Ik wil dus kiezen voor direct beleggen basis, hierbij betaal ik dus geen kosten per kwartaal. ik betaal voor elke order 7 euro en daarnaast over de waarde van de complete order 0,20 % eenmalig. Zie ik dat zo goed? Of zit er nog ergens een addertje.quote:Aantrekkelijke tarieven
Omdat u zelfstandig belegt, zonder tussenkomst van een adviseur, betaalt u altijd een zeer gunstig tarief. Plaatst u uw orders via internet, dan bent u nog goedkoper uit dan wanneer u dit via de Rabo Beleggingslijn doet.
Bij Rabo Direct Beleggen kunt u uit drie tariefsoorten kiezen: Basis, Select, of Actief. Wilt u weten welke tariefkeuze voor u het voordeligst is, doorloop dan de adviesmodule.
Vast tariefdeel Rabo Direct Beleggen per kwartaal
Abonnement ____________ basis , select, actief
Vast tariefdeel per kwartaal : 0,00 7,50 30,00
Tarieven Rabo Direct Beleggen via internet per order per dag
Aandelen / Obligaties binnenland basis select actief
vast bedrag per transactie 7,00 7,00 7,00
plus over beurswaarde 0,20% 0,15% 0,10%
En Binck kan een bekende je aanmelden, dan krijgen jullie beide ¤50 aan transactiekortingquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:52 schreef Blupp het volgende:
nee niet bij Rabo blijven.
Alex en Binck werkt veel beter en sneller etc.
mvg
100quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:16 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
En Binck kan een bekende je aanmelden, dan krijgen jullie beide ¤50 aan transactiekorting
Ja, heb ook wel interresse.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:55 schreef matjas het volgende:
tja als iemand zich nog wil aanmelden voor binck met die 100 euro korting op transactiekosten, laat het me maar weten, ik heb nog zo een ding liggen en niemand in mijn omgeving die zich wil aanmelden
En dan nog. Hoeveel geld scheelt het je? Het is je goed recht natuurlijk, maar persoonlijk, als het slechts een paar euro per jaar scheelt, zou ik absoluut voor Binck gaan. De service en helpdesk is bijvoorbeeld ook heel sterk. Bel maar 's op een willekeurig moment de helpdesk van Binck. Binnen 1 minuut iemand aan de lijn en die weten ook gewoon PRECIES waar ze over praten. Tel daarbij op het schaduw-portefeuille systeem van Binck. Maar goed, your call. Ik ben ook door schade en schande wijs geworden. Succes bij de Rabo. Binck IS gewoon beter. Undenied.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:44 schreef Brammetje het volgende:
Ik ga toch voor de Rabo, voor die 6 a 7 order transacties die ik op jaabasis doe is het goedkoper bij de Rabo. Zelfs de website van Binck bevestigt dit.
Alex = Raboquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:52 schreef Blupp het volgende:
nee niet bij Rabo blijven.
Alex en Binck werkt veel beter en sneller etc.
mvg
Ja, dat klopt, alleen moet iemand jou daar voor aanmelden. Informatie Binck:quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:44 schreef Brammetje het volgende:
Ik denk dat ik toch bij Binck ga, maar die actie van die 50 euro geldt die nog? Ik zie het nergens op de site staan, en ik mag toch aannemen dat ze daar reclame voor maken op hun site.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |