quote:Nou je krijgt het toch wel een beetje koud in de winter als je gaat skaten...en het is de hele tijd slecht weer om te skaten
Op zondag 20 januari 2002 00:25 schreef Ska-te het volgende:
Zijn dr nog mensen die boarden of is iedereen gestopt omdat et winter is|
Best wel raar dat dr hier niets staat over skateboarden of in ieder geval iets van extreme sports
quote:Ja daar zit wel wat in....
Op zondag 20 januari 2002 18:56 schreef -Ma3stro- het volgende:
zomer = skaten
winter = snowboarden (omdat et dan toch al freakin koud is dan kun je net zo goed de piste opzoeken)
quote:En slecht weer valt wel mee...zo vaak regent het niet en de vrieskou is ookal weer weg
Op zondag 20 januari 2002 19:00 schreef Rellehenk het volgende:[..]
Nou je krijgt het toch wel een beetje koud in de winter als je gaat skaten...en het is de hele tijd slecht weer om te skaten
quote:mjah als mede arme student weet ik pcies wat je bedoeld
Op zondag 20 januari 2002 19:01 schreef Ska-te het volgende:[..]
Ja daar zit wel wat in....
Ik denk alleen dat skateboarden voor arme studenten(zoals ik) wat makkelijker is dan elke keer naar zo'n indoor baan of op wintersport
quote:Ja dat weet ik, ik ben 2 jaar geleden in Tjechie geweest:)Alleen niet in een 5 sterren restaurant
Op zondag 20 januari 2002 19:10 schreef -Ma3stro- het volgende:[..]
mjah als mede arme student weet ik pcies wat je bedoeld
Die indoorbanen zijn eigenlijk wel veelste duur... maja tis een verslaving. En op wintersport gewoon lekker naar tjechie gaan.. lekker goedkoop. 50 cent voor een halve liter bier in een 5 sterren restaurant
quote:Nee jammer genoeg niet, et was met mn school toen..we zaten in een hotel dat echt zwaar ranzig was, et eten was niet te vreten dus gingen we elke dag naar kentucky fried chicken(zo'n 6x per dag)maar verder was et heel cool
Op zondag 20 januari 2002 19:32 schreef -Ma3stro- het volgende:
Hardcorewas je op wintersport in tjechie?
quote:ja bij ons wasset wel anders..geen sneeuw(jammer) maar we gingen dus met de hele groep naar een restaurant....nou we kregen soep met meelballen en andere ranzige dingen met visballen ofzow
Op zondag 20 januari 2002 21:22 schreef -Ma3stro- het volgende:
ja t eten was in mijn hotel ook superranzig... gellukig waren er nog superveel andere chille restaurants.. je vreet je daar vol aan een heerlijk 3 gangen menu voor een tientje ofzoalleen et sneeuw was nie zo best
quote:Zelf draag ik ook etnies,ernstig chill:)
Op zondag 20 januari 2002 21:37 schreef -Ma3stro- het volgende:
damn das wel extreem goedkoop... draag zelf liever dvsmaar voor 40 piek laat ik ze echt zeker niet liggen. Ik gaat trouwens einde van dit jaar weer terug... eerst nog een vriend op zoeken in de (besneeuwde!!) bergen van oostenrijk met de krokus
Maar is wel cool naar Oostenrijk man! alleen speelt die apres ski shit daar of niet soms
hijs er nu trouwens 2 weken ofzo en hij heeft al 7 hechtingen
. Heeft ie ook al les gegeven aan een russiche mafia familie... ze miste allemaal 2 vingers
kreeg die aars wel nog gewoon 150 euro fooi van ze... khaat em echt
quote:Hahaha kicke
Op zondag 20 januari 2002 22:04 schreef -Ma3stro- het volgende:
De apres ski schijnt er wel superchill te zijn volgens hem. Hij gaat daar een half jaar blijvens als instructeur.. ben echt fokking jaloers.. fok school!hijs er nu trouwens 2 weken ofzo en hij heeft al 7 hechtingen
. Heeft ie ook al les gegeven aan een russiche mafia familie... ze miste allemaal 2 vingers
kreeg die aars wel nog gewoon 150 euro fooi van ze... khaat em echt
quote:Ze is wel ff door Left (www.skateboardwinkel.com) en Morphium skateboards gesponsord. Zoek es maar op haar naam.. louise of louisa menke met google ofzo.
Op zondag 20 januari 2002 00:59 schreef Ska-te het volgende:
Nee die ken ik niet helaas, ik weet niet of je Thijs Nihot kent?das een vriend van mij,ook een supertalent!
quote:haha kicke!
Op zondag 20 januari 2002 22:17 schreef -Ma3stro- het volgende:
lol geen ideedat zei ie over de telefoon. hij was nog met een van die dochters naar bed gegaan ook.... hij heeft een beetje een death wish zo af en toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |