Aha.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:31 schreef fanneke het volgende:
[..]
Er blijken er nog meer te zijn. Ik ga het niet zeggen want ik heb het opgezocht.![]()
Kom tot 5 Polen.
weet je dat zeker? België lag er na de 1/8e finales al uit.quote:
Ik had net ergens gelezen dat het Enzo Scifo was, maar ik kan het nu nergens meer vinden.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:07 schreef fanneke het volgende:
[..]
weet je dat zeker? België lag er na de 1/8e finales al uit.
ff opgezocht voor je ...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik had net ergens gelezen dat het Enzo Scifo was, maar ik kan het nu nergens meer vinden.![]()
Ik weet het dus niet meer zeker.![]()
quote:he had an outstanding tournament at the 1990 FIFA World Cup, and was crowned second best player of the tournament behind Lothar Matthaus.
nu dat is opgelost kan ik tenminste rustig slapen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:17 schreef Radegast het volgende:
Er worden ook zoveel prijzen uitgedeeld bij WK's [afbeelding], wat een kutvraag was dit van mij zeg...
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:23 schreef fanneke het volgende:
PSV en DWS
4x tegen elkaar. Kopenhagen won 2 keer in A'dam. Dat weet ik zeker.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:26 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel keer speelde FC Kopenhagen tegen Ajax en hoeveel keer won FC Kopenhagen? En hoeveel wedstrijden won Ajax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |