quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:49 schreef SeLang het volgende:
Ik maak me er meer zorgen over dat als ik dood ben en ze mijn PC gaan opruimen mensen uit mijn echte leven er achter komen dat ik allemaal bullshit op een of ander kansloos forum heb gepost
Het is toch RIB aan de nabestaanden?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:21 schreef Herald het volgende:
[..]
in case of dWc_DriveBy:
zet een [afbeelding] voor je naam
KIP aan de nabestaanden!
Klinkt als een heel avontuur!!!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 03:14 schreef Rocho het volgende:
Mijn buurman (23) is ruim een maand geleden overleden. Ik kende hem voordat hij hier kwam wonen al een paar jaar uit een irc-kanaal. De avond waarop hij gevonden was, heb ik het vrij snel gemeld in dat kanaal. Dat was wel erg moeilijk, hoe zeg je zoiets? "Jongens, Jan is overleden"? "-!- Jan (jan@huis) has quit life"?
Vanuit 't kanaal zijn we toen gaan denken met welke projecten hij bezig was. Hij had zich voor een bepaald open source project veel ingezet en daar hebben we het aan doorgegeven. Tevens hebben we nog een mailtje gestuurd over een mailinglist van wat vrienden en hebben we 't doorgegeven aan de vereniging waar hij bij zat. Dit doordat we wisten dat z'n ouders daar geen contact mee hadden.
Op verschillende internetfora zijn toen kleine condoleance registers geplaatst, vanuit dat OSS project. Dit heeft zijn vader gevonden en was zeer onder de indruk. Op de crematie was 75% van het irc-kanaal aanwezig.
Als ik de reacties hierboven lees, dan heb ik 't gevoel dat mensen IRL en OLL apart zien. Voor mij is het anders. De meeste mensen waar ik veel contact mee heb online, zie ik ook heel veel irl. Sterker nog, 't internet is voor mij een groot verlengstuk op het echte leven. Een deel woont wel verspreid over heel Nederland, maar er is altijd wel iemand die mij regelmatig ziet.
Is er cake?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:00 schreef Lucille het volgende:
Wie van FOK! zou er op mijn crematie willen komen? Dat vraag ik me dus echt af (serieus).
dat is ook gevaarlijk iddquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:49 schreef SeLang het volgende:
Ik maak me er meer zorgen over dat als ik dood ben en ze mijn PC gaan opruimen mensen uit mijn echte leven er achter komen dat ik allemaal bullshit op een of ander kansloos forum heb gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |