Ben benieuwd na dit weekend.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:25 schreef MiLalaa het volgende:
nou dat is inderdaad wel heel luxe al die felicitaties. Ik vergeet zelf altijd de winnaar te feliciteren![]()
nou bereid je alvast maar voor, voor het geval jij het bentquote:
Jaloers ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En dat omdat een vrouw wint
slijmballen
Ik kan er toch ook niets aan doen dat ik zoveel volgelingen heb, die me allemaal nadoenquote:
Ik ga m'n best doen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:04 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nou bereid je alvast maar voor, voor het geval jij het bent
Brucequote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:51 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik kan er toch ook niets aan doen dat ik zoveel volgelingen heb, die me allemaal nadoen
jaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:41 schreef snellejelle het volgende:
En dat omdat een vrouw wint
slijmballen
hé. die link probeerde ik hier ook neer te zetten, maar bij het drukken op de deelnemers op de site wcheerenveen.org bleef het adres in de url''balk '' ongewijzigd, dus zonder de toevoeging deelnemers.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:02 schreef BVO het volgende:
Hier de deelnemers; http://www.wcheerenveen.o(...)ers_nl_heren2007.asp
Als ik in mijn adresbalk http://www.wchee intoets staat íe er automatisch bijquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:42 schreef sturky100 het volgende:
[..]
hé. die link probeerde ik hier ook neer te zetten, maar bij het drukken op de deelnemers op de site wcheerenveen.org bleef het adres in de url''balk '' ongewijzigd, dus zonder de toevoeging deelnemers.
Hoe doe je dathoogeschoolwerk
![]()
In een nieuw venster openen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:42 schreef sturky100 het volgende:
[..]
hé. die link probeerde ik hier ook neer te zetten, maar bij het drukken op de deelnemers op de site wcheerenveen.org bleef het adres in de url''balk '' ongewijzigd, dus zonder de toevoeging deelnemers.
Hoe doe je dathoogeschoolwerk
![]()
kan ook nog. sinds deze week heb ik ie7, en laat ik openen in een nieuw tabblad. Het mooie is dat je groepen tabbladen kan opslaan bij je favorieten. voor komend weekend heb ik bv. de sites die ik volg voor het schaatsen opgeslagen. perfectquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |