Dus nu is nl al op voorhand de reactie van de heks in aan het schatten en binnen een paar minutenquote:Op maandag 22 januari 2007 12:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
idd. Hij had het bed nooit gehaalt zeg maar. Ook het feit dat Natasia daar stond helpt. Als 'zij mee kan helpen om zelf in the picture te staan zal ze dat ook doen....
Een grote schrreuwbek helpt daar heel erg mee, en ook 'ik heb een drama voorkomen' werkt ook positief op Natasia haar ego
Moet zeggen dat je bart hier misschien wel een klein beetje onderschat.. Hij heeft dit plan vannacht samen met .nl heel duidelijk zitten uitwerken, en .nl heeft hierin (slim) al aangegeven dat er geen rol voor hem is weggeled omdat hij anders ook moet vertrekken.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:15 schreef Sonique het volgende:
[..]
NL zegt het ook zelft tegen de kapper wat ik net zei. Die gaat er op een andere manier uit...
En dat is die info die iedereen mist, incl Bart die er met z'n hoofd bovenop zit...
okay, dat heb ik gemist...quote:Op maandag 22 januari 2007 12:18 schreef bosb het volgende:
[..]
Moet zeggen dat je bart hier misschien wel een klein beetje onderschat.. Hij heeft dit plan vannacht samen met .nl heel duidelijk zitten uitwerken, en .nl heeft hierin (slim) al aangegeven dat er geen rol voor hem is weggeled omdat hij anders ook moet vertrekken.
Nee dat niet zozeer, maar de heks stond er wel op dat moment, en het bed was de veilige backup....quote:Op maandag 22 januari 2007 12:16 schreef doesss het volgende:
[..]
Dus nu is nl al op voorhand de reactie van de heks in aan het schatten en binnen een paar minutenin z'n plan aan het implementeren
Ja heb je wel een punt, hij maakt van zichzelf een soort regisseur.... Ik denk ook dat het hem heel erg goed uitkomt dat bart en brian al lagen te slapen toen hij laatst "doordraaide".. Dan kan hij ze later in alle rust zijn versie van het verhaal vertellen, en daarbij op bepaalde situaties aansturen.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:19 schreef Sonique het volgende:
[..]
okay, dat heb ik gemist...
maar dat bevestigd wel dat NL zich aan het losweken is, of heb ik dat mis?
Dat is wat NL zo goed maakt.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:16 schreef doesss het volgende:
[..]
Dus nu is nl al op voorhand de reactie van de heks in aan het schatten en binnen een paar minutenin z'n plan aan het implementeren
Dat krijg je met labiele mensen.....quote:Op maandag 22 januari 2007 12:19 schreef bosb het volgende:
[..]
Nee dat niet zozeer, maar de heks stond er wel op dat moment, en het bed was de veilige backup....
Ik vond het zo vreemd dat hij de vorige keer allerlei opmerkingen over familie pikte en slikte, en nu "los" ging over onzinnige dronkenmanspraat....
Tsja, of je kunt eruit opmaken dat het gespeeld wasquote:Op maandag 22 januari 2007 12:22 schreef doesss het volgende:
[..]
Dat krijg je met labiele mensen.....![]()
In jouw beleving, vergeet er dat niet bij te zeggen.quote:
Dacht dat dat wel duidelijk was ondertussen... maargoed ik zal het ook wel onder elke post zetten. Misschien in mn sig....quote:Op maandag 22 januari 2007 12:24 schreef doesss het volgende:
[..]
In jouw beleving, vergeet er dat niet bij te zeggen.
Fair enough![]()
Lijkt me wel duidelijk dat het mijn mening is...quote:Op maandag 22 januari 2007 12:24 schreef doesss het volgende:
[..]
In jouw beleving, vergeet er dat niet bij te zeggen.
Fair enough![]()
Fair enoughquote:Op maandag 22 januari 2007 12:23 schreef bosb het volgende:
[..]
Tsja, of je kunt eruit opmaken dat het gespeeld was![]()
Maargoed we zullen wel zien allemaal...
Tsja....... Ze zitten haar te paaien volgens mij.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:30 schreef bunnyma het volgende:
Bloemen! Zal wel voor deheks zijn.
Sonique is Uniquequote:Op maandag 22 januari 2007 12:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Lijkt me wel duidelijk dat het mijn mening is...
Ik praat namelijk niet voor anderen die zelf het woord kunnen doen...![]()
(ik praat ook niet mee met anderen wat dat betreft omdat de meerderheid de norm is)
inderdaadquote:Op maandag 22 januari 2007 12:31 schreef bosb het volgende:
[..]
Tsja....... Ze zitten haar te paaien volgens mij.
Bij nena heb ik nooit bloemen gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |