abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3826999
quote:
Op zondag 14 april 2002 13:13 schreef calvobbes het volgende:

[..]

De reden dat WT op TMF wordt gedraaid is omdat ze via andere wegen populair zijn geworden. Hoevaak zie jij Goth / Metal / alternatieve clips bij TMF langskomen?

Misschien moet jij eens op maandagavond naar TMF kijken.
  zondag 14 april 2002 @ 13:50:54 #77
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3827007
Dat wat Mary J Blige doet noem ik geen zingen meer. Da's gewoon schreeuwen. Heeft dat mens ADHD ofzo?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3827037
quote:
Op zondag 14 april 2002 13:50 schreef Marble het volgende:
Dat wat Mary J Blige doet noem ik geen zingen meer. Da's gewoon schreeuwen. Heeft dat mens ADHD ofzo?
ja echt wel, staat ze daar te krijsen en te dansen alsof ze echt een wereldster is ofzo...
pi_3827051
quote:
Op zondag 14 april 2002 13:50 schreef postinggirl het volgende:

Misschien moet jij eens op maandagavond naar TMF kijken.

Ja bij die thema / uitzendingen avonden wel ja. Maar niet in de normale dagprogrammering waar "at random clips" worden gedraaid.
pi_3841550
Fok it.

Waarom waren Corry Konings, Boudewijn de Groot en Rob de Nijs niet genommineerd.

pi_3843097
TMF Awards? ow, ik dacht dat ik naar de mini-playbackshow had zitten kijken
Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
pi_3843195
Waarom werd het commentaar van Gigi DÁgostino op t winnen van zijn TMF award in t engels ondertiteld
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  maandag 15 april 2002 @ 21:53:23 #83
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3844982
quote:
Op maandag 15 april 2002 19:27 schreef Metal_Mart het volgende:
Waarom werd het commentaar van Gigi DÁgostino op t winnen van zijn TMF award in t engels ondertiteld
Dat vond ik ook raar.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  maandag 15 april 2002 @ 21:58:31 #84
1358 Xhorder
He's back...
pi_3845064
quote:
Op maandag 15 april 2002 19:27 schreef Metal_Mart het volgende:
Standaard award filmpje die Gigi naar elke onbelangrijke award show stuurt... Hoeft ie er niet 30 verschillende te maken denk ik...
... na vijf jaar
pi_3845147
Wat is Gigi zijn nationaliteit wel niet? En waar komt Mauro Picotto vandaan?
pi_3848481
quote:
Op maandag 15 april 2002 22:03 schreef Leatherface het volgende:
Wat is Gigi zijn nationaliteit wel niet? En waar komt Mauro Picotto vandaan?
Italie, zijn bijde producers van het BRX label

Gigi =

Mauro =

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
  dinsdag 16 april 2002 @ 08:55:53 #87
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_3848644
Waarschijnlijk omdat het in de mooiste taal ter wereld was...

Het Italiaans

en waarschijnlijk snappen jullie dat niet

dinsdag 16 april 2002 @ 09:20:49 #88
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_3848772
leuk waren wel :

-Dinand's mic ging kapot, krijgt ie een nieuwe, verliest ie hem
- Tijdens optreden Billy Crawford komt duidelijk het bord "U SUCK" in beeld
- Tooske die al in beeld is maar nog geen mic heeft en die aan haar gegeven wordt...

dinsdag 16 april 2002 @ 10:44:25 #89
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_3849418
Wat een ongelooflijke verkrachting van RHCP door Jive Jones zeg. Ik vind het sowieso een mega-irritant nummer, maar dit was echt te erg gewoon. Within Temptation vond ik erg sterk, vond alleen de overgang naar Ice Queen een beetje erg plotseling, ze hadden beter het eerste nummer af kunnen maken, wat ik persoonlijk nog een beter nummer dan Ice Queen vind anyway. Voor de rest vond ik het echt zwaar bagger, geen enkele buitenlandse artiest die z'n award ophaalt, behalve dan degenen die er waren voor een optreden (Mary J. Blige) en de rest die met een standaardfilmpje komt.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_3849482
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 10:44 schreef FLIPNEUS het volgende:
nog een beter nummer dan Ice Queen vind anyway. Voor de rest vond ik het echt zwaar bagger, geen enkele buitenlandse artiest die z'n award ophaalt, behalve dan degenen die er waren voor een optreden (Mary J. Blige) en de rest die met een standaardfilmpje komt.
precies!
pi_3853085
Voor deze programma's heb je nou video, met die handige ff-knop...
knap, rijk, jong en een geweldige fantasie
pi_3853159
Brainpower was flex
pi_11176012
De TMF Awards Vlaanderen gaan dit jaar voor het éérst door in het Sportpaleis van Antwerpen! Dat wordt dus een grootse show, als je weet dat het Sportpeleis een stuk groter is dan Ahoy...!

De TMF Awards (4 oktober 2003) zullen worden uitgezonden door MTV in heel Europa en op VT4.

Een goeie zet van TMF.

maandag 7 juli 2003 @ 21:05:03 #94
5324 SHARKYKING
 More than you think you are
pi_11627879
Helemaal goede zet is om Dj Tiesto na afloop 3 uur te laten draaien!

Exclusief optreden in vlaanderen

Daarnaast verwacht ik christina aguilera, staat die dag ervoor in het sportpaleis

-=( Take the way home that leads back to Sullivan Street)=-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')