Ik ook, ik denk dat het in het spel 'laat huub zich oppermachtig voelen' spelletje van NL zit.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:38 schreef Taurus het volgende:
Wat was Huub schattig met zijn neefjes en ik vind dat liefdesgebeuren van Nathanael een beetje nep. Hij had 't meteen al over verliefd worden e.d. toch?? Dat ie dat liever niet had gewild ofzo, is het wederzijds of heeft die kapster ook zoiets van 'flikker 'n heel eind op' ? Volgens mij gewoon 'n populariteitstruukje.
Dus als NL iets zegt, dan is het zo? Jij overschat dat mannetje echt denk ik.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:46 schreef Sonique het volgende:
[..]
Immers, als NL geen doel meer had, zou hij zo weg zijn. Dat heeft hij meerdere malen gezegt. Als hij geen doel meer zou hebben of iets met z'n zoontje, dan zou hij zo weg zijn....
Het moet dus wel een spel zijn van NL.
Dus als NL iets zegt is het bij voorbaat al onwaar?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:51 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dus als NL iets zegt, dan is het zo? Jij overschat dat mannetje echt denk ik.
Zat ik me net ook te bedenken. Volgens mij moet ze echt heel trouw streamen of net een zeeer duidelijke instructies meegekregen hebben. DIe zit echt te vissen naar informatie, en door dat een beetje slijmerig en grappig ( flirten met bart enzo) te doen trappen deze 3 heren er echt met open ogen in.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:51 schreef Sonique het volgende:
Die kapster is heel slim....
Zulke mensen hou ik niet van... Die praten op z'n manier dat je zomaar dingen gaat zeggen die niet voor derden bestemt zijn enzo...
Ze is een heel glad aaltje....
Goed gecast!
Dat NL over de rooie ging was écht niet gespeeld hoor. Hij begon met opmerkingen vanuit de hoogte te maken, om Huub van zijn roze wolkje af te trekken. Dát was ten dele uit persoonlijke frustratie, maar ook deel van het spel.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:46 schreef Sonique het volgende:
[..]
De 'gespeelde' uitspatting van NLtegen Huub gisternacht (want waarom zou NL het anders zelf uitlokken) was om huub te laten denken dat NL zwak aan het worden is.
[..]
Tsja en jij behoort tot de 80 % van de mensen die niet doorhebben dat daar in eemnes een keihard spel gespeeld wordt.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:51 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dus als NL iets zegt, dan is het zo? Jij overschat dat mannetje echt denk ik.
En je heb dus niet door dat nl zo labiel als de neten is.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dus als NL iets zegt is het bij voorbaat al onwaar?
Dat is juist het mooie dat iedereen dat denkt. Daarom kan NL ook zo letterlijk uit hoek komen soms qua plan. Niemand gelooft hem toch...
Ik denk juist dat iedereen NL onderchat. En dat maakt het voor mij juist leuk om NL z'n brain te picken, kijken wat z'n volgende stap is, kijken hoe het plan zich uitrolt.
De enige bewoners die ook zo'n plan hebben, maar in mindere mate zijn Huub en Sylvia.
Ik heb mijn theorieen, jij de jouwe.
Tot zover kan ik zeggen dat ik best wel vind dat ik het aardig aan het rechte eind heb qua NL...
(lees maar terug in de COSjes zou ik zeggen)
Denk je dat deze meneer niet schreeuwend op de grond was gevallen omdat hij met zijn knie tegen het bed aan kwam???quote:Op maandag 22 januari 2007 12:07 schreef doesss het volgende:
[..]
En je heb dus niet door dat nl zo labiel als de neten is.![]()
Wat als die heks hem niet tegen had gehouden.
Dan had ie z'n tweede gele kaart gekregen en was 't![]()
Of had ie dit volgens jou met die heks ook afgesproken![]()
En trouwens heel dat geneuzel over lagen is ook een grote quatz.
Net alsof er iemand is in dat hutje die gevoelens en spel uit elkaar kan houden.
![]()
Betweters![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:03 schreef Grimm het volgende:
Spelze zitten mekaar behoorlijk op mekaars tenen te trappen, ze zitten allebei te praten over een spel spelen maar ze hebebn d'r allebei de hersenen niet voor.
Het zijn, en dan vooral NL, arrogante bekrompen mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |