ja, idd, op Qlimax vond ik hem niet echt bijzonder, weinig praten en ook niet echt 'mooi' / 'leuk'...quote:Op maandag 22 januari 2007 10:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ruffian is een schreeuwlelijkerd![]()
. En MC Rems hoor ik eigenlijk nooit.
De linker boxset was 2x uitgevallenquote:Op maandag 22 januari 2007 11:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
headhunterz was live dus daarom waren ze er maar een half uurmaar in dat half ur toch lekker door geragd
( inclusief een nieuw Numertje) dat nr van Q-base wat TB draaide was het Q-base anthem (Lost in Dreams) maar dan de Tat en Zat remix
wat gewoon een erg lekker nr is
![]()
verder vond ik euphoria heerlijk qua geluid, het stond heerlijk hardde ruimte was eigenlijk goed, ware het niet dat somige mensen het nodig vonden om tijdens de 3 belangrijkste optredens van de avond 25 x heen en weer te lopen..
![]()
Al met al vond ik het zeer geslaagd en overweg ik om de volgende keer weer te gaan, dan zijn namelijk: Zatox, D-block & S-Te-FaN, The Prophet,Deepack,Leep en Mc villain (maar die laatste 2 zijn standaard) er.![]()
![]()
Ik vind over het algemeen (los van de white parties etc....) dat Zak altijd gruwelijk knalt!!quote:Op maandag 22 januari 2007 13:01 schreef ReMcOrE het volgende:
die bass bij Zak stond echt heerlijk hard, echt dreunen daar joh(komt misschien ook wel omdat we er pal voor stonden
)
* Koepert agreesquote:Op maandag 22 januari 2007 13:05 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Ik vind over het algemeen (los van de white parties etc....) dat Zak altijd gruwelijk knalt!!![]()
Muziek is just perfect daaro!!
Moet je wel eerlijk zeggen dat ik echt niet wekelijks naar Zak ga/wil!!!! Dan gaat het zekers vervelenquote:
* Koepert agrees........againquote:Op maandag 22 januari 2007 13:09 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Moet je wel eerlijk zeggen dat ik echt niet wekelijks naar Zak ga/wil!!!! Dan gaat het zekers vervelen![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:11 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
...nu begint het eng te worden!!![]()
dat heb ik dus ook, ook al was zaterdag mijn 1e keer Zakquote:Op maandag 22 januari 2007 13:14 schreef Koepert het volgende:
Nee, maar Zak vermaak ik me altijd meesterlijk, Super te spreken over de sfeer, de belichting en de muziek (Stijl EN volume). Maar elke week Zak?.......Nee dat toch niet. Ben bang dat dat wat gewoontjes gaat worden hoe gek dat mij nu nog in de oren klinkt![]()
ik moet ook maandag stageverslag ingeleverd hebben, moet er nog wel ff aan trekken, maar komt wel goed, in elkaar zetten is zo gebeurd...heb maandag ook vrij genomen, zodat ik EN het verslag in kan leveren voor 12.00 EN bij kan komen van X-Qlusive Zanyquote:Op maandag 22 januari 2007 13:53 schreef NrSiX het volgende:
Sterkte miss.cutie =] ik ben erg druk nog hier op stage maar kheb geen zin
ik ga 3 febr weer naar zak, we hebben zaterdag maar besloten 1 keer in de maand die kant op te gaan, iedere week is wel wat te vaak
waarom kijk jij de hele dag tegen harddisk-jes aan?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:04 schreef miss.cutie4you het volgende:
Jeetje....kijk de hele dag al tegen harddisk-jes aan!!
...it's a dirty job....but somebody got to do it!!quote:Op maandag 22 januari 2007 15:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom kijk jij de hele dag tegen harddisk-jes aan?
werd ook nog gedraaid bij Zak, door The Prophet, hoor je ineens Zany de hele zaal door bulderen met z'n "Hasta La Vi...uhhh, ik bedoel natuurlijk Hasta La Pasta Baby"quote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:54 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hasta La TVPasta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |