abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45561560
Ik wil binnenkort beginnen met beleggen, ik zal 1 keer in de 3 maanden een order transactie doen voor ca 1500 euro aandelen.

Nu heb je tegenwoordig zoveel bedrijven waarbij je kunt beleggen, Binck Alex enz enz. Ik heb even wat gekeken en ik denk dat ik toch gewoon bij mijn eigen bank blijf ( Rabobank) Ik zag het volgende wat voor mij waarschijnlijk zeer gunstig is:
quote:
Aantrekkelijke tarieven
Omdat u zelfstandig belegt, zonder tussenkomst van een adviseur, betaalt u altijd een zeer gunstig tarief. Plaatst u uw orders via internet, dan bent u nog goedkoper uit dan wanneer u dit via de Rabo Beleggingslijn doet.

Bij Rabo Direct Beleggen kunt u uit drie tariefsoorten kiezen: Basis, Select, of Actief. Wilt u weten welke tariefkeuze voor u het voordeligst is, doorloop dan de adviesmodule.

Vast tariefdeel Rabo Direct Beleggen per kwartaal

Abonnement ____________ basis , select, actief
Vast tariefdeel per kwartaal : 0,00 7,50 30,00

Tarieven Rabo Direct Beleggen via internet per order per dag

Aandelen / Obligaties binnenland basis select actief
vast bedrag per transactie 7,00 7,00 7,00
plus over beurswaarde 0,20% 0,15% 0,10%
Ik wil dus kiezen voor direct beleggen basis, hierbij betaal ik dus geen kosten per kwartaal. ik betaal voor elke order 7 euro en daarnaast over de waarde van de complete order 0,20 % eenmalig. Zie ik dat zo goed? Of zit er nog ergens een addertje.

Nu zul je denken waarom bel je de bank niet effe, ik denk dat de mensen hier objectiever zijn dan mijn bank. Alvast bedankt voor het advies.
pi_45563266
Je betaalt 1 keer per jaar bewaarloon. Ik heb het overzicht van 2006 nog niet ontvangen, maar in 2005 was het bewaarloon 1,90 euro per fonds (incl. btw) + 0,2% over de waarde (voor bedragen tot en met 42.500 euro). Het minimum bewaarloon was 11,90 euro.

Bij dividend gaat er wat provisie af. Bij mij was dat in 2005 meestal maximaal een euro per keer.
pi_45612878
nee niet bij Rabo blijven.
Alex en Binck werkt veel beter en sneller etc.
mvg
  woensdag 24 januari 2007 @ 19:16:21 #4
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_45639249
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:52 schreef Blupp het volgende:
mvg
En Binck kan een bekende je aanmelden, dan krijgen jullie beide ¤50 aan transactiekorting
pi_45639793
Binck is goed zeker voor de partuculiere huis tuin en keuken belegger, zeker ook met die actie van een vriend aanmelden
  woensdag 24 januari 2007 @ 20:03:03 #6
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_45641069
Precies wat hullie zeggen! Ik heb een paar jaar (gewoon voor de fun) bij Rabo Direct Beleggen gezeten, maar ik heb werkelijk geen seconde spijt gehad van mijn switch naar Binck. VEEL beter. Sneller. Goedkoper. En als je die bekende niet hebt, ik wil je graag aanmelden, stuur me dan ff een mailtje. Scheelt je (en mij ook) 50E! Netto winst!
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  woensdag 24 januari 2007 @ 21:18:06 #7
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_45643933
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:16 schreef Richie_Rich het volgende:

[..]

En Binck kan een bekende je aanmelden, dan krijgen jullie beide ¤50 aan transactiekorting
100

Maar idd, je moet de afweging maken. Ik doe best veel. Ook in turbo's die fluctueren veel sneller dus moet je er sneller bij. Maar als je 1 keer in 3 maanden transactie doet. Zou ik het idd bij rabobank houden.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_45658791
tja als iemand zich nog wil aanmelden voor binck met die 100 euro korting op transactiekosten, laat het me maar weten, ik heb nog zo een ding liggen en niemand in mijn omgeving die zich wil aanmelden
pi_45659235
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 12:55 schreef matjas het volgende:
tja als iemand zich nog wil aanmelden voor binck met die 100 euro korting op transactiekosten, laat het me maar weten, ik heb nog zo een ding liggen en niemand in mijn omgeving die zich wil aanmelden
Ja, heb ook wel interresse.
pi_45660266
Ik ga toch voor de Rabo, voor die 6 a 7 order transacties die ik op jaabasis doe is het goedkoper bij de Rabo. Zelfs de website van Binck bevestigt dit.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:40:21 #11
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_45688837
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 13:44 schreef Brammetje het volgende:
Ik ga toch voor de Rabo, voor die 6 a 7 order transacties die ik op jaabasis doe is het goedkoper bij de Rabo. Zelfs de website van Binck bevestigt dit.
En dan nog. Hoeveel geld scheelt het je? Het is je goed recht natuurlijk, maar persoonlijk, als het slechts een paar euro per jaar scheelt, zou ik absoluut voor Binck gaan. De service en helpdesk is bijvoorbeeld ook heel sterk. Bel maar 's op een willekeurig moment de helpdesk van Binck. Binnen 1 minuut iemand aan de lijn en die weten ook gewoon PRECIES waar ze over praten. Tel daarbij op het schaduw-portefeuille systeem van Binck. Maar goed, your call. Ik ben ook door schade en schande wijs geworden. Succes bij de Rabo. Binck IS gewoon beter. Undenied.

Succes met je eerste beleggingen, careful: het is verslavend!
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_45719798
Ik ben zelf ook even begonnen bij de rabo, maar nu ook overgestapt naar binck. Bij mij was bink op jaarbasis iets duurder, maar ach, dat ging om 10 euro oid. De site van binck is zo ontzetttend veel beter! Wanneer rabo de site op het zelfde niveau heeft ga ik mischien wel terug, als rabo dan mij een goed voorstel wil doen voor de transactiekosten
Want ik ben HYPER dan HYPER dan HYPER dan HYPE! Overhyped voor als je dat niet begrijpt
pi_45766990
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:52 schreef Blupp het volgende:
mvg
Alex = Rabo
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
pi_45768058
Ik mag niet beleggen want ik werk bij een financiele toezichthouder
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
pi_45946314
Ik denk dat ik toch bij Binck ga, maar die actie van die 50 euro geldt die nog? Ik zie het nergens op de site staan, en ik mag toch aannemen dat ze daar reclame voor maken op hun site.
pi_45958214
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 17:44 schreef Brammetje het volgende:
Ik denk dat ik toch bij Binck ga, maar die actie van die 50 euro geldt die nog? Ik zie het nergens op de site staan, en ik mag toch aannemen dat ze daar reclame voor maken op hun site.
Ja, dat klopt, alleen moet iemand jou daar voor aanmelden. Informatie Binck:

Introduceer een klant en ontvang allebei EUR 50,00 aan transactiekosten
Bent u tevreden over de dienstverlening van BinckBank en kent u een zelfstandige belegger die u ook met onze dienstverlening wilt laten kennismaken? Meld hem of haar dan nu geheel vrijblijvend aan door onderstaand formulier in te vullen (uw eigen gegevens hoeft u niet in te vullen. Deze worden automatisch meegestuurd).

Wij sturen uw introducé vervolgens de BinckBank informatiemap toe. Wanneer uw introducé een rekening opent bij BinckBank, dan vergoedt BinckBank u én uw introducé EUR 50,00 aan transactiekosten. De eerste EUR 50,00 aan transactiekosten van uw introducé worden dus niet in rekening gebracht. Op het moment dat uw introducé dit bedrag aan transactiekosten heeft bereikt, zijn voor u de eerstvolgende EUR 50,00 aan transactiekosten gratis. Er is geen tijdslimiet verbonden aan deze transacties zodat u alle tijd en ruimte heeft om de gratis EUR 50,00 aan transactiekosten te benutten.
  zondag 4 februari 2007 @ 07:48:43 #17
167723 sanni
Acima de seu
pi_45963596
Neem van mij aan dat beleggen alleen zin heeft als je wat kunt missen en
jezelf enigzins hebt voorbereid. Banken met hun zogenaamde
'adviseurs' die je met mooie grafieken en schaalmodellen een mooi toekomstbeeld
schetsen moet je niet geloven en terzijde schuiven want het beste is en blijft
zelf zo veel mogelijk informatie inwinnen en uiteindelijk zelf afhandelen.
M.a.w jij geeft de orders hoe jij wat belegd wilt hebben en in welke hoeveelheid.
Binck is idd een geweldige Bank om te beginnen en als je wilt weten wat voor
aandelen je moet kopen dan moet je niet teveel zoals in het verleden in de bekende
'blue-chips companies investeren. Succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')