abonnement Unibet Coolblue
pi_2874064
quote:
Op zondag 20 januari 2002 13:12 schreef Gert het volgende:
Het Andries-verhaal geloof ik natuurlijk niet, want wat brengt de sfeer er tijdens zo'n eerste groepsbijeenkomst nou meer in dan gezellig een samenzwering tegen niet aanwezige Fokkers bedenken?
je hebt (wederom) dezelfde gedachte gehad als ik
  zondag 20 januari 2002 @ 13:24:48 #77
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2874089
edit

opgelost

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 20-01-2002 13:34]

  zondag 20 januari 2002 @ 13:32:19 #78
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2874139
quote:
Op zondag 20 januari 2002 13:16 schreef Bore het volgende:
Ethel bleek een verassing te hebben: GJ zou ons komen opzoeken. Hij zou er eigenlijk al moeten zijn, maar hij was nog niet verschenen. Na een tijdje begonnen we natuurlijk aan zijn komst te twijfelen. Een aantal bedacht toen dat het leuk zou zijn om het verhaal toch maar op Fok te verspreiden. Nog leuker was als we Marky zouden laten denken dat we Andries gezien hadden.
Een aantal mensen moest ons vroeger verlaten. De roddel werd keurig verspreid bij hun thuiskomst.
Daarna toog Sanne ons naar een pizaria, die nog plaats bleek te hebben voor de overgebleven 10 fokkers. De ober maakte een foto voor op Fok. Ik hoop dat hij een beetje gelukt is.
Na het eten vertrokken we via de walletjes naar een of andere vage bar. Een voor een haakte de fokkers af.
Toen tenslotte alleen CarOnline, Sasha, Ethel, Roache, Simba en ikzelf overgebleven waren ging plotseling de telefoon. Het was Gert Jan! Dat hij het niet had kunnen halen, maar dat hij nu in een disco was. Of we daar naartoe konden komen! Zo gezegd zo gedaan.
In de disco stond hij achter de draaitafel. Een paar bodybuilders hield iedereen (ons ook ) op afstand. Ethel zette haar charme in en kon ons met GJ laten kennismaken. Ging die gek ons aan iedereen in de disco voorstellen! Daarna konden de dames een dansje met hem maken. Roache heeft een foto gemaakt, dus als de dames het goed vinden zal hij die wel publiceren. Gert Jan moest weer plaatsjes draaien. Ik ben toen maar naar huis gegaan, de andere waren enthousiast aan het dansen.
Ha ha... ik wist het ik wist het. Andries danst niet en dat was het foutje. Maar wel leuk dat een aantal van jullie GJ hebben ontmoet.

Ook had ik begrepen dat Andries dit weekend opname met zijn band aan het maken was dus kon het me eigenlijk al niet voorstellen.

Volgende keer probeer ik er opzeker bij te zijn. Dit laat ik me niet weer gebeuren. Als er opgenaaid moet worden dan naai ik een rondje op mee (vrij naar Frank).

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 20-01-2002 13:40]

  zondag 20 januari 2002 @ 13:35:48 #79
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_2874160
pompiedompiedom...
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 20 januari 2002 @ 13:43:10 #80
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_2874203
quote:
Op zondag 20 januari 2002 11:55 schreef Bore het volgende:

[..]

Als je bedoeld dat je aan de dunne bent, dan zou dat best eens van de borrelhappen kunnen komen.


Is dát het!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 20 januari 2002 @ 13:59:16 #81
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_2874302
De eerste foto's heb ik gezien, en ik sta er niet één keer met mijn tong uit mijn bek op, dus dat valt weer mee.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 20 januari 2002 @ 14:01:00 #82
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_2874314
Just you wait Sanne, just you wait........
Ben te zaai voor een signature
  zondag 20 januari 2002 @ 14:01:34 #83
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_2874317
oooo shit
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_2874372
quote:
Op zondag 20 januari 2002 13:59 schreef Sanne het volgende:
De eerste foto's heb ik gezien, en ik sta er niet één keer met mijn tong uit mijn bek op, dus dat valt weer mee.
hahaha!
die zit ik net te bekijken!!!
Screw them.
We're going home.
pi_2874392
quote:
Op zondag 20 januari 2002 13:32 schreef marky het volgende:

[..]

Ha ha... ik wist het ik wist het. Andries danst niet en dat was het foutje. Maar wel leuk dat een aantal van jullie GJ hebben ontmoet.

Ook had ik begrepen dat Andries dit weekend opname met zijn band aan het maken was dus kon het me eigenlijk al niet voorstellen.

Volgende keer probeer ik er opzeker bij te zijn. Dit laat ik me niet weer gebeuren. Als er opgenaaid moet worden dan naai ik een rondje op mee (vrij naar Frank).


Ha, jammer dat je het zo snel doorhad
Nog jammerder dat je er niet was, volgende x wel komen hoor!
't gaat om hoe je ermee omgaat
pi_2874594
zo snel had hij het niet door hoor. Whoehahaha. de grap is dus best gelukt.

Trouwens toen ria en ik terug liepen van rokin naar cs hoorden we opeens een vrouw gillen en zagen we 2 jongens wegrennen van een auto waar ze net aan het inbraken waren
Heerlijk, In Amsterdam is er altijd actie

  zondag 20 januari 2002 @ 14:38:04 #87
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_2874637
quote:
Op zondag 20 januari 2002 14:34 schreef itsme het volgende:
zo snel had hij het niet door hoor. Whoehahaha. de grap is dus best gelukt.

Trouwens toen ria en ik terug liepen van rokin naar cs hoorden we opeens een vrouw gillen en zagen we 2 jongens wegrennen van een auto waar ze net aan het inbraken waren


Had je wel een klamvochtig doekje en een emmer sop bij de hand, om haar bij te staan in deze bange uren?
Ben te zaai voor een signature
pi_2874705
ja die heb ik altijd standaard bij me, waarom denk je anders dat ik met zo een grote rugzak loop?

Tot hoe laat zijn ze eigenlijk doorgegaan?

pi_2874755
Maar even serieus, ik ben helamaal niet zo snel dat ik mensen wil ontmoeten maar moet zeggen dat ik blij ben dat ik er heen gegaan ben.

Alleen dan wel een andere kroeg alsjeblieft
Wat een herrie.
Was wel grappig, wij hadden net allemaal een zit plekkie geregeld, lekker biertje er bij en opeens keihard die tv aan.
Bore die wilde de tv uit gaan doen. (Ik zag het al voor me allemaal razende Ieren Bore met 2 blauwe ogen ), alleen bleken er overal van die keiharde krengen (de tv's) te staan dus zag hij er toch maar van af.
Roache heeft me nog even verteld hoe dat nu zat met die digitale cameraatjes.
leuk hoor.
Bore Sanne en ik hebben het nog even over de vorige BB's gehad.
De volgende meeting staat pas gepland voor september?
Dat duurt nog wel heel lang.
Maar dan ben ik zeker van de partij.

pi_2874756
quote:
Op zondag 20 januari 2002 14:38 schreef Roache_ het volgende:

[..]

Had je wel een klamvochtig doekje en een emmer sop bij de hand, om haar bij te staan in deze bange uren?


vogele kak is de pest voor je lak , je moet es mn site bekijken en dan het woordenboek, kan je je hart ophalen Roache!!

Screw them.
We're going home.
pi_2874770
quote:
Op zondag 20 januari 2002 13:59 schreef Sanne het volgende:
De eerste foto's heb ik gezien, en ik sta er niet één keer met mijn tong uit mijn bek op, dus dat valt weer mee.
Ook ik heb de eerste foto's gezien en mij valt het niet mee ":(
(van mezelf niet natuurlijk )
pi_2874870
Leuk om te zien dat jullie het zo naar je zin hebben gehad!
zou Ed nu niet meer hoeven te flikken
  zondag 20 januari 2002 @ 15:45:08 #93
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2875147
quote:
Op zondag 20 januari 2002 14:34 schreef itsme het volgende:
zo snel had hij het niet door hoor. Whoehahaha. de grap is dus best gelukt.
Meeste zorgen maakte ik me nog om eventueel gelul over fokkers die er niet waren. Maargoed als ik het goed heb en jullie posts over de BB periode heb gezien zullen jullie dat noooooit doen .
  zondag 20 januari 2002 @ 15:48:40 #94
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_2875190
Lieve Marky, het is gewoon heel jammer dat je deze meeting gemist hebt, het was echt ontzettend leuk! Maar de volgende keer (september pre BB4 meeting) ben je er gewoon bij!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_2875258
quote:
Op zondag 20 januari 2002 15:45 schreef marky het volgende:

[..]

Meeste zorgen maakte ik me nog om eventueel gelul over fokkers die er niet waren. Maargoed als ik het goed heb en jullie posts over de BB periode heb gezien zullen jullie dat noooooit doen .


Tuurlijk niet
Maar viel er wat te roddelen dan ?
pi_2875337
Maar was Powergirl er ook bij?
Voor haar zou het helemaal leuk zijn geweest.
  zondag 20 januari 2002 @ 16:08:58 #97
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_2875408
Nee schatje, Powergirl was er niet bij...

(jammergenoeg, ze heeft heel wat gemist)

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_2875628
Roache is die foto van GJ nog een beetje gelukt?
  zondag 20 januari 2002 @ 17:40:42 #99
19319 weyden
viruseliminator
pi_2876274
quote:
Op zondag 20 januari 2002 16:28 schreef Bore het volgende:
Roache is die foto van GJ nog een beetje gelukt?
Is dat noe echt waar van G-J of niet. Ik geloof het eigenlijk niet.
  zondag 20 januari 2002 @ 19:08:15 #100
16715 Mylene
*schatje*
pi_2877095
quote:
Op zondag 20 januari 2002 17:40 schreef weyden het volgende:

[..]

Is dat noe echt waar van G-J of niet. Ik geloof het eigenlijk niet.


Neen!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')