quote:Misschien moet jij eens op maandagavond naar TMF kijken.
Op zondag 14 april 2002 13:13 schreef calvobbes het volgende:[..]
De reden dat WT op TMF wordt gedraaid is omdat ze via andere wegen populair zijn geworden. Hoevaak zie jij Goth / Metal / alternatieve clips bij TMF langskomen?
quote:ja echt wel, staat ze daar te krijsen en te dansen alsof ze echt een wereldster is ofzo...
Op zondag 14 april 2002 13:50 schreef Marble het volgende:
Dat wat Mary J Blige doet noem ik geen zingen meer. Da's gewoon schreeuwen. Heeft dat mens ADHD ofzo?
quote:Ja bij die thema / uitzendingen avonden wel ja. Maar niet in de normale dagprogrammering waar "at random clips" worden gedraaid.
Op zondag 14 april 2002 13:50 schreef postinggirl het volgende:Misschien moet jij eens op maandagavond naar TMF kijken.
quote:Dat vond ik ook raar.
Op maandag 15 april 2002 19:27 schreef Metal_Mart het volgende:
Waarom werd het commentaar van Gigi DÁgostino op t winnen van zijn TMF award in t engels ondertiteld
quote:Standaard award filmpje die Gigi naar elke onbelangrijke award show stuurt... Hoeft ie er niet 30 verschillende te maken denk ik...
Op maandag 15 april 2002 19:27 schreef Metal_Mart het volgende:
Waarom werd het commentaar van Gigi DÁgostino op t winnen van zijn TMF award in t engels ondertiteld
quote:Italie, zijn bijde producers van het BRX label
Op maandag 15 april 2002 22:03 schreef Leatherface het volgende:
Wat is Gigi zijn nationaliteit wel niet? En waar komt Mauro Picotto vandaan?
Gigi =
Mauro =
Het Italiaans
en waarschijnlijk snappen jullie dat niet
-Dinand's mic ging kapot, krijgt ie een nieuwe, verliest ie hem
- Tijdens optreden Billy Crawford komt duidelijk het bord "U SUCK" in beeld
- Tooske die al in beeld is maar nog geen mic heeft en die aan haar gegeven wordt...
quote:precies!
Op dinsdag 16 april 2002 10:44 schreef FLIPNEUS het volgende:
nog een beter nummer dan Ice Queen vind anyway. Voor de rest vond ik het echt zwaar bagger, geen enkele buitenlandse artiest die z'n award ophaalt, behalve dan degenen die er waren voor een optreden (Mary J. Blige) en de rest die met een standaardfilmpje komt.
De TMF Awards (4 oktober 2003) zullen worden uitgezonden door MTV in heel Europa en op VT4.
Een goeie zet van TMF.
Exclusief optreden in vlaanderen
Daarnaast verwacht ik christina aguilera, staat die dag ervoor in het sportpaleis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |