quote:haha owww lowlands verhalen:)vertel:)
Op zondag 20 januari 2002 22:48 schreef -Ma3stro- het volgende:
ja zijn ook van die dingen die alleen heb kan overkomen... meest rare figuur die ik ken... hij doet al die ranzige dingen van jackass na alleen dan 20 keer ranziger nog :)gelukkig ben ik daar nooit bij, maar ga in oostenrijk ook niet bij heb op een kamer slapen.. dat heb ik afgeleert na lowlands
quote:Staat er wel hoor ergens
Op zondag 20 januari 2002 00:25 schreef Ska-te het volgende:
Best wel raar dat dr hier niets staat over skateboarden of in ieder geval iets van extreme sports
quote:ja maar et was de tweede dag dat ik op dit forum zat dus
Op maandag 21 januari 2002 00:00 schreef Machiel het volgende:[..]
Staat er wel hoor ergens
quote:jah! ik wil dus exact dezelfde info hebben...
Op dinsdag 16 april 2002 16:50 schreef wc-eend het volgende:
k ik wil eigenlijk ook gaan leren beetje skateboarden, heb het nog nooit gedaan, maar eigenlijk vraag ik me af hoe duur zo'n skateboard is, waar ken ik het beste heen gaanom hem te kopen, ik woond rond rotterdam, duss alvast bedankt voor de info
alleen dan voor de regio eindhoven.
quote:ik zou niet met een speelgoedplank beginnen, want dat voelt gewoon niet lekker en is ook niet fijn om op te beginnen (moest zelf van mijn ouders op zo'n plastic 'banaantje' beginnen en neem ze dat nog altijd kwalijk)
Op dinsdag 16 april 2002 16:50 schreef wc-eend het volgende:
k ik wil eigenlijk ook gaan leren beetje skateboarden, heb het nog nooit gedaan, maar eigenlijk vraag ik me af hoe duur zo'n skateboard is, waar ken ik het beste heen gaanom hem te kopen, ik woond rond rotterdam, duss alvast bedankt voor de info
quote:Tja je moet wat he.....ik heb wel een alternatief wat je van de straat houdt:
Op zondag 4 januari 2004 12:05 schreef Guidosaurus het volgende:
Yeah skateboarden als er sneeuw ligt
quote:skatepark
Op zondag 4 januari 2004 12:05 schreef Guidosaurus het volgende:
Yeah skateboarden als er sneeuw ligt
quote:vanuit Zuidlaren?? zou je niet naar Colloseum gaan dan
Op donderdag 15 januari 2004 20:00 schreef Guidosaurus het volgende:
Is Burnside Deventer wat?
quote:ben regelmatig in het colloseum. Had van mensen gehoord dat Burnside super was en wilde er ook wel eens heen gaan.
Op vrijdag 16 januari 2004 12:41 schreef Goofup het volgende:[..]
vanuit Zuidlaren?? zou je niet naar Colloseum gaan dan
Ja, maar Burnside is een fijn park hoor. Vooral na de vernieuwingen vorig jaar is het er erg leuk geworden.
Maar als je dan toch aan het reizen bent, moet je ook eens naar Area51, Eindhoven.
quote:Boyd?
Op vrijdag 16 januari 2004 16:56 schreef Guidosaurus het volgende:[..]
ben regelmatig in het colloseum. Had van mensen gehoord dat Burnside super was en wilde er ook wel eens heen gaan.
Beoefenen meer mensen dat hier? De flatland ?
quote:Ik was gister in Eindhoven geweest. Ik heb botsplinters in mijn rechterenkel zitten, waardoor ik nu eigenlijk niet kan boarden, maar ik kon nog wel wat shovits zonder hem hoog te poppen en dan wat combinaties daarmee: shove-it nosemanual, bigspin switch manual, shove-it nosemanual revert revert (haha, die voelt echt lekker. Eerst shove-it nosemanual dan frontside omdraaien, zodat je switch manual doet en dan nog een halfrondje doorschuiven op je nose)
Op zaterdag 24 januari 2004 14:52 schreef ill_Bill het volgende:
Ik ga over 2 week effe naar burnside toe, tis tijd om een wat beter board samen te stellen denk ik.... die Atm complete heeft toch zijn beperkingen.....al kan ik er nu lekker op Flatlanden..Beoefenen meer mensen dat hier? De flatland ?
quote:hoe doe je zo'n bigspin...
Op maandag 26 januari 2004 07:48 schreef Goofup het volgende:[..]
Ik was gister in Eindhoven geweest. Ik heb botsplinters in mijn rechterenkel zitten, waardoor ik nu eigenlijk niet kan boarden, maar ik kon nog wel wat shovits zonder hem hoog te poppen en dan wat combinaties daarmee: shove-it nosemanual, bigspin switch manual, shove-it nosemanual revert revert (haha, die voelt echt lekker. Eerst shove-it nosemanual dan frontside omdraaien, zodat je switch manual doet en dan nog een halfrondje doorschuiven op je nose)
Heb ik me toch nog kunnen vermaken in het park. Ik dacht eigenlijk dat ik alleen een shove-it zou kunnen de hele dag
ik kan wel de pogo, switch foot pogo, spacewalk, coconut, handstand en meer van die ongein...
quote:bigspin kun je het beste leren door eerst de (backside, dus je nose draait richting de kant van je tenen van je voorste voet) shove-it op je nose leren te landen. Dus een beetje een nosemanual maken als je de shove-it landt (dus ook goed je gewicht naar je voorste voet overbrengen voordat je landt). Dan kun je je board doordraaien in de richting die die al draaide, waardoor je board dus in totaal 360 graden draaid en jij 180 graden. Als je dit vaak genoeg oefent kun je het in 1 beweging en hoef je geen tussenlanding op je nose meer te maken, maar draai je het board in een keer 360 en spring je 180 mee. Maar het beste is om hem eerst te leren zoals ik net verteld heb.
Op maandag 26 januari 2004 12:21 schreef ill_Bill het volgende:[..]
hoe doe je zo'n bigspin...
ik kan wel de pogo, switch foot pogo, spacewalk, coconut, handstand en meer van die ongein...
quote:ah... thnks mate!
Op maandag 26 januari 2004 12:28 schreef Goofup het volgende:[..]
bigspin kun je het beste leren door eerst de (backside, dus je nose draait richting de kant van je tenen van je voorste voet) shove-it op je nose leren te landen. Dus een beetje een nosemanual maken als je de shove-it landt (dus ook goed je gewicht naar je voorste voet overbrengen voordat je landt). Dan kun je je board doordraaien in de richting die die al draaide, waardoor je board dus in totaal 360 graden draaid en jij 180 graden. Als je dit vaak genoeg oefent kun je het in 1 beweging en hoef je geen tussenlanding op je nose meer te maken, maar draai je het board in een keer 360 en spring je 180 mee. Maar het beste is om hem eerst te leren zoals ik net verteld heb.
Een tip: probeer je board niet hoog te poppen, houdt hem juist zo dicht mogelijk bij de grond. Dan flipt die ook niet zo gauw.
Kus aan nienke!!!
liklebber
quote:
Op maandag 26 januari 2004 13:00 schreef thijzzemans het volgende:
hjaaaajajajaja hoorde ik daar iemand mijn naam gebruiken???
Thijs Nihot meld zich!
minke ken ik.. d'r vriend ofzo die woond in denhaag geloofik
naja ik ging met haar en d'r vriend naar flogging molly tijdje geleden.. geweldig ben ik nu nu ik iemand die "bekend is" ken
nu ben ik t zelf.. nienke moet zich gezegend voelen...Kus aan nienke!!!
liklebber
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |