Ik ga zo pas naar buiten maar het ziet er wel lekker uit....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:35 schreef Stofje het volgende:
Koud.
Zonnetje schijnt, das perfect tochquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ga zo pas naar buiten maar het ziet er wel lekker uit....
Ja maar ik ben wel vaker in een shirt naar butien gegaan als de zon fel scheen en bevroor ik.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zonnetje schijnt, das perfect toch
Zo koud is het nu dus.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja maar ik ben wel vaker in een shirt naar butien gegaan als de zon fel scheen en bevroor ik.
Wtf?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:10 schreef TheSorrow het volgende:
Aangezien het andere topic over brechtje dicht is, en yvonne hier gepost heeft.... Heb je haar me serieus laten blokkeren? Hoe treurig ben je dan
Hé BrauNquote:
pass eens doorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:14 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat leuk, een [afbeelding] moment.
Welnee, knulletjes zoals hij eet ik als ontbijt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:14 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat leuk, een [afbeelding] moment.
De gedachte alleen alquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:14 schreef Stofje het volgende:
Ah, m'n kamer begint nu op te warmen..
Ach ja, ik hou eenieder graag op de hoogte van de temperatuur hier.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
De gedachte alleen alwerp die kleren uit stofje, laat je gaan
ow en dat mag wel van de dokter?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, knulletjes zoals hij eet ik als ontbijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |