abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45555596
Vuurpeloton.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 21 januari 2007 @ 12:47:51 #22
46946 Sklasse
DoWn met jou !!
pi_45555649
quote:
Op zondag 21 januari 2007 12:29 schreef Deadre het volgende:
Wauw schokkend nieuws, deze (views en post) onderwerpen doen het beter dan de verkrachtte/vermoorde lieve Suzanne
De beesT
pi_45555691
quote:
Wauw schokkend nieuws, deze (views en post) onderwerpen doen het beter dan de verkrachtte/vermoorde lieve Suzanne
Das gewoon een heel ander onderwerp wat net zoveel aandacht krijgt in een topic wat daaraan gerelateerd is, dus zout effe een stuk op met je muggezifterij en zoek een een topic op waar je over die Suzanne kan gaan zitten zeiken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_45555731
quote:
Is dat zo? Triest als dat het geval is.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_45556102
Moet maar eens afgelopen zijn met dat gezeik van gelovigen. Dat is een strikt privé-aangelegenheid. Het woord zegt het al, geloof. Je gelooft iets of niet, kan mij niets schelen zolang het buitenshuis maar niet aan de orde komt door middel van kleding en gedrag in een beroepssituatie en eigenlijk ook niet in het dagelijks leven maar dat mag ik allang niet meer zeggen. Hier in het westen is het geloof gescheiden van de staat, dat moet ook zo worden opgevolgd. Als men dat onverenigbaar vind dan dient men terstond een ander beroep te zoeken waar dat wél mag (hopelijk nergens) en anders verhuizen naar het land van herkomst of een land met dezelfde gewoonten. Ik, als ongelovige hond (maar daar merk je op m'n werk én daarbuiten niks van), begin mij almeer te ergeren aan dat benadrukken van je geloof door gedrag/kleding maar daar hoor je niemand (meer) over...
pi_45556301
Als ik een moskee wil betreden dan moet ik me toch ook aanpassen en mijn schoenen uit doen?
  zondag 21 januari 2007 @ 13:10:32 #27
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_45556388
quote:
Op zondag 21 januari 2007 10:03 schreef Kadesh het volgende:
Niks dan ellende met die figuren, en wij maar proberen om ze het zoveel mogelijk naar de zin te maken door ons aan te passen aan hun.
Jij lijkt mij niet het type dat zich überhaupt wenst aan te passen aan iemand, laat staan 'hun'. En sinds wanneer zou jij je moeten aanpassen aan een Britse agente

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 21 januari 2007 @ 13:17:41 #28
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_45556618
Het is en blijft natuurlijk een strontvervelend incident, wat voor conclusies je er ook uit wil trekken. Religieuze emancipatie zoals we die niet willen zien. Je hoort als weldenkend mens gewoon niet toe te geven aan zulke man-vrouw-dogma's.

Geef het goede voorbeeld: op staande voet ontslaan. Met duidelijke argumenten waarom. Moet niet al te moeilijk zijn.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_45556666
die heeft ballen!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_45556709
quote:
Op zondag 21 januari 2007 13:19 schreef Slayage het volgende:
die heeft ballen!
Dan is het geen vrouw en hoeft ze die hand dus ook niet te weigeren
pi_45556898
quote:
Op zondag 21 januari 2007 12:39 schreef wonko het volgende:

[..]

Hetzelfde...dat gezeik met die gelovigen die zichzelf meer rechten toekennen dan ze hebben moet maar eens afgelopen zijn.
Iedereen heeft het recht om iemand een hand te weigeren hoor. Er staat nergens in de wet dat dat verplicht is
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  zondag 21 januari 2007 @ 13:31:15 #32
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45557051
Ik ben het eens met de fokkers boven mij. We kunnen het risico niet nemen dat ze misschien haar werk niet goed zal doen. Ik stel dan ook voor dat we haar 't werk voorlopig NIET laten doen. Beter geen agent dan een agent die geen handen geeft natuurlijk!

Het risico bepalen we als volgt. We meten eerst of ze wel iedereen een hand geeft. Heel belangrijk; verdachten geef je ook vaak de hand. De politie zadelt zich op met torenhoge schadeclaims als mannelijke verdachten door haar gediscrimineerd worden.

Daarna kijken we of ze in haar vrije tijd wellicht een hoofddoekje draagt. Dit is het teken van onderdrukking en als ze door haar man onderdrukt wil worden, dan zal een verdachte haar ook wel onderdrukken!

Verder kijken we of er in haar moskee slechts imams spreken die de officiele staatsmening wat betreft Afghanistan en Irak goedkeuren. Straks komt er een verdachte met een terroristisch plan en wordt ze daar ook door beinvloed.

Dit zijn allemaal ontzettend belangrijke zaken voor een politieagente.

Je moet bij de beoordeling van zo'n agente dan ook vooral niet kijken naar:

• de onderdelen van haar afgeronde opleiding, waar fysieke aanhoudingen uiteraard ook onder vallen
  • de prestaties en cijfers die ze op de academie heeft gehaald
  • haar motivatie

et cetera.

Naar dat soort zaken kijken we immers bij ongelovigen ook niet, en het zou zonde zijn dat gelovigen speciale rechten krijgen.

• Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      zondag 21 januari 2007 @ 13:33:53 #33
    6845 Ringo
    als een rollende steen
    pi_45557125
    quote:
    Op zondag 21 januari 2007 13:26 schreef Seneca het volgende:

[..]

Iedereen heeft het recht om iemand een hand te weigeren hoor. Er staat nergens in de wet dat dat verplicht is
    Er staat ook nergens in de wet dat je je collega's 's ochtends goedemorgen wenst.
      Donald Duck held zondag 21 januari 2007 @ 13:34:27 #34
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_45557147
    Gelijk ontslaan. Die kan haar functie niet goed uitoefenen.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
      zondag 21 januari 2007 @ 13:34:29 #35
    6845 Ringo
    als een rollende steen
    pi_45557150
    quote:
    Op zondag 21 januari 2007 13:19 schreef Slayage het volgende:
    die heeft ballen!
    En vooral een verwrongen wereldbeeld.
    pi_45557259
    quote:
    Op zondag 21 januari 2007 13:20 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Dan is het geen vrouw en hoeft ze die hand dus ook niet te weigeren
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
    pi_45557294
    quote:
    Op zondag 21 januari 2007 13:34 schreef Ringo het volgende:

[..]

En vooral een verwrongen wereldbeeld.
    true
    -Rabia Al-Basri
    pi_45557351
    quote:
    Op zondag 21 januari 2007 12:08 schreef wonko het volgende:

[..]

Flikker toch op..typisch geval van zich beroepen op een geloofsafwijking in een situatie waar dat niet past. Ga lekker in het gebedshuis de trouwe gelovige uithangen maar niet in een dergelijke functie.
    Voorlopig veroorzaak jij de meeste ellende met je vriendelijke antwoorden. Niet echt westers zoals je je gedraagt.
      zondag 21 januari 2007 @ 13:44:31 #39
    130955 Floripas
    Blast from the past
      Donald Duck held zondag 21 januari 2007 @ 13:47:49 #40
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_45557634
    quote:
    Op zondag 21 januari 2007 13:44 schreef Floripas het volgende:
    Wat is de reden dat ze die hand niet wil schudden?
    Wat denk je? Dat klotegeloof van d'r. Staat duidelijk in het bericht.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')