doen...![]()
(ik praat ook niet mee met anderen wat dat betreft omdat de meerderheid de norm is)
inderdaadquote:Op maandag 22 januari 2007 12:31 schreef bosb het volgende:
[..]
Tsja....... Ze zitten haar te paaien volgens mij.
Bij nena heb ik nooit bloemen gezien.
Dus iedereen zit inhet huis om zo hoog mogelijk in de pop-poll te staan?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:34 schreef Taurus het volgende:
Ik denk dat sommige mensen hier het spelelement wel 'n beetje erg serieus nemen hoorDie hele theorie over Nathanael dat ie zichzelf expres niet populair zou willen maken, wat 'n belachelijk plan zou dat zijn, ik geloof er geen zak van. Die mensen zitten daar 24/7, 7 days a week! Met elkaar, denk je nou echt dat Nathanael 'n half jaar lang iedere dag strategisch zit te bedenken hoe hij in 't spel kan blijven?
Die mensen willen 't gewoon naar hun zin hebben hoor, Nathanael gaat echt niet zitten acteren dat ie Huub wil aanvallen. Ik denk dat ze enorm overschat worden, Nathanael was eerst Huub aan 't plagen, toen plaagde Huub terug en dat wordt enorm gewaardeerd volgens de populariteitspoll waardoor Nathanael nog gefrustreerder wordt met Huub dan ie al was, en hij nu ook maar 'n vriendinnetje zoekt, misschien dat 't helpt. Zo zie ik 't, eerder 'n wanhoopsdaad dan 'n geweldige move in 't spel
![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Zwakke punt blootgelegd: Hwnngmw ziet taart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |