quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:13 schreef tonja het volgende:Ik ben een migraine klant, en ik heb er nooit van gehoord dat de uitvalsverschijnselen zo lang aanhouden.
Gezien je verhaal over whiplash en kraken zou ik ook eerder aan een beknelde zenuw en/of bloedvat denken.
Terug naar de dokter zou ik zeggen.
Ik ben gisteren aan het eind van de middag ook weer naar mijn eigen huisarts geweest. Hij vond de klachten ook wel erg lang aanhouden. Omdat ik inderdaad die whiplash-klachten al heb, denkt hij aan een samenloop van omstandigheden. Als e.e.a. woensdag nog niet over is dan moet ik terugkomen. In overleg besloten om de behandeling bij de manueel therapeut voort te zetten.
Helaas voelt mijn gezicht nog niets beter aan... het is echt een weird gevoel, echt de rechterhelft (ook bovenop mijn hoofd) die verdoofd en tintelend aanvoelt. Ik heb zelf ook sterk het idee dat er iets bekneld zit (al ben ik geen dokter natuurlijk). Alles voelt ook een beetje stijf (nek, rug en armen) aan. Ik zal dus morgenvroeg wel weer bij de huisarts zitten.
Ik maak me geen zorgen om iets in mijn hersenen, alles functioneert verder nog goed gelukkig, maar het is wel knap irritant!