abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 januari 2007 @ 12:10:34 #241
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45574752
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:04 schreef bosb het volgende:

[..]

Tsja en jij behoort tot de 80 % van de mensen die niet doorhebben dat daar in eemnes een keihard spel gespeeld wordt.
.nl is tot nu toe degen die dat spel erg goed speelt, hij weet heel veel mensen op zijn hand te krijgen, en komt zo in een positie dat hij anderen eruit kan spelen.
Daarnaast is hij heel erg goed in staat om bepaalde emoties te "faken" en dat terwijl geen enkele andere bewoner dat doorheeft.
Wat ook erg slim is van .nl is zijn minachting richting cp's. Voor andere mensen zijn deze dingen heel veel waard, maar .nl hecht hier overduidelijk heel weinig waarde aan. Op deze manier kun je het hele spel op je eigen manier spelen, zonder door de aantrekkingskracht van cp's tot domme dingen gedreven te worden.

Maargoed, als jij denkt dat hij dom, agressief, en gewoon een achterlijk mannetje is, is het natuurlijk je volste recht om dat te denken.
Ik zat laatst te denken. NL hecht zoveel waarde aan z'n contactpunten, dat als hij gaat stijgen in de poll het een foute boel is. Zolang hij lag in de poll blijft staan speelt hij een goed spel (niemand heeft um door)...

De poll is dus eigenlijk dan wel weer belangrijk, maar in tegenovergestelde richting....

Zolang de andere daar zoveel waarde aan hechte, zal NL vanzelf op de laagste plaats blijven staan...

En zo is ook precies het spel van NL. Inzoverre speelt NL een spel, maar de uitvoering wordt eigenlijk door de andere uitgevoert. (in de pocket)

Een nadeel is wel dat je het spel van andere afhankelijk maakt. Iets wat op den duur moet gaan veranderen, en daar is waar Huub in het spel komt kijken...

[/quote]
  maandag 22 januari 2007 @ 12:10:47 #242
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_45574758
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:05 schreef Leandra het volgende:
Valt alweer mee........ nu hetzelfde drama voor het praktijk-examen.
hoevaak gunnen we haar 6 keer
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_45574785
Nasty geslaagd voor theorie.

Bart: "hoe lang is ie geldig, een jaar toch?"
pi_45574820
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:10 schreef snetje het volgende:

[..]

hoevaak gunnen we haar 6 keer
Liever de eerste keer. Dan haar borstcorresatie en buikwand gedoe.

Owjeee, ik was dat multivoice vergeten.

Dat wijf verzint ook werkelijk waar van alles om te kunnen blijven hé?
pi_45574825
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:10 schreef Sonique het volgende:

[..]

Ik zat laatst te denken. NL hecht zoveel waarde aan z'n contactpunten, dat als hij gaat stijgen in de poll het een foute boel is. Zolang hij lag in de poll blijft staan speelt hij een goed spel (niemand heeft um door)...

De poll is dus eigenlijk dan wel weer belangrijk, maar in tegenovergestelde richting....

Zolang de andere daar zoveel waarde aan hechte, zal NL vanzelf op de laagste plaats blijven staan...

En zo is ook precies het spel van NL. Inzoverre speelt NL een spel, maar de uitvoering wordt eigenlijk door de andere uitgevoert. (in de pocket)

Een nadeel is wel dat je het spel van andere afhankelijk maakt. Iets wat op den duur moet gaan veranderen, en daar is waar Huub in het spel komt kijken...
[/quote]

Als huub dat moment haalt.... Denk dat hij zich binnenkort na een liter drank wel weer tot iets heel erg doms gaat laten verleiden.....
  maandag 22 januari 2007 @ 12:13:07 #246
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_45574829
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:07 schreef doesss het volgende:

[..]
En je heb dus niet door dat nl zo labiel als de neten is.
Helemaal mee eens. Totaal onzeker type. Laf en gemeen.
Hij is zeker niet dom en zal vast heel aardig kunnen zijn maar hier slaat hij de plank volledig mis.

Overigens is Huub degene die niet aan contactpunten hecht.
Er kan er maar één de domste zijn
  maandag 22 januari 2007 @ 12:13:53 #247
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45574853
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:08 schreef bosb het volgende:

[..]

Denk je dat deze meneer niet schreeuwend op de grond was gevallen omdat hij met zijn knie tegen het bed aan kwam???
Dat was zijn escape, ook als er niemand stond...
Maargoed, jij je eigen idee.
idd. Hij had het bed nooit gehaalt zeg maar. Ook het feit dat Natasia daar stond helpt. Als 'zij mee kan helpen om zelf in the picture te staan zal ze dat ook doen....

Een grote schrreuwbek helpt daar heel erg mee, en ook 'ik heb een drama voorkomen' werkt ook positief op Natasia haar ego
  maandag 22 januari 2007 @ 12:14:14 #248
144250 doesss
Show me the money
pi_45574862
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:08 schreef bosb het volgende:

[..]

Denk je dat deze meneer niet schreeuwend op de grond was gevallen omdat hij met zijn knie tegen het bed aan kwam???
Dat was zijn escape, ook als er niemand stond...
Maargoed, jij je eigen idee.
Geloof ook wel dat het een toneelspelertje is.
Denk alleen dat ie een stuk minder goed is dan sommige denken.

Maargoed ieder z'n eigen idee.

Fair enough
The streets will flood with the blood of the none believers!
Life is just a ride!
pi_45574886
Ik ga maar ff wat stormschade herstellen, die aandachttrekkerij van Natasiaaaaaaaa is nu al te veel voor mijn bloeddruk.

maandag 22 januari 2007 @ 12:15:27 #250
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45574894
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:12 schreef bosb het volgende:

[..]

Als huub dat moment haalt.... Denk dat hij zich binnenkort na een liter drank wel weer tot iets heel erg doms gaat laten verleiden.....
NL zegt het ook zelft tegen de kapper wat ik net zei. Die gaat er op een andere manier uit...

En dat is die info die iedereen mist, incl Bart die er met z'n hoofd bovenop zit...
  maandag 22 januari 2007 @ 12:16:43 #251
144250 doesss
Show me the money
pi_45574932
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:13 schreef Sonique het volgende:

[..]

idd. Hij had het bed nooit gehaalt zeg maar. Ook het feit dat Natasia daar stond helpt. Als 'zij mee kan helpen om zelf in the picture te staan zal ze dat ook doen....

Een grote schrreuwbek helpt daar heel erg mee, en ook 'ik heb een drama voorkomen' werkt ook positief op Natasia haar ego
Dus nu is nl al op voorhand de reactie van de heks in aan het schatten en binnen een paar minuten in z'n plan aan het implementeren
Life is just a ride!
  maandag 22 januari 2007 @ 12:17:20 #252
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45574950
OMG, ze is goed.
  maandag 22 januari 2007 @ 12:17:57 #253
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45574968
NL: "je woont hier toch niet?!"

Woonde ze er maa r wel!
pi_45574971
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:15 schreef Sonique het volgende:

[..]

NL zegt het ook zelft tegen de kapper wat ik net zei. Die gaat er op een andere manier uit...

En dat is die info die iedereen mist, incl Bart die er met z'n hoofd bovenop zit...
Moet zeggen dat je bart hier misschien wel een klein beetje onderschat.. Hij heeft dit plan vannacht samen met .nl heel duidelijk zitten uitwerken, en .nl heeft hierin (slim) al aangegeven dat er geen rol voor hem is weggeled omdat hij anders ook moet vertrekken.
  maandag 22 januari 2007 @ 12:19:02 #255
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45574993
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:18 schreef bosb het volgende:

[..]

Moet zeggen dat je bart hier misschien wel een klein beetje onderschat.. Hij heeft dit plan vannacht samen met .nl heel duidelijk zitten uitwerken, en .nl heeft hierin (slim) al aangegeven dat er geen rol voor hem is weggeled omdat hij anders ook moet vertrekken.
okay, dat heb ik gemist...

maar dat bevestigd wel dat NL zich aan het losweken is, of heb ik dat mis?
pi_45575014
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:16 schreef doesss het volgende:

[..]

Dus nu is nl al op voorhand de reactie van de heks in aan het schatten en binnen een paar minuten in z'n plan aan het implementeren
Nee dat niet zozeer, maar de heks stond er wel op dat moment, en het bed was de veilige backup....
Ik vond het zo vreemd dat hij de vorige keer allerlei opmerkingen over familie pikte en slikte, en nu "los" ging over onzinnige dronkenmanspraat....
pi_45575066
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:19 schreef Sonique het volgende:

[..]

okay, dat heb ik gemist...

maar dat bevestigd wel dat NL zich aan het losweken is, of heb ik dat mis?
Ja heb je wel een punt, hij maakt van zichzelf een soort regisseur.... Ik denk ook dat het hem heel erg goed uitkomt dat bart en brian al lagen te slapen toen hij laatst "doordraaide".. Dan kan hij ze later in alle rust zijn versie van het verhaal vertellen, en daarbij op bepaalde situaties aansturen.
  maandag 22 januari 2007 @ 12:21:52 #258
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45575087
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:16 schreef doesss het volgende:

[..]

Dat is wat NL zo goed maakt.

Maar Natsia was niet meegenomen in het plan zeg maar, wel mooi meegenemen.

De knie was de noodrem, of het excuus om huub niet op z'n bek te rossen...
  maandag 22 januari 2007 @ 12:22:45 #259
144250 doesss
Show me the money
pi_45575113
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:19 schreef bosb het volgende:

[..]

Nee dat niet zozeer, maar de heks stond er wel op dat moment, en het bed was de veilige backup....
Ik vond het zo vreemd dat hij de vorige keer allerlei opmerkingen over familie pikte en slikte, en nu "los" ging over onzinnige dronkenmanspraat....
Dat krijg je met labiele mensen.....
Life is just a ride!
pi_45575139
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:22 schreef doesss het volgende:

[..]

Dat krijg je met labiele mensen.....
Tsja, of je kunt eruit opmaken dat het gespeeld was

Maargoed we zullen wel zien allemaal...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: